Sign in to follow this  
xiinfaniin

Madaxweyne Sheekh Shariif oo ku celiyay mowqifkiisii ahaa inaysan raalli ka ahayn faragelinta ciid

0808029-thumbx300.jpg

Khamiis, Oktoobar 27, 2011 (HOL) — Madaxweynaha Soomaaliya, Sheekh Shariif Sheekh Axmed ayaa ku celiay mowqifkiisii ahaa inaysan raalli ahayn ciidamada Kenya ee ku sugan gudaha dalka Soomaaliya, isagoo in Kenya ay uga baahan yihiin inay dhinca saadka oo keliya ka caawiso dowladda Soomaaliya.

Sheekh Shariif wuxuu sheegay in heshiiska ay la gaareen Kenya uu ahaa inay labada dal kawada shaqeeyan la dagaalanka Xarakada Al-shabaab ayna howlgalada socda ay hoggaamiso ciidamada Soomaaliya war buuxana ay ka hayaan waxay qabanayaan ciidamada Kenya.

"Annaga iyo dowladda Kenya waxaan wadaagnay wadahadal, waxyaabaha lagu heshiiyayna waxay ahaayeen howlgallada socda inay Soomaaliya hoggaamiso, sidaasna sidii la rabay uma dhicin," ayuu yiri Sheekh shariif.

Madaxweynaha Soomaaliya wuxuu sheegay inaysan ogoleyn in ciidamada Kenya ay soo galaan gudaha Soomaaliya, isagoo hadlkiisan ku sifeeyay waajib dalka ka saaran maadaama uu yahay madaxweynaha Soomaaliya.

"Haddii la haysto qalab lagu ogaanayo inaan anigu Al-shabaab ahay waan sugaynaa," ayuu kaga jawaabay madaxweynaha Soomaaliya su'aal ahayd eedeymo loosoo jeediyay oo sheegayay inuu kasoo horjeedo dagaalka lagula jiro Al-shabaab.

Ra'iisul wasaare ku xigeenka ahna wasiirka gaashaandhigga DkMG ah Soomaaliya, Xuseen Carab Ciise ayaa sheegay in xukuumadda KMG ah ay weydiisanayso dal walba oo caalamka ku yaalla inay gacan ka siiyaan sidii loola dagaalami lahaa Al-shabaab.

Kala fikir duwanayaashaha u dhexeeya madaxda DKMG ah ee Soomaaliya ee ku saabsan ciidamad Kenya ayaa cirka isku sii sharreeya, sidoo kale xildhibaannada baarlamaanka ayaa iyaguna waxay ku kala aragti duwan yihiin faragelinta Kenya.

Dowladda Kenya todobaad ka hor ciidamo fara badan oo ka tirsan milaterigeeda oo ay taageerayaan diyaaradaha dagaalka u soo dirtay Soomaaliya, si ay ula dagaalamaan Xarakada Al-shabaab oo ay ku eedeeyay inay falal ammaandarro ka geystay gudaha dalkooda.

Maxamed Xaaji Xuseen, Hiiraan Online

nuune   

This is getting out of control, isn't there supposed to be one government voice for major events or developments, why is that the PM speaks one voice, the president speaks another one, the MPs speak another one, the Parliament Speaker on his own version, this is trully disappointing and only proves the stance of many people, that there is no government at all, last one being 1991.

nuune   

^^ Xaaji xeyraan, I know you are enjoying this never ending saga, but what is your position on this since you are Somali

Enjoying what anigu oday Somaliyeed baan ahay i do not support the illegal Kenyan Incursion into Somalia i believe the Kenyans already colonize Somali territories NFD if they want to help the government of Somalia they should help train Military personal so that the Somali Security Forces can secure the border between Somalia and Kenya.I have made it clear several times where i stand on this.

nuune   

Waan ogaa inaan jawaabtaas kaa helayo, halyeey Soomaaliyeed baad tahey, Inshaa Allaah we will get NFD back, let the events be a stab on the back and turns out to be NFD issue!

A_Khadar   

nuune;754530 wrote:
This is getting out of control, isn't there supposed to be one government voice for major events or developments, why is that the PM speaks one voice, the president speaks another one, the MPs speak another one, the Parliament Speaker on his own version, this is trully disappointing and only proves the stance of many people, that there is no government at all, last one being 1991.

This is one of the many Somali issues. Everyone wants to be in charge with everything. I thought there is a department for this kind of matters rather than president talking, PM talking, Jamac talking and Xalwo talking..

^^I did not listen either. But from I can read he did not explicitly call Kenya to withdraw. But I guess in the diplomacy lingo calling something 'sharciyad maaha' have a similar effect. That is why Kenyan officials seem to be thrown out of balance, attacking Sharif and calling him alshabaab.

Whatever has transpired in that meeting in Villa Somalia, I think Sharif's stance now is correct. I know this is not devoid of politics but opposing Kenya to effectively attempt to capture strategic port of Kismayo unilaterally and without regard to TFG is the correct stance.