Sign in to follow this  
Che -Guevara

Nomad of the Year

Tuujiye   

Haye hee wili tartanka masocdaa?

Ani qof aan ugu shubo aan wili is weydiinaaye maal mahaan....

nuune niikiye sanadkaste in uu tartanka ku jiro oona markaste laga raayo xaq ma aha..

Ibti iyadana waaba ugu shubi lahaa laakiin siyaasiyaasha ururkeeda fund gareenooyo ( Val, juxa, Bless..ext..) aaba cabsi igashay...

Sisterhood aka "gacan soke yaasha al-shabaab" amee meeshaan nagu qabsadaan hee!!!

See yeelnaa yaaqee? Kolee aniga waa iska sugaa oo kaanbiyada danbe aan tuuranaa..la i qanciyo waaye horta..

Wareer Badanaa!!!!

Showqi   

Waraa cunuga wareersan:D bakheelnimada iska dhaaf hadii Nuune ama ibti aa diiday masaakiinta underdog-ga ah ugu shub nooh. "kaanbiyada danbe aan tuuranaa" kulahaa. Intay goori goor tahay kuwa sakaraadka ah ugu shub, inay soo nooladaan aa laga yabaa. Hadii kale Vote-kaaga hal bacaad lagu lisey uu noqonaa:mad:. Haye dhakhso hee vote. Aniga vote-keygii mar hore aan tuurtay. page two ka fiiri!

Juxa   

I have nothing againts anyone yaaqey my beef was with the process and lack of transparency

Bal give crownka out so the fans can get their doze of jinn tales

NGONGE   

^^ Surely the 15th was the last day to cast your vote not the day of the results. War waxaago waa rubbish from start to finish. Naga daa dee. :D

p.s.

I know the Jinn master was going to win anyway..

Juxa   

Legally the results should be announced by midnight caawa. You robbed the voters

I am with Ngonge on this.... Che I say this with respect MAJIRTID!