Sign in to follow this  
Somalia

Prime Minister Abdiweli asked questions by audience on Universal TV

Stoic. Abdiweli is the only Somali leader in History to have such high level of education. He has degrees in Developmental economics and Public administration all very relevant to Somalia. He has done a good job, not perfect but a good job never the less.

Again this Harvard, Vanderbelt and George Mason graduate is on the rise.

STOIC   

Nobody is denying him his merit scholarship, but in Somali politics I doubt his fancy degrees matter after all there were Somalis who got PHD from Harvard but didn't become leaders.I was just pointing boredom of invoking his alma matter institutions.In all honesty I don't follow Somalia politics so I don't know if he is on the rise

since his appointment. Mogadishu has fully become in government hands.. He brought key Somali players together in the Garowe conferences and laid out a plan to end the transition.

STOIC   

I have a soft place for American educated peopl (bias on my part). If he did all you are saying then the man should put his name on the ballot after august.I hope Amin Arts recent caricature was plain Somali dacaayaat

STOIC;798725 wrote:
II hope Amin Arts recent caricature was plain Somali dacaayaat

Amiin is just playing to the laymen, which has in the past worked for the artist real well..

Abwaan   

Carafaat;798662 wrote:
Abwaan, anigu waxaan ku dashay oo kusoo koray Muqdishu. Beesheyda shaqo kuma lihi shaqsi ahaan. Laakinse taan aad iyo aad markasta aan kasoo horjeedo waxa weeyan dad aan u dhigmin xilkan loo dhiibo oo qabiil lagu so xulo. Somallia kama koobna dhoor qabiil oo waa weyn, waxanu leenahay human capital farabadan oo wax badan laga faidsan lahaa.

Bal maanta eeg Mayorka Muqdishu Tarzan, nin awood qabiil ku jooga ama qabiiil hubaysan maha. Tageernimo iyo kalsooni shacab ayuu ku jooga. Maalintu wax qaban waayo umada, waxa badan ma sii joogiyo ;D

I agree with you in maalayacniga qabiilka laga baxo waa lagama maarmaan. Ayaandarro wakhti xun ayaa lagu jiraa oo dadka qaarna u arkaan inay xuquuqdooda ku daafayacaan, qaarna sadbursi ku raadinayaan, kuwana kalsoonidii ayaaba ka dhuntay oo derejo kasta ee ay bulshada ku dhex leeyihiin, xag aqoon, dhaqaale amase derejoba qabyaaladda kama maarmi karaan. I hope in caddaalad waarta Soomaaliya ka dhalato. I always beleive in caddaalad la'aan nabad kasta oo la helaa aysan waxba tareyn, mar kastana bulshadu kala qaybsanaanayso. Qof perfect ah ma jiro laakiin Soomaalida waa ka buuxaan dad fiican oo hoggaamin kara and we don't have to recycle kuwii hoggaanka soo maray lee..

^Lool, war Abwaan nin qosol miiran ah ayaa tahay kawaran, you dwell on this issue when you and others on here support the biggest liar, flip-flopper and double faced politician Somalia has ever seen.

Did you forget his great quote when he was addressing thousands upon thousands of young Somalis that he sent to their death trap " Marakaykanka miyaan adeecnaa mase Ilaahay"...

Sheikh Hassan Turki oo iska daacad ahna wuxuu yiri " Wadaadku anagu biyuu noogu maqnaa inuu meejanayto dhaw .... " lool and the CIA airlifted to their secure place. Sxb waxaan waa historical events and all on record.

Marka Abwanow bahasha naga daa hee, kolay hadalkaa uu yiri ee aad kuqabsatay Abdiwali Amaan ulama aadan danlahaynee arintaa yarta doodeeda ayaa page 6 threadka gaarsiisay.

Warka halkaa kusoo xira nin bankruptcy taageersan oo wax tuuryeynaaya laga dhagaysan karo warkiisa. Ma ahan inaan Shariifka hada kasoo horjeedo, hada howsha nabada si fiican ayuu uwadaa waana xaq in lagu taageeraa wixi horena laga gudbaa.

Abwaan   

Lol....Qandalawi, anigu at least lama soo taagni Shariifku been ma sheegin iyo khalad ma samayn....doodda meesha ay u socoto fahan....waxaanse la yaabay dadka C/welina taageeraya, Shariifna ka soo horjeeda...lol...Soo labadooduba isku maamul madax uma ahan?:) Bal car dood sidaan oo kale ah oo amase Sharif ama hoggaamiye kale hadal been ah ee ka fakaday lagaga hadlayo halla soo bandhigo, anigoo marmarsiiyo u samaynayana arag.

Teeda kale ma waxaad leedahay Shariif inuu Shabab ka tirsanaado ayay ahayd oo ma ahayn inuu siyaasaddiisa beddelaa? Oo dagaalkii uu kaga soo horjeeday dowladdii A/Y madaxda ka ahaa inuu sii wado ayay ahayd miyaa leedahay oo inuu la heshiiyo ma ahayn?

Carafaat   

Qandalawi, ceeb uma aragtid markaa maalinkasta mid inadeera dadku u xayessiinisid. Most people would feel ashamed of this kind of blindly defending aclan cousin. We all have inadeero's in Politics, but dont think they should need a cousins propaganda or defending, when they seek suppport from Somali's. And if Abdiwali is indeed as good, intelligent and result driven then he would not need clan cousinds propagating him here daily. Even LST came out with the big clan duurbaan. Wonder where the other Somali's are for they share of duurbaan? Its quite silent

Duke, we know he has is smart and has title and degree's. But unfortuantly he and his cousinds have not trancended b lind clan politics. Shame of those talents walee.

^He's intelligent, educated and has gained qualifications from top university, also he has a backbone and the support of his constituency, all these are not weaknesses but strengths. You see the support of a constituency/clan for a good leader as bad thing but I see it differently, marka lets agree to disagree on that one. Other than that, hadii ninkaan cilad kale aad kuhaysid noo sheeg but you are of the same clan and hence shouldn't support him - not logic.

Abwaan Sxb, my stance on Shariifka inta uhooseysa ayaan kuqoray, in short I said: Waa xaq in lataageero. Balse sidaan kuusheegay adigu qoralkaga doodaan keenay ulama aadan danlahayn inaan ku amaantid Abdiwali oo waxaad damage-garaynaysid his integrity and labelled him as liar while on other you cheer for nin 'integrity' aan lahayn beentiisa iyo kha'iinamadiisa wayneed aan laba cali iswaydiineen. Marka meel kale hadalkayga uma wadi ee waa mid adiga aan kuwaydiinayay oo ah why ayaad utaageertaa mid aan ognahay inuusan 'integrtiy' lahka farta aad kufiiqaysid mid dhib wayn uu geystay aan arkin hada oo integrity-giisa aad rabtaa inaad wax udhintid.

Maaddeey   

Abwaan, what is the motive behind Abdiweli lying about his high school friends?, hadduu qirto maxaa ka halaabaya?. hadday isku iskool ahaayeen, isku grade ama class miyey ahaayeen?.

Abwaan   

Qandalawi;798973 wrote:
^He's intelligent, educated and has gained qualifications from top university, also he has a backbone and the support of his constituency, all these are not weaknesses but strengths. You see the support of a constituency/clan for a good leader as bad thing but I see it differently, marka lets agree to disagree on that one. Other than that, hadii ninkaan cilad kale aad kuhaysid noo sheeg but you are of the same clan and hence shouldn't support him - not logic.

Abwaan Sxb, my stance on Shariifka inta uhooseysa ayaan kuqoray, in short I said: Waa xaq in lataageero. Balse sidaan kuusheegay adigu qoralkaga doodaan keenay ulama aadan danlahayn inaan ku amaantid Abdiwali oo waxaad damage-garaynaysid his integrity and labelled him as liar while on other you cheer for nin 'integrity' aan lahayn beentiisa iyo kha'iinamadiisa wayneed aan laba cali iswaydiineen. Marka meel kale hadalkayga uma wadi ee waa mid adiga aan kuwaydiinayay oo ah why ayaad utaageertaa mid aan ognahay inuusan 'integrtiy' lahka farta aad kufiiqaysid mid dhib wayn uu geystay aan arkin hada oo integrity-giisa aad rabtaa inaad wax udhintid.

Qandalawi warka badanba intaad iska deysid wixii hore waaba la isla soo dhaafay ee bal boggaan akhri...anigu mana rumaynayo mana beenaynayo....adiguna don't shoot the messenger: http://somaliswisstv.com/2011/10/21/xafiiska-rwasaare-gaas-oo-laga-shaqaaleeyay-11-qof-oo-ay-qaraabo-hoose-yihiin-halka-shaqaalihii-hore-na-la-ruqseeyay/

Bashiir Fox oo loo magacaabay u qaybsanaha arrimaha Isboortiga on Dec 1st 2011 iyo rag kale oo dhawaan la magacaabay liiska kuma jiraan baan filayaa:)

^Looooooooooool @ ma ramaysanayo mana beeninaayo :D

Anything to get him on the mud miyaa? Abawaanow qofka hadii aadan awal ku aqoon xumaan mubaax ama aan kucaanbixin xumaanta waxa laga sheego waa labeeniyaa ilaa ay kucaadaato, markaa taladaydu waa beeni warkaas, waa hadii aadan lahayn ninkaan horay ayuu awalba waligiis lugaha wax isaga walaaqan jiray marka tan waa suurtagal inoo sameeyo cadayna looma baahna.