Sign in to follow this  
wyre

Soomaali iyo qabiil

wyre   

Maxaa la kala siiyaa waa su'aale

wax yar ka hor baan masjid kasoo baxay, waxaan la kulmay oday 60dameeyadii ku jiro

wuu isalaamay

Odaygi: Adheer halkeed deggantahay

Me: Adheer Jaamacadda baan deganahay

Odaygi: qolamaa tahay?

Me: Adheer Somali baan ahay

Odaygi: Mayee,waan ogahay inaad somali tahaye ciddee ka tahay

Me: Adheer qabiil waa laga ilbaxay xilligan la joogo

Odaygi started "telling me his qabiil, and saying you look like that qabiil I'm sure you are that qabiil or that qabiil,

I said adheer to be true and fair to you I am not somali, Waan lasoo koray somaali waan kusoo dhex barbaaray I am kenyan, haddaa taqaan qabiil la yiraah Kikuyu baan ahay Haddana howl ayaan leeyahay Macsalaamo,

Indhihiisa ayaan ka dareemay in uu is beddelay, He was very Angry and cursing me from behind

SOOMAALI IYO QABIIL

Qabiil is everything in the `somaliworld

We eat it, we drink it, we breath it.

actually i heard a western anthropologist who studied Somalis, said in his dairy, "Somalis love 3 things, God, Camel, and Clan, but if you tell them to drop 2 and choose only one, then they will choose the Clan.". True, when it comes to Qabiil, we will forget Allah, morality, xishood, long vision. its a curse on the Somali ethnic I am afraid.

Blessed   

^Kaalay bal, ii sheeg, meesha qabiil dartii geela lagaga caraaro? Hoos u hadal yaanu Showqi ina maqline. LOL

The virtues and evils of qabiil are over rated. There's some use, there's some misuse, it just so happens that Somalis are collectively myopic . There are many other qabiil based societies who aren't bent on self destruction.

*Blessed;824718 wrote:
^Kaalay bal, ii sheeg, meesha qabiil dartii geela lagaga caraaro? Hoos u hadal yaanu Showqi ina maqline. LOL

The virtues and evils of qabiil are over rated. There's some use, there's some misuse, it just so happens that Somalis are collectively myopic . There are many other qabiil based societies who aren't bent on self destruction.

blessed waan kaa diiday, bal eeg dalalka qabyaalada aadka looga dhaqmo waa kuwa aduunka u hooseeya, Afghanstan, Yemen, Somalia. Qabiilka wuxuu wataa cuduro fara badan sida eexda, sadbuursi, nin jacayl, kibir, iwm.

Blessed   

^haye, eedo, qolomaad ahayd. :P I don't mind either, I find it annoying when they try to play smart and ask if your related to such politician or live in such xaafad.

Makulaal,

Most African, Arab and Asian states are tribal. Somaali wax kale ayaa haya, trust me. If it isn't qabiil is Islamic interpretation that is dividing them.

^I agree, hate when they beat around the bushes. I only have on rule though. Masii dhaadhaco, I just say D-Block, Most of them are satisfied with that..loool

Che -Guevara;824743 wrote:
^I agree, hate when they beat around the bushes. I only have on rule though. Masii dhaadhaco, I just say D-Block, Most of them are satisfied with that..loool

you must be living in another planet che, D block iyo H block iyo I block goormaa laga tagay, aniga intaan arkay kuma qancaan ee hoos hoos hoos bey sii faagaan. I even saw an eritrean man who knew deep inside laf laf.

Qabiil wala isku garta dhibku waxa weye markad Qabiil aad nacdiid oo aad colaad xun u qaadid isku barta wada casheyaa wada nikiya hablahana isi siiyaa intaasa idinka dhexeysa.