Sign in to follow this  
Jacaylbaro

107-year-old Malaysian woman seeks 23rd hubby

Kool_Kat   

Originally posted by Fu-Fu:

lool kool kat...adiga mucjiso aatahay lower your gaze down

Dhibaatada dhanbo 'lowering the gaze' bey ku bilaabantay...Sheemo !!!

War heedhe haya aniga waa bil Ramadan baan idin iri, idinma oran waan soomanahay...Bacdal afur war ha'iga sugina... :D

Koley waxaan kufikiray hadaan idiin sheego ima aamineysiin...It was something along the lines of qalin laabis and goome...Waxna inaan tirtiro, waxna diseenyo layaqaano ku masawiro... :mad: :eek: redface.gif :rolleyes: :confused: :(

Bas hee ha'isku sii dhex yaacina, wax yaalahaan camal waaka heshiinee...Saqajaam iin kala dhaga dheerna idinma dhihi karee...

Let me just leave it at that intaan dambiyo waa weyn sii galin...Laakiin ilaahaa nalehee maskaxda has a mind of its own, waxyaalaha eyku fikireyso anoo Ashahaadada iyo Saliga Nabiga boobaayo aan is arkay...

:D:D:D:D Ma ku afurin gaaray, miskiin icon_razz.gif

Indhoos   

Originally posted by Ducaysane:

jabto ala ku gali
:D
23 marraige ku teh.

Ar islaanta habaarka ka daa...Yaa rabi. Ha iska xamaaratee, I mean, xamaalatee maxaa ka rabtaa. ;)

Paragon   

Originally posted by chubacka:

hearing this news is not going to help her husband in rehab is it?

where's that bloody women thread...

So what if he overdoes? She's dumping him anyway? :D

Now I tell you women are something, something so special as to be studied as a subject. It's a good something.

At that age anigu qudbasiro daayee, qabriga igu jiida ayaan ku taahi lahaa.

Laakiin humour has no age limits. I just love the woman for the chuckle. A younger girl kute.

MZanzi   

Men usually get a lower Xamxamta drive as they get older. But xamxamta becomes better as women grow older, and they tend to appreciate it more.

to each her own. waa la yaab walahi. i see some ladies here are cheering for her. in my opinion, waxaas camal waa habaar. personally i cannot imagine being with a man younger than me by 1 year, heck even 1 month. let alone 70 years, inaalilaah wa inaa ileyhi raajicuun :D

war naagtu indho adagaa,bisinka iyo burdaha.

If the roles were reversed and we had an old man instead of this granny,waxey ahaan laheyd wax iska caadi ah.

older dudes marry young ones because nacnac yaroo iska dhuuqdhuuq ah bey rabaan oo vitaminska kala baxaan laakin habartaan maxey ka heli waaa yaabe. :D:D

I am sure that woman is better than some of us who are still singles and have yet to venture into that road leading to marriage.

War ka kaca meesha, oo hala guursado; at least we can multiply our population to catch up with Ethiopia and rest of other adversaries. But one way to do that is to marry more than one wife, minimum 3 at a time may help. Our girls should embrace that policy in just several years and chill out with the maseer!

:D