Sign in to follow this  
Che -Guevara

Saving Money

Juxa   

BOB shankaroon baad Ahmed indhoweyne siisay, reer kismaayoodku waa xaasid (intas fu-fu ila gaaray) smile.gif

people getting hitched and not giving out xalwo, bilaa caleek see wax ujiraan

<<goes off to make xalwo lows with her delicate xusulo

Buuxo   

Bob, :D don't put words in my mouth, that's the name of one of the posters.Scroll up.

Juxa,LoooL.You know my Xalwo would not pass you.Waaba ka buranburee :D

I live at home with my family. I don't pay for anything. I eat out and spending a lot of monies on clothes, gadgets and lifestyle things. I don't send money to Somaliland. Most of my money goes towards indulgences especially when out. All that and I am still loaded and manage to have surplus monies.

BOB   

Juxa aroos aan XALWO laga cunin aroos maashee? Ninkan AT&T ah waa geel jire number one oo wuxuu ku leeyahay Xalwada waa ku laqanyoonaa...filimk aas caatada ah uu Buuxo ugu sheekeeyay iyadana waa caano madaadisadaa taqaane waa yahay ee iska dhahday...marka qoftaan aan anaga xalwadeena ka rabnaa...hanaga garbaxdo. :D

Buuxo...You know if anything I have to change this annoying habit of mine...Wallaahi ma aan arkin my new sister Zakinah...marka waxaan u maleenaayey inee Honeymmonkii wax kuu dhimeen oo Juxa ama Kool_Kat ama Lily ama Blessed aa Zakinah u baxsatay... :D Aroosku wuxuu leeyahay baa la dhahaa mucjiso gooni ah marka you know ahem ahem haa. :D

PS. Juxa ninkan Fu-Fu ah hadalkiisa maa walaalkaa BOB ku doorsanee...waa ogtahay inuu iskoris number one yahay kaas....aniga iyo xaasidnimo kala dheer....Kool_Kat aa waxaas ka dambeeso. :D

Peace, Love & Unity.

N.O.R.F   

Simple, quit coffee (ramadan is the perfect time). Drink water instead (hope it's free where you work).

Don't be tempted to spend until the middle of the month. You will put it off until the end of the month then get paid again. Throw what you didn't spend (all of it) into your savings. Walla!

Buuxo   

^Kuli fidna adi wayee.And since this thread is about Saving money no Xalwo for you Bob.

Juxa,walaaley ma kuu quuri inaad kilo Xalwo cunti kuna fadhiisatid.Heart attack-ba laga Qaada smile.gif

Che,Sorry smile.gif

nuune   

$5000 ain't alot, that is only $415 monthly bill to one family.

The idea of saving never occured to me, what is da point, lacag wey baxee even if you save it.

Juxa   

earn and spend is my motto in life.

what if tomorrow never arrives indeed, of course dadka caruurta leh waa different story.

Kool_Kat   

Originally posted by nuune:

$5000 ain't alot, that is only $415 monthly bill to one family.

Iskuus me? $415 ain't a lot? Yaakugu sheekeyay waxaas? Well, of course, unless you're a milyaneer tahay!

When you pay a car note, insurance, rent, telephone, cable, internet, food, amogst other things, walee $415 a month aa sheegeey, $100 xataa hadaa gooni u heli kartid ciridkaaga cirid dameer aas u ekaahaa... :D

Juxa   

come to UK, iska daa madax xanuunka, depending on how many babies you willing to have, the £££ adds up.

canada joogaa, apartment overlooking the park baan rabaa, and latest car masoconeyso abaayo

nuune   

Koolokaat, lool waraa ku heesto, I know inaad manager ka tahay Hewlard Packard,

waxaan ka hadleenana waa 416 oo US doollar ah ogoow, dat is about 300 Euro, or 200 sterlin pound, it is nothin my dear :D

BOB   

Alloow yaa dhaho kabo jaale ah ama guduud ah ka bixi $10,000 bidixda aa laga tuuri lahaa nooh...Wareegto Luga Cad mee ku dheheen. :D

Peace, Love & Unity.

BOB   

Che...Wuxuu rabaa in loosoo gado Al Falaax oo afar jeeb oo zip leh...ala reer baadiyaha.lol

Peace, Love & Unity.