Sign in to follow this  
Jacaylbaro

100 Kalmadood oo Raggu ku Beerlaxawsadaan Dumarka.

BOB   

Originally posted by J.a.c.a.y.l.b.a.r.o:

Actually i'm working on one ...... stay tuned
:D

Greatest 'chat-up' any man or woman could ever come up with were said by a guy named Ujexeey...maalin uu qafaal jiray uu magaalada usoo baxay...marka isagoo iska sii socdo aa halmar gadaal looga imaaday oo lagu dhagay....two guys caught him from behind and intuu iska dhuftay uu wuxuu ku dhahay 'Ideeybo ha i jabinine...ninmaa imudi ani nabarkii saas iiqabaneeysid' the poor fellows who caught him were caught off-guard...believe it or not waa lasii daayey with few swear words aimed at him.... :D

Waryee Jaceylbaro...ma waxaasaad hablaha Hargeysa jooga ku shukaansataa? I feel sorry for those poor hablaha because they deserve better...wait until the xamaraawis invade the place and that will be the last time aad gabar maskiin ah sirto....filmkaaga waa qarxay JB...you need to Up Your Game as they say here in Africa. :D

Peace, Love & Unity.

It is going too smooth and so good man. Few xamaraawis tried to invade but their tricks were too old from the 80s and they didn't do anything.

Abtigiis   

Girls are nowadays sophesticated. They don't fall for any of such nonesense. I mean civilized girls. Nowasdays, it is not so much about words, but materials and creating impressions. Few tricks I saw:

1- talking on telephone next to her: "hallow?ma cabdi-yara? sii lacagta soo ku ma odhan. 10,000 dollar u dhiib. Tukaan'kana xidh oo kaalay"

2- Creating the impression of being a big boss: u sheeg, wax warqad ah oon saxeexayaa majirto. haduu rabo, ha dacwoodo.

3- Sending a young man: "orod CD iiga soo saar gaadhiga (this works in Africa where cars are seen as something).

4- displaying fashionable mobile appartatus, and putting on nice music: "Xalay baan hurdada ku hawaawiroon...." and leaving it on the table, so that it rings for sometime

5- Ingirska markaan ku noqdo (if you came from there), ama talk about anything with the key words : visa, sponsor, iyo Canada ayaan u wareegay.

At least in Addis Ababa, waa I will buy a leather jacket ama mobile. Haddi kale waa I will take you to Sodere (a resort area). :D

Abtigiis   

It is all about the money. That is the reality. But that doesn't mean a women will go for a guy just becuase of it. of course she have to like him. But between A and B (equally desired), but B having money, the other not having, B has a better chance of winning, cetris paribus. All other things being equal, as economist wpuld like to say.

Val

Luquntaada dheere.... Waa lagu salaamay.

Tuujiye   

1. Sida Bunkaad ii qabataa = loooool kan ko reer xamar eh aa bilaabay!!

3. kurus baad tahay= looooooool calaashaan iyada dhan gadaal iyo horay kurus aa ka saaran. Saqajaamiin!!

4. saladhkaan kaa dhex arkaa= lool kan reer waqooyi uu ahaa lol.. classic line. Saladh=ansalaato right?

10. Gool baad tahay= this reminds about the time I was in T.O for somali week and some of the kids from UK who all they did was chew jad and played soccer, talked like this.. gabardhan waxaa loogaga hadlee sidii soccer game camal. "qotaan boortiyeeri aan caadi aheen waaye nooh, difaaceeda xitaa aad uu u culus yahay, wiligeed gool been been eh lagama xareynaayo" lol

9. Dhuc baad tahay= loooooooooooool classic kan tan sameeyi reer miyi waaye because bajaq maanta magaalo joogto hadaad ku tiraahdo "dhuc" baatahay DC bad ayaa wijiga lagaaga dhufanaa..

5. -waad soo tuurtay= aaaaaaaaaaah calaashaan isiiiii sisinta aan kaa shukulee waaye. looooooool

6. Inaabti Bariis macaan= loooooooooooooooooooooooooooooooool ar igatag tan wax maka qori kare waa la i ceerinaa!!!

Wareer Badanaa!!!

underdog   

Originally posted by Afr0 GirL:

alaabtan aan shalay qof dhahayo maqlay qosol aniga lol...Macaanow murqo kuusow maku majuujin karaa

maku majuujin karaa Kulaha...Shukumaan qoyan miya???

taas ayadaa majuujin ubaahan aan umaleena.

Nephissa   

I think Asalama Alaikum-I'm-Rooble-nice-to-meet-you, is the most polite way to go. Show some manners and respect. Waaxay, dhuc baa tahay iyo dhushtu? :rolleyes:

Some dude winked at me maalin hore in a hawala place, at first I thought poor dude maybe had a dirt in his eye..so I looked again, misana wink wink. I wanted to toy with him oon ka waalo and wink back, L0L, laakin waa iska daayay. Iljibis shimee iigu dambesay! Acudubilah.

nuune   

^^^ :D Fulay waaxid, iljabis baad ka cabsatey yeah, ma ninka iljabiska kugu waalay baadan waxba oran tol beelay :D

Aaliyyah   

looooooooooooooooool Naphisa...

Nuune nin ma aha nin iljabinaya wa in uu soo kaca oo dhaha gabadhyahay quruxda lo dheemeyey waaaban eegi karo waayey meelkale ma is barana ...(he needs to approach her)..

hadii kale muxu nin ka yahay

okey kaftan, i dnt like strangers approaching me out of nowhere icon_razz.gif