Sign in to follow this  
-Serenity-

Troll Corner

Buuxo   

Geelka ..camal la'aan lee haaya...adna?

Che,you noticed it too.

FB,true waa la'isku maqanyahey,laakiin tell me ,they did know BTJ...

Geeljire-Waxaa layire Kenya Soomaalida maree timid Kukaayada baa baangad ku ceersan jirte, malaa kuwaas ku jire,mataana afkuu nagu soo taagaya. Aawe reer Burco budh hala dhacaane.

Cabdiyo..I plead the 5th :D

Buuxo   

LOOOOOOOOOOOOL@ CHE.

FB,what do you say about that? is what Che is saying true or did you use to hide somalis under your bed and protect them with your sharci.

Aaliyyah   

^he basically means he won't bother 2 comment on that particular question...since i dnt understand yur sawahili am assuming you asked him a personal question....

salaam

Cabdiyo-Ninkii maxkamad lasoo istaajiyo oo raban inoo wax sheego baa 5th dhaha.Dee waa kanostutuushan kooda. Qofbaan ila ileenayoo waxaan diidayaa hadaan hadalka badiyo inee maxkamad isoo istajaan hadaan is afgarano hadhooto.

Buuxo   

Aaliya..ok cool.I don't speak any af swahili and i can't recall what i asked.thanks , didn't knw you canadians speak same english as americans..lol.

Che,wagartey.Konostutushan kana waad xifidasey haye,didn't take you long to ditch your Bagastani khamiis smile.gif

Cabdiyo...Sifiican wali caadi. Khamiisna yaaku taagnaa kara.Waa ku dhexlumi jire, waxyaale kale aan lasheegin karin waala weyn jire.jire.

Cuz of that, kii Carabtana waa nacay?

Che iyo Cabdiyo,batac batacdiina meesha iga la taga. Mlendo-yasha tihin xaan dhahaa smile.gif

Aw-Dubad iyo geeljire,meesha anee ii shidantahay aa? sownigaan kala celcelinaya cabdiyo iyo che against all the sujuus oo bangad usoo qaadan raba gabadha.

btw,lol@la kufo af somaliga.

Wacan oo wanaagsan,

Waryaa JB ma salaad subax ayaad u toostay inaad tukato mise inaad meelahan mirqaanto (metophorical sense).

It's 7.33am my local time and I am dreading to go to work, don't know why?, Perhaps its to do with my broken car.

It is almost 11am here ,,,,,,, half of the day is gone already ,,,,,

I need something to eat ,, that loxoox doesn't keep me full for the rest fo the day dee ,,,

nuune   

^^^ Adiga every morning waxaa u baahantahay neef jeexiis :D

Waryaa anoo soo Tramukaynaayo iyo asagoo soo Paandheenaayo ayaan is goongeeynay, makoosada yaa iska leh?

looooooooooooooooooool@Dhubad, dat was hilarious,

Mornin yaa crew maxaad sheegteen