Sign in to follow this  
wyre

Ilaahey Makuu Gargaaraa Mise Gafuur Gafuur Uu Kuu Tuuraa

wyre   

After My Break-up With The One I Liked To Share My Whole Family, Everything Around Me Was Something Else To Me, People Started Treating Me Different Especially Elder Women, My Distant Aunties And My Mom's Freinds

Everyone Will Come To Me And Say "Habaryar, Dhib Malahan Calooshaada Adkeyso, Gabadh Yaroo Qurux Badan Anigaa Kusiinaayo" Heblaayaa Laguu Doonaa" 18 Jir Kana Qurux Badan Ayaan Kuu Haynaa" And So Much Other Things, Sometimes I Am Like "war Iska Key Daayaa, Gabar Uma Baahniye, Maxaa Ikiin Daba Dhigay Aniga,"

Anyway Last Night Was Different From The Other, I Have Recieved A Call From America, After Greetings She Said "Tilmaam Baan Kusocdaa, Are You Mr So! I Said Yes, She Told Me Her Name And Said I'ld Like Us To Know Each Other Well, Do You Use Any Internet, Let It Be Facebook, Yahoo Or Anything I Said I Don't Any Other Site Apart From SOL :D She Said You Have To Open An Facebook Account So As To See My Face, And I Will Like To See Your Face Too, If We Get To Each Other We Will Get Married.

I Don't Know, Did Apportunity Really Knocked At My Door, What Would You If It Were You???

Juxa   

First aan ku saxo, maahmaahdu waa ilaah makuu gargaaraa mise gedi cad buu kuu ridaa

Second, why each word uga bilowdaa Capital?

finally, furo wejibook deg-deg, qoftaas waa opportunity aan caadi aheyn.

ps: caloosha adkeyso midka fiican baad heli

wyre   

NGONGE;874126 wrote:
^^ It's Alpha doing his thing again. War is ilaali ban ku idhi (you always fall for scripts).
:D

Why? Is Alpha A Girl?? Codkaas Sound Like Cod Gabdheed :D

Juxa Thanks For Correcting Me, Ma Aqaan Sidaas Ayaan U Maqlay, About Eray Kasto Oo Aan Capital, I dunno maybe i have to stop

thanks for the advice waad igu ogtahay

abtigiis ma sidaas baad ileedahay, boorka inaan iska jafo waaye marka :D

raula   

calool jilicsenidaa hedhe? huuno sidii odkac bey dibada kuugu war wari...iska jir baan ku iri..waa sheydaamaad taasu..bax dheh.

Wyre waa kusidee..ma custard baa laga dharjiyee markaad yaree..:D (I feel like I am watching the video "jaceyl waa balaayo"-male version)...tolow aniga amuurahaan xagee iga mareen ?

NG lol.

Taleexi   

Ahahaaha, waryaa Wyre meeqaad jirtaa? mise majaajiiste baad tahay?. Aniga talo ahaan waa inaad ayaamo beerta gashaa sidan reer kuma dhiqi kartid :), raalina ahow haddaan talo harsh ah ku siiyey.

wyre   

Loooool @ labadan iga sareyso, War Sheekadeyda sideed u fahanteen,

I just asked gabadha knows my full name and my mom's dad's name and she says she says tilmaam baan ku socdaa,

I also think she knows ab't what happened, marka haddaad booskeyga jiri laheyd what would you do?

Raula, Mi Naimba wimbo ya bushoke, a we mama we ungekuwa ungefanyaje :D

Ibtisam   

Ignore her- there is either something wrong with her OR she is far too advance for you. Either way, dont open wajibook. Worse case it is Alpha. :D

raula   

Abtigiis;874129 wrote:
waa runteed, tilmaan bay ku socotaa! qof xoolo ah ayaa loo soo tilmaamay ooy guur ka gaadhsiiso!

hedhe..inanka aflagaadada ka daa..He is not in your “extramarital inelegance” league.

Wyre....maxey guur kugu dadajin hadaad ba ka soo shanleyse adoo xero gelin right? You need time to reflect & heal & I mean give it time..IIA what Allah s.w. planned for you will be..but if something is too good to be true..it probably is. Allah knows. Just warning ya walaalo.

Agreed with Raula.

Wyre why don't you ask her who she is and how she knows you that will sort things out. Becareful with such people you never know what their real intentions are.