Sign in to follow this  
Che -Guevara

Somali Politics-Maka Xaaji Banadir's Take

Somalina   

War what is wrong haddii geesiyad aniga camal aan ka taliya wadanka? Nin Somali adiga camal maxaa lagu yaqaan? xaasidnimo.com...war naga taga...heyoow aan idhi! we don't bite, we get results given the chance. We represent! dang it!

Tuujiye   

ilaahoo bajaq adiga oo kale ahi oo okiyaale weyn iyo tabeebe wadata yeesan na shuudin...

He Yoo beel!

Wareer Badanaa!!!

Somalina   

cabsi.com miyaa! waraabayaasha meeshaas nacnacleenayo waxay u baahanyahiin libaaxad dastuur iyo dadnimo tusto, ee ha caynin aan ku iri, balaayo cama kuusan, cod weyn xataa maqabtid aan u maleynaayaa (waxaan ka hadlaayo kii ahaa ala James Earl Jones). Booto badanidaa markaas ma is tiri, codkii Sharif Hotel camal anaga nagu caaynaysaa. Madax dheer mini subax. Yaa bun kulul sanka kaaga shuba. Edeb aa tusi lahayd gabdhaha kacaanka markaas! guuleysta gabdhooy. (meeshan Somaligaan ka bartey ilaahey idin ma tuso, anaaba is yaaban maalmahan) :D

Guevara maa lagu yiri mise Guava, Faarax aniga i haysta dhibaata u taalo, mid qaboow haduu yaho waa is fahmeenaa, haddii kale waa 911 sheekada. Asagaa wax iga baranaayo and not the other way around! wax fahma ya rijaal bilaa subag!

Tuujiye   

^^ War somali mataqaanid ee u kaadi.. somali dhaawac ah ayaad ku hadleesaa oo silic iyo rafaad ka muuqda.. Somaligada dhibkiisa waxaa loo qabaa in uu dagaaladii Baqdaad iyo kii Kabul kasoo qeeb qaatay..hadala kii Al-shabaab ku dhex lunsan.. calaashaan somaligaada wuxuu dhaafay tacbaan oo waaba sakaraad hada....

Booto badnaa ma dooro diiq xero loogashaa..cuudu bilaah!

Wareer Badanaa!!!!

Somalina   

Horta Somaligeyga waa daciif but waa la fahmee adeer (hard work was put in to it) courtesy of SOL iyo YT.

6 months lee i sii anigaa ku baraayo Somali. I have come a long way adeer, waa u jeeda already that i'm a rising star like Muller. Ka cabso aan ku iri cama kuus yaho, madax dooliga ah oo codka Sharif leh. What a waste me say. Adiga horta 8 ave inaad ka qaraabatid waa ogahay ee yeysan drive by kugu dhicin (it takes one phone call to my homies).

Ma maqlin miyaa, booto iyo turuufo lee aduunka wax lagu qaadaa.

Originally posted by BiLaaL:

quote:Originally posted by Miskiin-Macruuf-Aqiyaar:
NNC, fiirso
and see how uu ugu qosolsiinaayo madaxweynaha Jabuuti. That was a decade ago in 2000, at shirkii Jabuuti.

Maki Xaaji Banaadir is a legend. This poem is one of his finest. His words are profound. Unfortunately, he was wrong about comparing Kigali and Muqdisho. Wuxuu yiri 'Muqdishaa rajo fiican'. The presence of these words alone separates this poem from its predecessors. This poem will continue to ring true till the day Muqdisho manages to liberate itself from its oppressors and rises from the ashes.

Today, Muqdisho still lays in ruins while Kigali is independent, peaceful and thriving. Who would have thought?
Bilaal, brother ibtilada waa laga baxaa mar lee ha ahaatee, Eebba ha idmo.

Tuujka, goormuu magaca Iimaan noqday magac dumar? Iimaanada aan waligey maqlaaye ama aan aqaano magacyo nimeed ahaayeen. Taas xataa caanka ah hadda kahor ayee ku tiri wareysi magaceeda in uu yahay magacyada nimanka Soomaaliyeed la baxaan, oo aynan ahayn magac dumareed.

Maadka, xataa hadduu Shabeellada Hoose kasoo jeedo, he is still Banaadiri. Shabeellada Hoose historically Banaadir ayee ka mid tahay, mise adiga only the new, technical administrative Banaadir Xamar iyo Dayniile ka koobantahay mooday?

Historical Banaadir waxe kasoo bilaaban jirtay Warsheekh (oo ku taalo Shabeellada Dhexe) ilaa iyo Baraawe.

NNC, I thought I was the only die-hard Jarmalka difooso, ileen adigana waa ila tahay. Nice to see a fellow Germany supporter on SOL.

How long have you been a Jarmalka fan, though? Aniga, I think ever since I can remember as a boy, all the way back in '86 World Cup, I don't think you say walaahi lot were born then. :D

Somalina   

MMA, hada cay ey gaartey sheekadadu miyaa? Walaahi crew maan noqde haddii aan su'aal weydiiyo odeyaasha iga weyn?

Germany is my second team after Argentina, ka dibna waa the Azzuri. Mathaus was my hero in Italia nofaamta! Aabehey ley sports ka bartey, siduu u dhagaha noogu qeylinaaye, bless his soul.

I love Germany's style, team commitment and their stamina (waxaan maqli jirey, they train with robots). Maba daalayaan! waxaas la dhahaa robot! relentless durability!

Aaliyyah   

^you both were with Germany today's game against Ghana??...SELL OUTSSSSSSSSSSS icon_razz.gif

I was actually watching that game with my siblings and I told my youngest sister you are sell out..and shes only nine. She burst out to tears and told my dad that I was racist hahah and my dad gave me a long lecture how am being a bad example and should allow my sister to choose whoever she wants...

But seriously I was kidding with my sister....but you two? You should know better...wheres your african pride smile.gif

salaam

NNC, dhib iga ahayd. If you do know Matiyoos, then you are no say walaahi girl.

Aaliya, one more reason you should have supported Jarmalka, read this from New York Times' website today:

"So many consequences from the solitary strike of Özil, a 21-year-old whose talents may yet emerge as the natural successor to Michael Ballack on this team. Not all Germans embrace with open arms this son of Turkish descent who reads the Koran before games."

YGHANAGAME-popup.jpg

I'm especially supporting Mascuud. I believe Jarmalka has had more Muslim players than Gaana.

P.S. -- Watch Aljasiira now, if you can. They are discussing about Waqooyi Galbeed's politics and election, including Laascaanood iyo Sool. Now on live.

Somalina   

Azizah, waxaan la yaabanahay sida aad Ghana Ghana uga hadleysid, inay yihiin like Germany camal! yaa ugu sheekeynee sheekadaas horta? Call me a sell out, but know this, African teams are not going far in this WC! that is a realistic view! Germany uma daaheyso Ghana iyo wax la mid ah any day. African teams have a long way to go before they can represent their respective countries. Atleast, you would've expected 3 African teams advancing to the second round.

p.s. waraa Guava mey ku dheheen, waxaas yaa ku sheegaayo hadii aadan u qualify gareyn the WC? ma fahamtey mise waan ku sii jilciyaa? lol

Aaliyyah   

lol NNC I know african teams are not going far but support them while they last was my point icon_razz.gif ...

I am hoping Brazil to win n take the world cup inshallah..

I'm especially supporting Mascuud. I believe Jarmalka has had more Muslim players than Gaana.

MMA thats good to know. But, seriously, I will support the African teams while they last.

GO Africa bal meel kasoo baxa lol..

laakin waxa ku nacay is that african teams they know how to get the ball and specially when you watch ghana games they have the ball half the time. But, they are so damn slow, and they dont even know how to get a goal..hada ma waxasa meel gadhaya? ma isodhan lakin maxa la sameenaya xabad iyo labo koox oo madow waa rabnaa lol...

P.S. -- Watch Aljasiira now, if you can. They are discussing about Waqooyi Galbeed's politics and election, including Laascaanood iyo Sool. Now on live.

Thanks for letting me know. I don't really care abt those elections. But, wouldnt mind cheking it out abt what they say abt laascaanod and any updates.

salaam