Sign in to follow this  
Ibtisam

The Somali Movie: Ali and Awrala

Abwaan   

Originally posted by Sayid*Somal:

Here is a news for you lot:

*Shuush - keep it on the down low*

Somalis Do Not Steal: They Borrow - but Never Return

looooool.......Ma saasaa? maba ogeyne...so we just need to create a collection Industry oo dadka ceyrsata...malaha maxaa xitaa SOL dad laga qaban lahaa...lol

Paragon, its prety obvious since you can't come up with any solid evidence to support up with your "plagiarism" claim brother and according to you & of course Dabshid for this matter Ali & Awrala are "sacred" and probably private owned names where no one is allowed to use them without permision. So in that case how about if we leave them out and let the court decide I heard the lawsuit. :rolleyes: yaanan waxba is daalinin.

Ibtisam   

Paragon you are still just chatting breeze brov, haad doontid haa jaabin, ma samaad ayaad jex so ridi. It is good for you to make people understand your objection, rather than getting you pants in twist, build up like a campaign, instead of standing in front of people with an AKA.

I’m out, till I read this cheesy love story causing all the ho-ha.

Som@li   

Abwaan, you are right, I agree with you, it is time not to re-invent the wheel.

Blessed, Haa the script was very poor,the story was good but it would have been delivered better,I liked "Family Motel"

I am working on a Somali movie, don't miss. smile.gif

Abwaan   

Originally posted by Paragon:

Ibti
, wax loo jawaabo ma tihid. Waad fududahay.

Originally posted by *Ibtisam:

Paragon you are still just chatting breeze brov, haad doontid haa jaabin, ma samaad ayaad jex so ridi.

Bahasha Qaboojiya

I just saw this movie - seriously, how crap is it Ali dies in the end? its the most ridiculous ending - I'm actually mad that they would end a love story like that! GRRrr

BOB   

Originally posted by Kool_Kat:

[QB]Cawrala walaalkeed indhahiisa maba laga sheekeen karo...

Waa shaxaari Maqaaq ka dhargay...did you see the way he was staring at the girl's chest when dhoocisha walaashiis ah runs away to Ali Yaanyo iyo Moos's house and he with another dude come looking for her?

Waxaa iigu daran labada policeka ah and their uniform...dhoocisha waa nuuree caadi ma ahan laakiin saaxiibteed Diana ee nafta isaga qaade timahana relaxer aa la tagtay...but why did they hold hands whenever iyada iyo saaxiibteed ee sheekeesanayaan.

PS. Fu-Fu thanks for the DVD mfwetu. smile.gif

Peace, Love & Unity.

Originally posted by Valenteenah:

Haven't seen it yet. I saw a Somali 'horror' the other day, called 'Araweelo'. Anyone seen it?

hahahahahahahahahaha hahahahahahahahahaah ahahah

Kool_Kat   

Bob, walaalka wuxuu rabo haka dhargo, ani mugoo indhahaas waa ku dhex dhumi lahaa saan u fiirinaayo... :D

About kuwa askarta ah, LOOOOOOOL@kan timaha soo salaaxday...Saliid iyo biyo uu ula tagay aan u maleynaa!

PS, kan oo cousinka Cawrala, for some odd reason, Fufu uu i xasuusiyaa - mana isku eko!!! :D :eek: :(:Dicon_razz.gif

BOB   

Typical bilcaan hadal ahaa hadaaba indhahaas aa moodo lax bilaawe aragtay aa ku dhexdhumeeso :D

Teeda kale labada dhoocil maxee gacmaha isu qabsadaan mar walbo oo ee hadlaayaan...mar aanba waxaan is dhahay kuwaan amee is baasheeyaan oo ee meesha ceeb ka dhacdaa :D

Fu-Fu mar uu saas oo kale u socon jiray oo aan isku qabsan jirnay maxaa sida in nin qoormaadey hada lagasoo gooyay oo kale ugu socotaa? :D

Maka qeylisay Odayga iyo xaajiyadiisa oo laba go' isku kala dadooyo :D

Peace, Love & Unity.

MZanzi   

Originally posted by Kool_Kat:

PS, kan oo cousinka Cawrala, for some odd reason, Fufu uu i xasuusiyaa - mana isku eko!!!
:D
:eek:
:(:Dicon_razz.gif

LooL Kool kat, waxi larabo maa laisku sheega waraa aniga wax qaab darade u'eg maba jiro

Bob nin aan ogahay mardhow waxaan ka qabaa Traffic inteey istaajiyaan ineeey ticket ujaraan calashan the way he does the J-walking looma dulqaadan karo :D:D

BOB   

Jeeri aa tahay aa ii qarinee miyaa hadana? This unfortunate Jeerinimo of mine waa temporary Insha Allah markaas aan orod isku bexeenaa and like always I WILL BE THE WINNER. :D

Peace, Love & Unity.