Sign in to follow this  
Salahudin

Does the prime minister sleep on the job?

NGONGE   

^^ Fair is fair warya. When fat Sharmarke was sleeping on the job, we all made fun of him and asked what exactly his job was. Now it's Saacid's turn. :D

Haatu   

^ If you bothered to look, I was one of the first to laugh. But honestly speaking though, I do wonder what Saacid does :D

its just political satire nothing biggie , saacid is the assistant of the President he runs the country when the president is away he holds cabinet sessions when needed. He meets foreign delegates when the president instructs him to do. He is acting notulist when the dam jadiid is holding a conference.The executive power lies still with the president of Somalia Hassan sheikh Mahamuud.

Saacid is sleeping while Amin Amir is doing his job miyaad leedihiin ?? :D

Wait until he talks about Faroole again and the same laughing faces will shower him with insults :D

Haatu   

Haatu;906684 wrote:
But honestly speaking though, I do wonder what Saacid does
:D

Oh, I think I know what he does. He's probably babysitting Fawsiyo's kids while she's globetrotting :D

Abwaan   

Naxar Nugaaleed;906599 wrote:
Somalidu fata duglayal jicla, hadayna madaxwayne iyo raysal wasare is qab qabsada arkin waa midba hurda.

:D Malla yaabtay. Kuwaaba ku dhahaya war ninka katiinad baa ku xiran. Wejiga intaan ka fiiriyo ayaan dhahaa "Please dhakhtar aad oo isa soo baar". Maxaan kale oo dhihi karaa?:D

A_Khadar   

The point isn't if he sleeps alot or not, but the if he is actual doing his job as defined in the constitution or if Xasan is the sole power(dictator) and seems AA pointed out the man is there just for the sake of name nothing else.

gooni   

White star in blue;906923 wrote:
Madaxwaynuhu waa caqliloow waayo wuxuu keenay PM dadkii hore ah oo sariiganaya. Alla mindhaa muxuu hoosta ka gubanayaa Mr. Saacid.

Xasan qoslaaye weli waa qoslayaa! Ever-smiling president.

Waa siriiganahaya iyo waa qoslahaya iyo waa gubanahayaa intaas waa la gartay mudane ama marwo?

See u aragtaa 100'ka maalmood ee dawladu jirtay aragtidaada?

Anigu waxaa qabaa xogaa ha loo wakhti dheereeyo ka dibna ha la bilaabo dacwadihii guryaha iyo beeraha,haduu kasoo bixi waayo shaqadii loo doortay oo ahayd inuu midnimadeena ka shaqeeyo hantidii gaarka ahayd iyo tii guudba u guntado sidoo loo soo celin lahaa, wax barashada iyi imtixaanada meel kaliya laga maamulo, masaajidyada caasimada adimkooda la mideeyo imaamkana wasaarada diinta laga soo diraa oon cid kastaa caruurta duufsan

Kooxdii waa bari wixii ka nool waa inay taqaacud ama hawlgab noqdaan oo dhalinyarada booska u baneeyaan

Hadii wax u kala socon waayaan mudane saacid waa inuu sida ugu dhakhsaha badan qardho u tagaa xilkana wareejiyaa si ay ayaguna sawiradii ngo'yada meeshii uga sii wadaan meeshuba waa 4.5 kursi la seexan karo villa wardgiigley ma yaalo