Sign in to follow this  
malistar2012

somalia to deploy peacekeepers to south sudan!

hibocidan8.JPG

War ka soo baxay Xarunta Urur Goboleedka IGAD ayaa lagu sheegay in ciidamo ka socda ilaa shan dal oo ka tirsan IGAD, kuna jirto Soomaaliya ay ciidamo u dirayaan dalka Koofurta Sudan, si ay u dejiyaan xaalada dalkaas ee dagaalada ka jiraan.

Sida ay qortay wakaalada wararka ee Anatolia ee dalka Turkiga oo soo xiganeysa Xafiiska Ra'iisul Wasaaraha Itoobiya ayaa sheegaya in madaxda IGAD ay isku raacsan yihiin in ciidamo nabad ilaalin loo diro Koofurta Sudan.

Ra'iisul Wasaaraha Itoobiya Hailemariam Desalegn oo ah shir gudoonka Madaxda dalalka IGAD ayaa sheegay in la diyaariyay ciidamo ka kala socda ilaa shan dal oo ka mid ah Soomaaliya, Jabuuti, Itoobiya, Kenya iyo Uganda, kuwaasoo qorshuhu yahay inay taageeraan dowladda Koofurta Sudan.

Qorshahan ayaa ka dambeeyay markii ay dib u soo cusboonaadeen weerarada dalkaas ay ka geysanayaan kooxaha mucaaradka, waxaana Koofurta Sudan ku sugan ciidamo nabad ilaalin ka socda Qaramada Midoobey.

IGAD ayaa waday dadaalo lagu dhex dhexaadinayay dowladda iyo Mucaaradka Koofurta Sudan, si looga baaqsado dagaalo dhiig badan ku daata oo ka dhaca dalka curdunka ah.

Bishii December ee sanadkii hore ayay aheyd markii uu fashilmay afgambi la doonayay in lagu rido dowladda Madaxweyne Salva Kiir, iyadoo hogaamiyaha Mucaaradka Reik Machar oo horay u ahaa Madaxweyne kuxigeenka Koofurta Sudan lagu eedeeyay inuu damacsanaa afgambiga milateri.

Arrintan ayaa ah mid xiiso gaar ah leh, iyadoo Soomaaliya ay joogaan Ciidamo nabad ilaalin oo ka socda Midowga Afrika, ay iyana dirto Ciidamo nabad ilaalin, inkastoo ka hor bur burkii dowladdii kacaanka ay ka mid aheyd wadamada ugu awooda badnaa xaga ciidamada dalalka geeska afrika oo ciidamo u diray dalal ay colaado iyo rabshado ka jireen oo ka mid ahaa qaarada afrika

Are you f in kidding me malister your delusion has reached new levels hahahaha....Acudubilah...

Ugandisho is controlled by au forces. Your bandits can not control anything without them and you wanna send tent carrying bandits to South Sudan

Me thinks you should worry about your own problems before you get involved in Dinka and Nuer affairs

Hahaha...

Seriously... Strange

Cidan maybe this is part of some contract requirements where Somalia is obligated to send troops to South Sudan as part of IGAD?

Maybe Somalia is only sending an extremely small token force? Perhaps only a few men. Just to fulfill the contract requirements.

I remember when NATO invaded Afghanistan, while the Americans sent over 100 000 soldiers, some NATO countries only sent like 20 or 30 soldiers. Just as a token effort towards the war. Just to fulfil their contract requirements. It's inconsequential.

Dr_Osman   

This is ok if it's recruited from federal regions such as JL and PL and not solely mogadishu. I think they are doing it so the soldiers get put on the IGAD payroll which will be handsome pay. I urge hassan sheikh to guarantee that the bulk of this forces come from Puntland and Jubbaland.

Hawdian   

If it wasnt for the sad reality of moqadishu one could hav laughed at news like this. Ooh well i assume the next mission is to ukraine and russia for peacekeeping right malistar ? , jeez ..........

This might sound weird buts its good in a way i believe they will be trained in Combat its good for the defense forces remember the key to a great army is training the better training the better the Military. I say good step Forward

weird! imagine one is caught by the dinka and goes like this.

are you from Somalia?

Yes.

Lets swap since we both moryaans, you stay here back up the dinka and I will go to Somalia back the Hag.

cool.

Mooge   

looo. notice people calaacalin about few soldiers going to South Sudan are all secessionists. loool.

mooge supports anything that helps Somali soldiers for training. I hope the incompetent qoslaaye doesn't send only useless HAG militia there. the men going should be from the Somali army.

Tallaabo   

<cite>
said:</cite>

This might sound weird buts its good in a way i believe they will be trained in Combat its good for the defense forces remember the key to a great army is training the better training the better the Military. I say good step Forward

There is no shotage of training grounds, conflict, and targets for practise in Southern Somalia.