Sign in to follow this  
Dr_Osman

Abdi-Qeybdiid Running For Galmugdi Presidential Office

oba hiloowlow;824205 wrote:
^^

sxb ximan iyo xeeb iyo galmudug aniga kama so jeedo, dhulkeygana al shabaab ayaa heysto marka aan xoreeysto igu ogow inaan maamul ka sameeyo min waaxweyn ilaa waadi, qorshaheedana waa hore bey diyaar noqotay,

good start. laakiin ogow unity wax ka fiican ma jiraan, maamuladaan yaryar ee tirada badan markii miiska wax qeybsiga la yimaado uma babac dhigi karaan PL & SL sababtoo ah waa dad wax isku darsaday oo leh hal ujeedo.

Abwaan   

oba hiloowlow;824164 wrote:
ar abwaanoow ceeldheer iyo xarardheere xisaabta haba ku darina

Anigu xisaab kuma darsan ee dadkeeda ayaa u tashanaya, adiga ma waxaad leedahay dowlad Caliyaalo ka jirta bay la midoobayaan? Waa yaab....

Dr_Osman;824118 wrote:
abahay warlord ma aha waa dadki hore he dont have any cuqdad. him n qeybdiid go back long time same wit silanyo

Marka waxaan la yaabanhay adiga cuqdaddaan xaggee kaaga timid haddii aabahaaba aad sidaan ka sheegeysid oo uusan cuqdad kugu soo korin?

Abwaan   

Mukulaalow;824188 wrote:
Oba waxaan ku weydiiyay, dadka daga gobolada dhexe ilaa xamar ee ku abtirsada H block maxaa u diiday inay halmaamul oo is ogol sameystaan, waligood is nacayb iyo is ximin kama weynaadaan miyaa, war fiiriya Puntland & Somaliland sida ay u tix galiyaan aduunka iyo TFG-da, sababtoo ah waa dad midaysan waa gobollo badan oo isu tagay oo hal dallad sameystay, mar waliba waxaa arkeysaa dadka goboladan dhexe ayagoo ka calaacalaya Puntland inay u yeeriso dowladda federalka wexey damacdo, taas wax kale ma keenin ee waxaa keenay maamulkaas oo awood ka heysta dadkiisa oo ay ku mideysanyihiin, maxaa gobollada dhexe u diiday saasoo kale intay isku heystaan galmudug, ximanxeeb,hiiraanlaand,waaxwaadi,futuut iyo balaaya aan la aqoon. war heedhaha dadkiina wax u sheega ha sameysteen hal maamul.

. Mukulaaloow, Soomaali ama federaal ha wada noqoto oo nin Xaafuun joogaa, Jubbada Hoose wax xaq ah kuma lahan amase Soomaalideeda ha noqoto oo riyada qabiilka halla iska daayo. Cid yeeleysa ma jirto kaygana anigaa leh kaagana kula lihi. Indho adaygaaga ma waxaa la rabaa in la iska dhaadhiciyo Sool iyo Snaag baa Puntland ka mid ah iyadoo sidaan ognahay aan jiritaanka Khaatumo la dafiri karin? Waxaad ogaataa in sidii shalayba ay u dhacday in dagaalka sokeeye soo noqon karo. Dadka lagu tilmaamo inay for the last 20 years hubaysnaayeen, waxaad ogaataa hubka inay qaateen si kastaba haku qaateen, haddana laga yaabee inay sidii oo kale u qaataan haddii ay isu tusaan inaysan ka maarmayn. Kolleey taasina wax ma soo kordhinayso aan ka ahayn in dhiig sii daato, Soomaaliduna isku sii baaba'do. Taas waxaa looga gudbi karaa inaysan beeli isku tusin inay dadka ka fiican tahay dad Soomaaliyeed oo kalena xaqoodana isku deyin inay xabaalaan.

Somalia   

^^

The claim over areas in Jubboyinka hoose is a historical fact. In fact, I can post maps here by the British and Italians, as well as historical notes to prove so. But I will post this image alone.

59tuJ.jpg

^^^ all that works in kismayo is force... clearly your outnumbered and a minority in kismayo today therefore forget about it. We use to live there and i have a picture to prove it is just doesnt cut it anymore. Abwan dont read to much into it. They also think they own erigavo, sool and sanag even though they need a visa to enter. waa iska hadal bila macni o an damanayn dadkan anaka garanayna dee. :cool:

Markad baskalod ula so baxdidna waxad arki donta isagu 10 mile see cararay.

Somalia   

Listen, if Abwaan wants to argue that because Puntland exists the claim in Kismayo has to be ceded, he's speaking in a different language. The population is Kismayo is still large concerning the people he says are from Hafun, in fact my mother is from there and still own properties.

Abwaan   

Lol...Somalia. My grandmother was born in Dhagaxbuur and yet she lived in Waaberi, Muqdisho around 1950s and her home is still built there does that mean that she and her clan own Waaberi?:D. Gaaladii Ingiriiska hindidii u shaqayn jirtey Ceel Hindi ayaa qabuurahoodii ku yaal Does that mean Ceel Hindi waxaa iska leh Hindi? Anigu horaan u sheegay, dhulka ama halla kala yeesho amase halla isla yeesho. Migration of Somalis did not start during the civil war, it also existed in the 1920s or even before that. Degaanno ayaa abaaro ka dheceen iyo dagaallo, resources-ku awalba ku yaraayeen, haddii dadkoodu inta safraan oo isticmaar u shaqeeyaan markaasna saro dhistaan ma iyagaa meesha iska leh. Again Soomaalidu amase dhulka ha wada yeelato amase ha kala yeelato, labadaas wax ka dhexeeya ma leh.

Somalia   

My mom's family came to Kismayo 1890 and owned farms between Kismayo and Jamaame. And then the city wasn't even build and it was the second major clan to come in the vicinity of Kismayo, so yes, it does mean that her clan owns part of the city, in fact the southern part which it still lives.

The fact that you didn't pass Baraxley shouldn't keep others back from the land they own by right.

Abwaan   

Somalia;824227 wrote:
My mom's family came to Kismayo 1890 and owned farms between Kismayo and Jamaame. And then the city wasn't even build and it was the second major clan to come in the vicinity of Kismayo, so yes, it does mean that her clan owns part of the city, in fact the southern part which it still lives.

The fact that you didn't pass Baraxley shouldn't keep others back from the land they own by right.

. Lol....didnt pass Baraxleey.....ma qosli karo...horta 1890 ka hor lol waaba badsatay aan dhehee meeshaan dad baa degganaa, markaasna abaar baa Bariga ka dhacday baa la is dhihi karaa ee dadkii degganaa ma aasaysaa? Haddii aad Boosaaso keligaa yeelato ogoow Kismaayo mudul kuma lihid ee dadkii 1890 ka hor deganaa baa iska leh. Period...xitaa Xamar waxba ku yeelan meysid markaas waayo dad baad Xamarba ugu timid.....farms waa la gadan karaa South Africa waxa ka dhacay ma illowdey? Ma dadka cad cad baa lahaa? :D illeen iyaguba farms waa ku lahaayeene...

Somalia   

Abwaan;824234 wrote:
. Lol....didnt pass Baraxleey.....ma qosli karo...horta 1890 ka hor lol waaba badsatay aan dhehee meeshaan dad baa degganaa, markaasna abaar baa Bariga ka dhacday baa la is dhihi karaa ee dadkii degganaa ma aasaysaa? Haddii aad Boosaaso keligaa yeelato ogoow Kismaayo mudul kuma lihid ee dadkii 1890 ka hor deganaa baa iska leh. Period...xitaa Xamar waxba ku yeelan meysid markaas waayo dad baad Xamarba ugu timid.....farms waa la gadan karaa South Africa waxa ka dhacay ma illowdey? Ma dadka cad cad baa lahaa?
:D
illeen iyaguba farms waa ku lahaayeene...

See, now you are just defying history. Before that Kismayo was part of the Sultanate of Zanzibar. It didn't have a major clan population.

The first ones came between the 1860s and the 1880s. Those are the same people who are duelling it out today. Your kind is no where in the picture which is why you seem to want to drag others down with you by denying basic history.

As for Xamar, it is the federal capital. :)

The fact that in aad ku faaniso what is known as moryaanimo is unbelievable to me but I can't say I am surprised.

Carafaat   

Somalia;824227 wrote:

Somalia, clans dont own cities but people do(irrelevant of their clan). Kismayo is now ruled by Al Shabaab and belief me the last thing people in Kismayo want to see, is a return of clan based maamuls, inequality, nepotism and clan wars and dominations.

Somalia   

Carafaat;824239 wrote:
Somalia,
clans dont own cities but people do
(irrelevant of their clan). Kismayo is now ruled by Al Shabaab and belief me the last thing people in Kismayo want to see, is a return of clan based maamuls, inequality, nepotism and clan wars and dominations.

Mind your own business, this is the affairs of the Somali Republic. Also, I did not claim I owned Kismayo, that we own it as much as others who live there. :D

Abwaan is saddened that Baraxley is 5% of Gaalkacyo and that his president has to ask when he can use the airport. Ask him what happened to the "delegation" that entered Puntland illegally last week.