Sign in to follow this  
OG Moti

Why My Somali Queen?

Senora   

Why do you tell everyone when i tell u my heart is tik tik and my eyes are blik blik when i see u and u make a joke out of it?

LOL :D

WHY my dear Queen? when will u learn to accpet me as i am like i accepted u as u are....

Maybe your going after the wrong "Queen"??

Sophist   

OG Moti, Waraa duqa waxaa larabey inaa dhahdid, abaay adiga marka aan ku arko aa la'igu didaa-- this would cut both ways, if she is receptive then it would be compliment if however she is not the it will convey the response.

Ameenah:

Cumar dhuule kulahaa, There were alot of guys who used his lyrics-- notably Gacmahaaga xaada leh to get wiped by the ladies whom they were seeking effection from.

Thus Spake the Old Nomad

Sophist

og_moti lyrics ani horta maba igu socoto

hadii mid oo ii maado cumar dhuule wannabe oo igu dhaho gacmahaaga xaada leh, waa kabeen lahaay saqajaanka. ma pakistani buu imooday.

jaahil fooqal jaahil iga dheh

yaaqay dad ka qaarkood shukaansi maba yaqaanan

OG_MOTI lyrics maa isticmaashaa, naftaada u baq aan ku dhihi lahaay sxb

OG Moti   

Che-Guevara sxb u are a wise man, i might end up .. atleast lugahaa la iidhaqaa every day...

Princess_Sexy dear All somali girls are the wrong Queens, if we are not happy with them with their dhagaxoos attitude whos Queen are they then.. war walee waa ibtilo....

Sophist loooooool

OG Moti, Waraa duqa waxaa larabey inaa dhahdid, abaay adiga marka aan ku arko aa
la'igu didaa--

yaad jar ka tuuri la igu didaa aa, taasi waaba idil socoto, waana ogtahay dumarka somalida hada weynaga waa weenaadeen sidey wax ulaqayeen, marka sxb hana dilin nee naga daa.. smile.gif

caramel_kisses

og_moti lyrics ani horta maba igu socoto

hadii mid oo ii maado cumar dhuule wannabe oo igu dhaho gacmahaaga xaada leh, waa kabeen lahaay saqajaanka. ma pakistani buu imooday.

jaahil fooqal jaahil iga dheh

dhagaxnimo intaa kabadan hagee lageeni...

hadalkii macaanaa oo dhan lyrics aaba loobixiyey, waxaana lagu gaba gabeeyey igu ma socdo lyrics war waa iga bas, Indhoyar waan kabaqayey .. waxuu dhasho hadhasho indho yar baan usocdaa.. wan isdhiibi ilaah baa joogee.. peace

LOOOOOOOOOOOOOOOOL - shukaansiga aan ka dambeeyo hadaad ogaan leheed buug iyo qalin aad ila imaanii leheed OG_MOTI.

lyrics maa gabdhaha ku shukaamisaa ilaah aan kugu dhaarshee. innaa fajacnaa wamaa arga gaxnaa.

ani mar hore aan FOORRI GANJEELO ku dhihi lahaay.

ha i soo marin - wadanka fufu aa joogtit baa saan kuu galay soo ma aha. Viisa makuu soo diraa? maku badbaadiyaa? waan ka soo fikiraa OK.

OG Moti   

Waraa caramel kisses waraaa dhagaxoos, biroos, bulkeetiyoos, madax adeega aad wadid run bey kaatahay, somali aatahay, dhagaxnima iyo waryaa naga tag waad kudhalatay looooool, i decided i am going for Cambodian .. make her muslim and go Janna with her inshaAllah... i have found my bath did u nuune ? Libaax sanka? Lakkad? Rudy? Sophis? u know China planty of people 70% females... they all same school.. the school of men must be taken care of.. with PHDs so it ur call, i found heaven ... no more waryaaa, no more baasto darbi lagu dhufanaayo si loo fiiriyo iney kartad, no daaqada ka soo qeyli adigoo shaqo usocoto aa lagu leyhay waryaa ha soo iloobin hilibka, dumarka somalida hilib jeclaa, ma libaax bey ladhasheen... peace

ar hilib mala waayay ...... anna waa la i waay!

waraa bulukeetiyoos dhagaxoos 2x, afar faataxo aan kugu soo kabeenaa hadaad cambodian gabdhohooda aadid.

waraa waxaa ii muuqata inaad taqaanit cunta kariska, inleen baastada waxa lagu sameeyo aadba taqaan.

darbiyoos walaahi jikada lee ku fiican tahay, taas aa mudankaaga eh. Alla jecliyaa nin jiko ii galo. Bulukeetiyoos...caawa maxaa noogu tuuree?

Lakkad, nuune, rudy, libaax san - kulligood waa wiilal wadaniyaal eh sidaas daraadeed wexey rabaan "Somalian Queen". Xee ku falaayaan Cambodian, waa kugu kaligaa kaabbo loool.

Hadaba ogaaw, Once u go 2 Cambodians, there's NO coming back. I advice u -inaad ka fiirsatit.

Blessed   

Originally posted by nuune:

lolmoti,tha maahmaah, maxan mulac dilay qiyaas maleh,

i wonder waaban gartayee gabdhaha haba kasoo horjeestaan Moti, ee bal akhyaartiina ma gabdhaha ayey raaceen bilaa sabab, qulquluu wa raacuu bilaa micna lol,

Waryaaa, Nunne when did you become such a 'nin', I mean that in the chauvinistic sense of the word. Gediid, didn't oppose Og Moti - he just said that he couldn't help him. and FYI - I was trying to help him out .. why do you men assume a lady is declaring gender war when we kindly advice you to change your approach.

Og Moti,

Since you are so insistant on repeating the 'somali women are kankanos' mantra...than brother, I predict that you will spend the rest of your days writing calaacal about the xaliimo in your life. Walaal, as the man said nin haweyn jeclaaday howl iyo dhibato waayi maayo...it's is not only Somali women that are hard to please but dumar oo dhan.

Markaa, I suggest you stope being so defensive oo ama naga ogalaato inaan ku caawino ama cayda iyo qaylada badan naga jooji!

Sophist

Cumar dhuule kulahaa, There were alot of guys who used his lyrics-- notably Gacmahaaga xaada leh to get wiped by the ladies whom they were seeking effection from

lol! Been chatting up 'fish and chips' ladies have we? ;):D I think that is a sweet song, but I can see it's a sour spot for some ladies. Again, the secrets to effective shukaansi lie in having knowledge of your desired lady.

African

looooooooool@girl those names just put a :D on my face!

nuune   

Waryaaa, Nunne when did you become such a 'nin', I mean that in the chauvinistic sense of the word. Gediid, didn't oppose Og Moti - he just said that he couldn't help him. and FYI - I was trying to help him out .. why do you men assume a lady is declaring gender war when we kindly advice you to change your approach.

ameenah, lol, waxaan u maleenayaa si qalqallooc ayuu kuu galay waxa aan dhahay,topikan kaliya kama wadin oola jeedada aan wattay waa topikyaasha Moti uu keeno oo dhan, kuwaasoo inta badan gabdhaha ay kasoo horjeestaan, and more recently akhyaartiina, that is the case and was not intended to this topic only, got it, fikradaha unbaa la isku khilaafaa mooyee, ee wax gender war la yiraahdo ma jiraan ameenah

"6. Why you so nice to every other nationality and rude to ur somali brothers?"

LOOOOOOOOOOOOL! Yeah right! Somalis i think are one of the most racist people in the world. The fact is that they are racist to their own people and own race, depending on skin tones, and furthermore hate all other nationallities as well.

valerie   

Clever and honest girls like --Hibo, Princess sexy, and I, are just revealing out the facts..Ok for E.g.

from OG Moti 7:Why do u smile when a foriegn man says a silly joke and when a brother says a good joke u say war nadhaaf dhaan dhaanyahow?

Reply from Hibo 7: Coz if I laugh too hard you may assume I have done prostitution and judge me.

Come on..Isnt dat so true...??

And the Loser>>Rudy..U aint got any other occupation except comment on every little thing I post..Grow up..N be a MAN.. smile.gif

OG Moti   

from OG Moti 7:Why do u smile when a foriegn man says a silly joke and when a brother says a good joke u say war nadhaaf dhaan dhaanyahow?

Reply from Hibo 7: Coz if I laugh too hard you may assume I have done prostitution and judge me.

Come on..Isnt dat so true...??

That is so untrue, it is well known by international community, that somali men do not judge people that easy, they work on proves ..solid proves.. specially with the sisters, how many somali men could not be convinced that there are somali bad girls, cause simply they dont except the idea that there could be a bad somali girl, and u all know what i mean by bad...... so my queen u so nice with foriegners no matter where they from, and hard on the brothers that is just heart breaking.... peace

Akash   

Maxaan Dhabo Dumar Kaskood dhagaystey Calaacal beena dhoo-dhoobi ogaa kaskood... Maxay tidhi Amaanta kama Helo.. caramel_kisses Miyaanad Ogayn iney Dumarku Aduunka ugu Jecel yihiin Amaanta...Alla yaa Faleepo Jacayl kugu taaga oo Kula jar bara Jacaylka.. Amaan Aan La Koobi Karina kow Kaaga Bilaaba oo kun Kuugu geeya...lol

Moti Adna Mid Yar aan ku idhaah dee Sxb.. Waxa Weeyaan Dumarka feedh Qaloocan ayaa Laga Abuurey.. marka hadii ay Ku dhahaan Kir iyo Waar Naga Baydh.. Shido Malah Barafka Saar... La iskuma Waalo.. Banoonida u Daji.. Inaka Ayeey ina Sugayaane.... smile.gif

Baashi   

I don't know about this...ever heard these lyrics:

Quruxda yaanu leenahay qallabka yaan u sidanaa?

Hadeydaan wax nala qaban! Ma rag qaarad kale jidha buu noo qorey Illahey?

And your answer is?...then don't become another Doob qallanjadiisii gabay! ee kuwa mudan ee rag yaqaanka ah la kalaam...amaantana ha ka badin qaar baa eeda e.