Sign in to follow this  
Alle-ubaahne

Jaajuus!

Originally posted by Naku Penda Piya:

What's the big fuss here? It's called
doing business,
nothing personal. Did we not have jaasuus back home? How are the ones here different from those back in the days? Not trying to publicize anything, but there's an enormous demand for
translators.
I know couple of people who translate intercepted telephone conversations - Dirty work, but the pay is grreatttt I tell ya!

Actually, a while ago a family member was telling me Virginia waa laga kala cararay, especially Fairfax County. A big lady basaas was in their midst, who was paid per commission. So, she reported all the innuendos and rumours.

Hebel waa dambiili state kale kasoo galay dambi oo fugitive eh. Hebel baa shab usoo dhacdo hadana taksi ka shaqeeyo. Heblaayo nin ninkeeda ahayn bee isboonsar u dirtay. Hebel filled been income tax return. Meeshii waa laga kala cararaaye. Naagtaas geesisanaa.

^^war ninyahow waad iga qoslisiisay walaahi. waxaa moodaa naagta inaan u jeedo iyadoo file weyn jiideyso oo dadka ugu hanjabeeso waxaan ahay danbi baarto. Taas oo kale ilaah aa dadka ka qaban karo indian ocean-kooda. :D

Fanisha   

Originally posted by Alle-ubaahne:

^^Naa maxaad ka heleysaa in la i habaaro? Mise sheekadii Bashir goth aan ku dhigay ayaa kusoo gaartay. Walee iga leexo ayaan ku oran lahaa, anigu nin fiican ayaan ahee.
:D

Horaa loo yiri Nin is faanshey waa ri is nuugtey,,, hadaad sidaa nin fiican ku tahey markaad xuntahey hana soo marin... Maxaad adigu ka helaysay inaad nin muslin ah oo adigaba kaa wanaagsan aad u habaarto. Habanse kaa leexdee ma wado aad adigu sameysatey ayaan joogaa. Adigu afkaaga hagaajiso nin wayn oo warleh oo sidii duqihii 1800 ka u habaartameyana adaa la hayaa.. Cajiib..

Originally posted by Aeronwen:

^ I am really starting to like you,
Rachel

You need to passionately love the enemy of your enemy, especially when they take your supposedly fighting role to the enemy, but always remember how ferocious and insurmountable he is in the battle ground. You can go ahead now with your ululations to inspire Rachel to undertake the formidable task. icon_razz.gif

Any updates about the activities of jaajuusiin in the block? I heard they are regrouping for another attempt to capturing our PC stations. If that happens, let's buy some labtops to continue the struggle against jaajuusiinta! :D

Cara.   

That's irrational. A spy's job is to blend in, to invite confidences. You'd be more likely to find a jaajuus among those that seem to most agree with you. They may even be excessively anti-American, so much so that you find yourself exagerating your own dislike of Yanks to impress them. But really, they are on Uncle Sam's payroll.

Now I've made you flash back to all conversations you've ever had with those who seemed to have an admirably violent opposition to Westerners. Uh-oh...

Originally posted by Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

Actually, a while ago a family member was telling me Virginia waa laga kala cararay, especially Fairfax County. A big lady basaas was in their midst, who was paid per commission. So, she reported all the innuendos and rumours.

looool

MMA walaahi you cracked me up with this.

looooool@ "BIG LADY BASAAS in their midst". Virginia waa lagu kala cararay.

^^Saaxiib, adiga sawirka meesha kuugu dhagan haduu yahay, indhahaaga waxaa la moodaa nin xanaaqsan oo ka tirsan waaxda danbi-baarista iyo sirdoonka. Ok, koley hada waan ku fahmee, meeqaad u shaqeyneesay qoladaas. Kuma caarifaayi ee hoos iigu sheeg arinta!

icon_razz.gif

Nephissa   

^^ War jaajuus ku cunye, naga aamus :D

MMA: Islaantaas waa la yaqaanaa, xita Somalia bay saas ahayd. Reer hebel waa kacaan diid bay ku hayn jirtay. :D

Originally posted by Alle-ubaahne:

^^Saaxiib, adiga sawirka meesha kuugu dhagan haduu yahay, indhahaaga waxaa la moodaa nin xanaaqsan oo ka tirsan waaxda danbi-baarista iyo sirdoonka. Ok, koley hada waan ku fahmee, meeqaad u shaqeyneesay qoladaas. Kuma caarifaayi ee hoos iigu sheeg arinta!

icon_razz.gif

We are aware of your activities.