Sign in to follow this  
Alpha Blondy

A Message from a Somali Man in Malaysia

N.O.R.F;870561 wrote:
I thought JB was the Hargaisa welcomer? Alpha must welcome random western visitors
:D

lol@NORF,

this JB guy is rude. we have no more contact. he insulted me in front of many people.

Abwaan   

AB, anigu haddii aan ahay waxaan dhihi lahaa Reer hotmail or Yahoo baan ahay ee adigu isku kay sheeg.:D Mannagu ciyaaraysaa mise qof baa waxan kuu soo diray?:D

A_Khadar   

Abwaan somali ha qariibsan wax kasta waa ka suurowdaa.. Haven't you seeing those initial encournter asking you too personal question?

AB, I think you understood the message but wondering if this is some sort of random joke? May be JB is messing with you..

Abwaan   

A_Khadar, aniga dhawr jeer baa shakhsiyaad ciddayda i weydiiyeen waxaan dhahay aflagaaddadu ma fiicna ee marka hore magacayga baro. Cid maxaa ugu ordeysaa?...Lahjad aan muuqan oo lagu sirmi karona waaban leeyahay marka waan ku ciyaaraa oo galbeed markii uu ii maleeyo Bari ayaan u sheegtaa....Qolammaa tahay war miyaa inuu ku yiraa qof aan magacaaga aqoon.

Waxaa iigu qosol badnayd islaan waayeel ah oo aan 7 years deris ahayn maalintii ay i tiri eeddoow qolomaa tahay? Markaas baan the poor lady ku dhahay "Soomaali" intay qososhay oo ay garatay inaan ka gar helay bay tiri "Hooyo wax daran bay na bareen iyo qabiil ee Soomaalidaas baan ahaan jirney ee sidaada Soomaali u sheego" Waa hagaag baan ku iri adna waad mahadsan tahay.

Coofle   

Waxaa iigu qosol badnayd islaan waayeel ah oo aan 7 years deris ahayn maalintii ay i tiri eeddoow qolomaa tahay?

She waited for 7 years to know her neighbor....Xaqul jaarkii way ka gaabisay......Waar anigu 7 days kuuma sugeen, ,,,

'Qolomaa tahay?' is a reasonable question...to add Clans as a family name in our ID cards would eliminate the need to ask for it.

Juxa   

Alpha, the man has lived in malaysia for a long time, he is old enough to be your adeer. now he request you to welcome his German friend, pick him up from the airport (that is if you have a car). he does have many friends in sland but he fears they wont be able to communicate with the German man, that is why he picked you.

to conclude he wants to know your clan (which habar are you?)...i believe he is asking you that so he can thank you properly by making correct references and offer ducaa to your awoowe (ie awoowgaa la jannee).

now i want to know whether you would offer hospitality to the oday and his friend!

Maaddeey   

^ Oday waxbadan Malaysia deganaa (one of first Somalis to settle there) oo haddana sidaan Af Soomaali u qoraayo, see camal MMA yuusan ku maqlin!. :D

A_Khadar   

Waxaa iigu qosol badnayd islaan waayeel ah oo aan 7 years deris ahayn maalintii ay i tiri eeddoow qolomaa tahay? Markaas baan the poor lady ku dhahay "Soomaali" intay qososhay oo ay garatay inaan ka gar helay bay tiri "Hooyo wax daran bay na bareen iyo qabiil ee Soomaalidaas baan ahaan jirney ee sidaada Soomaali u sheego" Waa hagaag baan ku iri adna waad mahadsan tahay.

Waa runteed dadbadan baa cudurkii la gaadhsiiyey