Sign in to follow this  
Wadani

Finding good Somali girls for Marriage, impossible?

Clan, clan, clan iyo waxaas ma jiree ee waxaa muhiimka ah is your shukaansi skills. Haddaa gantaalo shukaansi gami kartid, oo meesha ku haboontahay ku dhacaayaan, then everything else wey isku imaanee. Abaaaydeen Aaliyana set dahab lee ku tuureysaa, iyadaa soo jilceyso. After that your skills waa inay shaqeyaan. 058.gif

First step, move to Toronto. Small towns waxba waaka keeni weysay, yes, that includes Ottawa. Compared to Toronto, waa iska small town.

Cambuulo, igaarkeena boqol doolar la badan.

Aaliyyah   

Wadani;786562 wrote:
Yeah ur right, deen cant be compromised. Thanks for the advice

You are welcome.

And, you seem to have made up your mind about ppl who are religious. Don't worry if you don't like someone dont generalize them just move on to the next person.

good luck.

salaam

p.s waryaa MMA dahab sii kulaha war iga xishood walaasha baan ahaye. Ninkana gabadhah qurbaha wuu ka daalay kenya wax uga habee. lol

Wadani   

ur right, i shouldnt have generalized. Ofcourse not all religious r like that. And leave MMA alone lool, he was just saying the dahab would make u forget that im from the SNM clan lool.

Juxa   

Everytime i hear mid leh gabar fiican la waa, waxa ii sawirma 102 things isaga ka qaldan, yacni good girls wants good guys, marka waxa lagu diidey buu qabaa no?

maba maqli karo gabar fiican baa la waayay aniga and i agree with MMA, fiicnaanta ma leedahay adiga horta before you seek qof fiican?

NGONGE   

You're right. There aren't any good girls left in the world. Depression shall quickly follow this sick discovery. Find a bridge, HURRY!

Malika   

^Lol...

What are the characteristics of a 'good girl' ? Might be able to help you. Erm, have you visited my matrimonial website called ' Soulmate with creditials.com'?

BOB   

All I know is that there are more GREAT Somali ladies than good Somali guys. Ragga soomaaliyeed waxaa ka buuxa dameero aan akhlaaq iyo edeb toona midna lagu arag qaas ahaan kuwa qurbaha ku nool, aad bey u yar yihiin inta wanaagsan maanta taana waa arrin laga naxo runtii.

Wadani, hadaad daacad tahay oo aad aad buuxin karto quarter of the criteria you’ve posted I guarantee you waxaad heleysaa thousands of sisters who’ll eclipse waxaad soo qortay in a blink of an eye...just have faith in Allah s.w and drop sheekadaan qabiilka ee aad wado, diin iyo dabeecad ayaa ka wanaagsan qabiilka.

PS. If I were you, SOL is the last place I’ll come for a serious advice.

Peace, Love & Unity.