Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

A True Soomaali Model

Salaan...

Silent, saas aa lagaa rabaa, widaayoow; aad iyo aad ayaa ugu mahadsantahay hidaha iyo dhaqanka ku labisan walaalaheena aad na tusisay. Kuwaan aan kuugu daraa.

culture.jpg

;);) They are equally special, but midoo ka mid eh ;):D waa dhaaftay. And only if every aroos was like that...if, if, two-letter futile word. Qiimo iyo qaayo dhaqankaaga inta kale been.

dhaqan1.jpg

Doesn't she look like Queen Caraweelo oo kursigeeda Dahabiga fadhiso? smile.gif Waana kasaa full complementary dhaqan. From xaaqin, sali, gurbaan, dabqaad to dhiil to kuul. Magacyadooda waaba ii gooyeen, qofkii yaqaano alaabta hidaha iyo dhaqanka magacyadooda oo dhameystiran mawirkaan ku jiro haku daro. {I hope the sisters don't mind sharing around these pictures since we are proud of you.}

dhaqan2.gif

Taqwa, waa ogahay, walaaloow, laakiin Soomaali dhaqanimo jaceylnimo lee iga tahay, hadii garbasaar lagu darana ma xumo, waa asturantahay.

Inta Soomaali dhaqanimo ku jirto, saas ku wado, iska dhaafo wareerka ciyaal kuni kuniga kuleel...maalintee koraan ee fahmi doonaan micnaha "dhaqan."

yeap MahaALLAH somali traditional nowadays somali girls wear the sari on their engagemet night how embaressing!

Garees is kewl but Dirac is UGLY. and it's not a traditional somali clothing anyhow.

Allah-Hafiz

Be it cultural or not but the diraac is just too transparent. :( I wouldnt mind wearing it in the privacy of my house where I know there will be no male members available.

About the Guntino the ladies look beautiful, culturally attired but they arent wearing proper Islamic hijab.

Qac Qaac   

That is beautiful.. although, i think, is better for them if they cover up with proper xijaab. sorry i didn't mean to kill the topic. but the trueth is the trueth.

Saabir   

These cloths look awesome but they need to be modified to give them an Islamic outlook. This could be a very attractive and big project if there is any somali sister mastering in Designing!!.

Shoobaro, I was thinking it just a joke when they said Shoobaro used to be a Guulwade back home smile.gif So you went to Dhuusamareeb to supervise Ololihii nadaafada?

Tuujiye   

Waraa maskiin..istaabeene waaye sawiradaan nin yahoo..dhidid aaba naga keentay...Ani iyo nuune waxaan oo kale hana tusin nooh..waa ogtahay meesha aan ka taaganahay gabdhaheena dhaqanka heystee...Istaaaaaaaaaaaaaabe waaye yaaqee....buuuuuuuuuuuuuuuuuul shiiiiiiiiiidh..waxaas aa lagaa dhahaa qurux iyo rubac iyo jar jar...

gabdhaha meeshaan isku taagayo tops oo aad u qabtid dhinacyada in ee qaanjeer kaga taalo, maxaa u diiday in ee xirtaan waxaan oo kale....

Waraa maskiin in aan isla hadalno waaye nooh....lol...Agtaada aa muraad iga soo gale..lol..

wareer badanaa!!