Sign in to follow this  
Xaaji Xunjuf

Breakingnews Raskambooni removed from Kismayo. Ahmed madoobe flies to Nairobi to meet Kenyatta

Easy lad i have never wished any one death and destruction , but President hassan was elected by the Somali parliament it was done in a free and fair way.You cannot compare President hassan who is a clean man with Kenyatta who has the ICC chasing him. I think you should give you're president a chance. As for Kambooni well we yet have to see them deliver their project,, there are 100s of troops from gedo are reported to be in Kismayo now. And raskambooni leadership is in Kenya as we speak.And the Kismayo conference was cancelled all together. When you add that all up what do you see and where do you see raskambooni in the next coming months and weeks.

Apophis;926114 wrote:
Come on, let us not kid ourselves, I know and you know the reason why you're stalling; you want whole ownership of Kismayo. This will never happen.

No, I don't want take the ownership of Kismaayo and am even willing to let you lead but u will get take the opportunity ?

You remind me this Maah Maah: Rati Rati wado iyo naag nin wado la iskuma aadiyo ..

Mooge   

Macallinka;926128 wrote:
You remind me this Maah Maah: Rati Rati wado iyo
naag nin wado
la iskuma aadiyo ..

loool. walahi kan macallinka maha nin caqli badan. do you even see the irony of your "a man led by a woman" statetment? hint hint saacid. loool. ninyoow, inta HAG project daba ordaysid, kismayo qaxootigina haku layninya. tasi wa iga talo qoladiina bootlicker. hadhoow ciyal ba la xasuqay websiteyada gedo haku so qorina.

Oba and other madeey type neo-HAGs, kismayo has moved on walalayal. the project is inclusive and will include every clan that has a presence in the Jubbas. the only group desperately trying to stop it are a small bootlicker faction within the gedo clan but the majority of people of gedo are not willing to risk the future of their kids and sacrifice it for HAG and qoslaye's project.

ha isku dalina shekoyinkaan habarka wax wadaan. taldeyda qata.

@WarMooge

lool Mar Saacid ayaa arinka wada mar Reer Gedo meel la idiin raaco yeelo ninyahoow. Laakiin kuwa adi warka kaa dhagaysanaya aa kaa caqli xun saa adi waa lagugu yaaqanay inaad sidii naagihii meela fadhi ku dirirka ka sheekaysid oo dan markay ragu isqabsadaan naagahooda aad ka hadashid lool.

Adeer ani dagaal ma la iigu hanjo mala socotaa taas? Teedka inaad isku qarisid nimankaan dhaantada tumanaya maahane wax kale ma haysaa? Remember Afguduud and his so called army ? marka nagadaa sxb

Mooge   

ninyoow, inaa jajaale tahay wa oga, lakin sida inaa u caqli xuntaay waa ii kow. loool. ninyoow, miyaa ilowday anigu inan siyaad barre oo yamyam iyo HAG iyo qadaadweyn wata aan dhulka dhigay oo dawladiisii dhan dagaal hubaysan kala hortagay, soomaali maxamed oo dhan oo flags u ruxaysa? ilaa markii dambe dhawacan dowladisa garsiiyey uu nigeria siyad bare gaajo ugu dhintay? miyad ilowday ragii kaa ciideeyey ee sida sharafta leh dagaal ula galay fulaygii adeerkaa adigoo caruurta iyo dumarka tuulloyinka tooganaya oo ceelasha sun ku shubaya xaasidnimo darteed? loool. qof wax famhma maahid ninyoow oo waxa mashqul ku tahay low officer afgaduud iyo laba xidigle askartina madax u ahaa oo askartiini ku gadoodeen after he abused his power, Abdulahi Yusuf-na amray hala iska dhaafo reer gedo hadhoowbay orananayaan dowladii abdulahi yusuf ba nala dagalantaye. gobanimadu wa u dhalasho ninyoow. bahasha dowladnimadu dhiigay ku jirtaaye shimbir sidedii haw dhaqmin ninyoow o shacabka maskinta ha lugoyn. loool.

seeraar iyo indhocade hadaa cudud moday waagi hore, hada shekadas waa dhamatay. wake up. this is 2013. Mooge cirkuu fiirinayaa ninyoow. I, the Kal iyo Laab family, am the engine of Kismayo. loool. I will live in peace, raise a family, start a business and enjoy the beach. no more HAG reminant JVA bootlickers. if you want to live in kismayo in peace, the door is still open to you oo somalida ba ka mid tahay.

dadkaga dhinac ka raac ninyoow hodhoow ha oran wa nala xasuqay iyo caruur bananbax ka samynaysa kismayo ba la xasuqay.

lool Did i touch a nerve there hhaha . Remember, it was given a warning of seven days and you know what happened the 7th day or do u want me to remind u lol?

Ragii saas kuu gali jiray wali way joogaan armay nabada kuu roontahay?

Mooge   

ninyoow inaad maskax yar tahay, you are bragging about your soldiers overthrowing their abusive boss. ninyoow xagee caqligu kaa aday? loooooooooool. Mooge wants anyone like afgaduud who do bad things to be sacked or killed. you are having hard time figuring out Mooge ninyoow. I am a rebel and an eagle ninyoow. i fly high majestically. I don't abuse women and children and anyone who abuse masakiin ninyoow should be killed. that is why i say dowladnimo iyo gobanimo wa u dhalasho ninyoow. caruurtaan madaxa ka garaca bad manta dhan ku fanaysa iyo JVA and HAG ba kismayo ii qabatay. loool. well, the bad news is that that game has ended. sorry ninyoow.

kismayo si nabad u imoow oo ku raaxayso quulle. hada moryanism bilowdid iyo HAG ban raba inan mesha keeno, dee wa lagu karbaashi ninyoow ee ogow sidaas.

lool@ Caruur. So the 50 + men who had isbaaro in Buulo Gaduud and met what they have asked for were women and children miyaa lool . So where were the men markaas? Let me guess , were at Fadhi Ku dirir coz that is all they can do loool Iskaga tag meesha ninyahoow ha isku daadine.

Keep singing for Kab iyo Lax tune for now.......marna Tigreega ka gado u marna beer laxawso waa calaamadii munaafaqiintee. loool. Halkaa ka wada bahasha. Laakiin waxaan kuu sheegaya u will get the repeat of that episode if u r not careful lool

Mooge   

lol@50 men baan cayrsanay. your friend Gabbal would say they were 5000 men. loool. you are not smart ninyoow. taariikh laguma hayo quulle si cad dagaal ugu gulaystay ee ninyoow hiiraale wixi ku dhacay iyo aabe siyadba waa ogtahaye naga daa fanka gaajada. gedo is the least developed state in somalia and you are bragging about 50 men baan 10 years ago qabiilkayago dhan dagaal la galay. looool. maskax ma lihid ninyoow, mar mar waxan dhaha nin walan ba la hadlaysa e kani ma fiyoba.

I am a free eagle flying magestically in my land with freedom. you are lahayste HAG isticmalayso ninyoow ee ha is ceebayn.

kismayo has moved on ninyoow. it is barwaaqo. if you don't come and live in peace, you will be karbashed and you will be telling the media wa nala xasuuqay.

Mooge;926251 wrote:
lol@50 men baan cayrsanay. your friend Gabbal would say they were 5000 men. loool. you are not smart ninyoow. taariikh laguma hayo quulle si cad dagaal ugu gulaystay ee ninyoow hiiraale wixi ku dhacay iyo aabe siyadba waa ogtahaye naga daa fanka gaajada. gedo is the least developed state in somalia and you are bragging about 50 men baan 10 years ago qabiilkayago dhan dagaal la galay. looool. maskax ma lihid ninyoow, mar mar waxan dhaha nin walan ba la hadlaysa e kani ma fiyoba.

I am a free eagle flying magestically in my land with freedom. you are lahayste HAG isticmalayso ninyoow ee ha is ceebayn.

kismayo has moved on ninyoow. it is barwaaqo. if you don't come and live in peace, you will be karbashed and you will be telling the media wa nala xasuuqay.

lool Mr Smart xataa Somaligii baad wax ku fahmi la dahay.! Adeer ciidankii aad ku dhaaranaysay oo BuulaGaduud fadhiyay ayaa saacado dhexdooda aan ka dhigay mid la qabtay, mid aan masaafuriyay oon doon saaray iyo mid aan aakhiro u diray (hence 50 men + ).

Ka gudub taa, waad ogeed inaan Saabuunta ku cunsiin jiray waagaan dowlada ahaa(i don't expect you understand this), ka gudub taaa, soo taan iska kaa baacsanjiray adiga iyo Moorgan (Xadka iyo xawaaraha lool ). If that is not defeat I don't what constitute defeat .

Now as i said before, nabada qaado oo aysan ahayn u know me well. :cool:

Tallaabo   

oba hiloowlow;926253 wrote:
330x182px-LL-7dc6c095_micheal-jackson-ea

Waaryaa Oba ka dhex bax isutagga SAHAL. Let then sort out their problems peacefully. Somalis and their circular qabyaalad is entertaining. It goes from a mega clan to a sub-sub-sub clan to the family level and then again goes back to the level of the mega clan. It flip-flobs every now and then as circumstances change.

Mooge   

Macallinka;926262 wrote:
lool Mr Smart xataa Somaligii baad wax ku fahmi la dahay.! Adeer ciidankii aad ku dhaaranaysay oo BuulaGaduud fadhiyay ayaa saacado dhexdooda aan ka dhigay mid la qabtay, mid aan masaafuriyay oon doon saaray iyo mid aan aakhiro u diray (hence 50 men + ).

Ka gudub taa, waad ogeed inaan Saabuunta ku cunsiin jiray waagaan dowlada ahaa(i don't expect you understand this), ka gudub taaa, soo taan iska kaa baacsanjiray adiga iyo Moorgan (Xadka iyo xawaaraha lool ). If that is not defeat I don't what constitute defeat .

Now as i said before, nabada qaado oo aysan ahayn u know me well. :cool:

loool@saabuunta cunsii. waad isku dhex yaacday ninyoow. today you started bragging about uncle Siyaad poisoning drinkng wells that used to turn into soap. if Siyad Barre was anything close to being nin rag ah, he wouldn't die of hunger in a nigerian slum wearing the same clothes he wore when he fled mogadishu. loool. ceelasha sunta lagu ridi jiray baad maanta ku fanaysaa intad shekadi waxad tirahdo garan waysay. I think when I said you are better off sleeping in your dumaashi's kitchen space, I wasn't wrong ninyoow. i was cricized by somaliaonline people for saying that but now everyone sees i wasn't wrong. lool. nin ku faanaya he poisoned wells is better off sleeping in his dumaashi's kitchen. looooool.

on morgan and kismayo, manta ma commander Seeraar iyo Indhocadde awododi bad ku fanaysa? loool. i think you are finally becoming dooradii orgiga la daaqday. when you figure out who captured Ksimayo from Morgan and faught him in every direction, then come back to me ninyoow. If you need hint, talk to Oba and Abwaan. loooooool. they may be able to give you a big hint ninyoow and it starts with H. loooooooooooool. commander Seeraar (Indhocadde's cousin) famously said "kismaayo cimaamad hiiraale sito ma aha, waxna isaga laga waydiin maayo". alloow ceebtiina astur.

ninyoow, if I see you badmouthing the Eagle clan of Puntland again, I will be here setting you straight ninyoow.

Kismayo is peaceful and it will not be disturbed by HAG or its pawns anymore. the city has moved on and you will either live in peace like all somalis or be disciplined just like few weeks ago. that is all ninyoow.