Sign in to follow this  
Aaliyyah

Toronto oo Taageeraysa Maamulka Cusub Ee SSC

Kool_Kat   

Naa Aaliyaay kumee? Habeenkiiyoo dhan qoortaa i xanuuntay saan u raadinayay mid adiga kuu eg (well, the image I have of you)!

Khaatumo State of Somalia! Mansha'allah, Alxamdulilaah...I was very moved by the support of all Somalis that night...The place was beautiful, people were happy, food was great, the reception was unheard of, at least for me! The highlight of the night, for me, was Nawal's speech...My sister and dear friend brought down the house that night...Jiririco aniga dhan throughout her speech...Mansha'allah...Ilaahay hala garab galo walaaleheen halganka iyo dadaalka eey dhulkooda ugu jiraan...Cadawgana ilaahay ha cirib tiro!

Viva Khaatumo State of Somalia!

Ps, loved seeing the banquet hall owner rocking a Khaatumo State of Somalia t-shirt and waving the beautiful Somali flag! :D

Aaliyyah   

Lool Koolkat qorta ma ku xanuntay miskiina all u had to do was yell out aaliyah from sol lol si tartiib ah ana kugu imaan laha :P

And yeah that night was amazing walahi and all the speeches were great and yes likewise nawal mohamed haji's speech was heartfelt I loved it particularly her story abt a guy telling why are u everywhere lol like barawanida wa la jogta rer awdal wa la jogta khatuma wa tagantahay puntland wa la joogta etc and she was like dadkasu dhan waa hal dad waa somali lool she's amazing mashallah ilaahay baa caqli u dhamestiray and I liked the way she was emphasizing hoyaday waxay tahay baan ahay her mama must have been proud mashallah

As for the banquet owner lol kaas waa mid fudud we were taking pics and out of nowhere he was posing with us and he was the khatumo tshirt looool u gotta love him

Overall, lovely night waa habeen tariikhi ah alle khaatumo state hano daayo horumar iyo guul

Kool_Kat   

^Toloow amaad eheed tu yareedoo dheereedoo qurux badneedoo "Khaatumo State of Somalia" t-shirts the hallway la taagneed? *Stares with curious eyes @Aaliyah*

Aaliyyah   

Madaxda maamulka khaatumo state of soomaaliya iyo isimada gobollada SSC ayaa maanta soo gaaray

magalada buuhoodle ee xarunta gobolka cayn waxaana laga soo galbiyey meel magaalada u jirta 30KM. Madaxda maamulka khaatumo state of soomaaliya ayaa kumanaan dad wayne ah kula hadlay garoonka kubada cagta ee xabado. Madaxda maanta soo gaaray magaalada buuhoodle ayaa waxaa ka mid ahaa madaxawayne axmed cilmi Cismaan Axmed Karaash iyo ku xigeenadiisa iyo pro cali khaliif galaydh waxaana ay sheegeen in ay aad uga mahad celinayaan soo dhowaynta diiran eee maanta loo sameeyay maanta.

Aaliyyah   

Muqdisho,(lasanod Online)- Wafdi ka socda maamul goboleedka Khaatumo ee Somalia oo booqasho ku jooga magaalada Muqdisho.

ayaa kulan kula yeeshay hoteelka ay ka deganyihiin magaalada Muqdisho madaxda sare ee Awdal State oo uu hogaaminayo Madaxweyne Rashiid Aw Nuur Xirsi.

Dhinaca Khaatumo State waxaa hogaaminayey wafidiga Adam A. Shuriye afhayeenka shirka Khaatumo, Shiikha caanka ah ee Duuliye iyo xubno kale.

Aadan Shuuriye oo ka wakiil ah Khaatumo state wuxuu halkaas ku gaadhsiiyey Madaxweynaha Awdal State salaan iyo dhanbaal uu uga siday Madaxweynaha Khaatumo Axmed Cilmi iyo golaha Madaxtooyada iyo shacabka reer Khaatumo.

Madaxweynaha Awdal state ayaa sheegay sida isaga iyo maamulka Awdal ay taageero buuxda iyo hambalyo ugu dirayaan walaalahooda reer Khaatumo talaabadan horumarka ah ee maamullka cusub lagu sameeyey.

Labadan maamul waxay isla qaateen in dhowaan wufuud heer madaxweynayaal ahi ay kulmo ku yeesheen deegamada labada maamul, tasoo qaban qaabadeeda dhowaan la guda geliyo.

Wafdiga madaxweynaha Maamulka Awdal oo laba asbuuc ku sugnaa magaalo madaxda dalka Somalia ee Muqdisho ayaa waxay shirar la galeen Madaxda dawladda federaalka ee Somalia. Iyadoo si aa du diiran loogu soo dhoweeyey magaaladaasi.

Aaliyyah   

Ogaysiis Jaaliyada SSC ee Holland Shir lagu Taageerayo Khaatumo State of Somalia

Waxaa dhamaan jaaliyada khaatumo State of Somaliya iyo dhamaan bulsho waynta Soomaaliyeed lagu wargalinayaa in uu dhici doono Sabtida soo socdo shir wayne lagu taageerayo isla markaana loogu dabaal dagayo maamulka cusub ee khaatumo State of Somaliya kaasoo ka dhacaya hoolka shirarka ee Utrecht overvutrecht.

Hadaba waxaa laga codsanayaa dhamaan umada Soomaaliyeed in ay nagala soo qayb galaan maalinta Sabtida ah ee fooda inagu soo haysa hadii alle yiraahdo.

Taariikhda shirku dhacayo waa 28-01-2012

Saacadu markay tahay 3:00pm ilaa 10:00pm

Adaresku wa sidan hoos ku qoran.

Amazzonedreef 40 – 3563CB

Utrecht .lijn 6 vanaf Centraal Station

Wixii faah faahina ee intaas dheer kala xidhiidh Telephoneka hoos ku qoran.

Aaliyyah;779863 wrote:
Imrevolution? Another script ? Shaqa yeelo

Africaown this is my thread and none of u who support the dhigyacab silanyo are wlc here so find something else to do with yur time

Taleex lol@technique ...sheko waalan

Lool do you know who he is first?! He is Knight of Wisdom darling your fellow SSC'er, don't you see by his comment that it's someone who knows you and Khadar very well. This word script is that a typical American/Canadian term because the only script I know is a written piece of work.

He is back! :D

Aaliyyah   

Blue marna dheh he is your knight of wisdom marna dheh I dnt know who he is either way keep him on a leash mala yacnigisa loma baahna lol

Aaliyyah;780320 wrote:
Blue marna dheh he is your knight of wisdom marna dheh I dnt know who he is either way keep him on a leash mala yacnigisa loma baahna lol

Hmm.. so the Khaatumo party waved over to Holland now huh. No it's official this time it's him. I gotta agree with him and MMA you and Khadar were flirting how cute loool :P

A_Khadar;780351 wrote:
Blue that wasn't what it looked like, but just gave my little Alliyaha complements..lol

I know what I saw my eyes don't lie, looooooool I agree with Che that came out wrong that's a no no.