Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

Jac kulahaa

Kiinya joogiteedana goormee 'jac' noqotay. "Ha isa soo jujuubinee, jacdaa Kiinya la joog" kulahaa. Hayeba, adigana yacdaa Toronto la joog hee.

N. B.: Heesta waa hees jawaab ku socoto Falista Waayaha Cusub ka tirsan. Falis iyadana hees jawaab isla sanadkaan qaaday kuna socoto Ikraan Caraale. Abaay heeleydaana Ikraan Caraale la safantahay. Weyba isku sii direysaa dadkii.

nuune   

Waxaas dhan waxaa ka daran Kooxda Waayaha Cusub kuwooda ugu caansanaa, Falis iyo Shiine Akhyaar waxey isku dhiibeen Ethiopia, at first, maba rumeesan since ay ka qaadeen heesa badan sida Gumeysiga Itoobiya, then waxaan arkey view videos oo ayaga ah the Fallis, her huby Shiine and others paraded on Ethiopian TV.

Maskiin, waaba kuu jeedaa inaa Koronto ku noqotey, hadal heynta Waayaha Cusub ka warran ee Nayroobi, don't know iney soo noqdeen but dad badan baa hada nacey.

Ps: Kooxda Waayaha Cusub no longer exist as their founders got married, Fallis & Shiine, they tied the knot, then the rest is history.

Val, maxay ahayd maahmaahdii " nin durbaan tumtay ilaaq dalbay" :) Iyadaa heestay, codse meesha kuma hayso, miskiinta. I guess it's fair game to criticize the quality of her vocals, not of her looks though ;)

A_Khadar   

Valenteenah.;750120 wrote:
Gabadha waad u kala dhigdhigteen!

I can't understand most of the lyrics but I like her expressive face.

Anigu wax ka celi bay iga ahayd.. One thing I like about her is she is funny and wild.. So anyone likes such characters will find her as cool..

Kool_Kat   

Valenteenah.;750135 wrote:
^ Yup, she does come across as funny!

LoL...Gheele, guess that's fair.

I'm only waiting for what Kool Kat has to say about her.
:D

Yaa u maleysaa inaad ka caqli badan tahay? Af da.boolan dahab, qofta isku magaalo aan daganahay soo ma'ogid? Yaa anoo iska sii jeedo tinta lagu dhagaa! Alaheey waaka alle, adbo indha waa qabtaa waxaan arkaayo waa arkooysaa abaay...LMAO!

With that said, there's so much I want to say about the song, the singer, the outfits, the expressions on the face, the voice, and last but certainly not least the singer and Ikraan! :D :D :D :D

Mansha'allah!

Tuujiye   

Aaaboooo!!! hees hadii la isku waabsan karo, intee ka dhacday! wiji iyo indho fiiri meeshaan? qoftaan hadii raadkeeda gadaal loo daba galo oo historygeeda la baaro waxaan hubaa in ee aheed ciyaal hurwaa Toronto isuu qaxday oo ka dagneed Jamestown ama Dixon 4sure!!

KK sidaan maa fuley u tahay? saan hadaa biiq u tahay maxaa u sheegataa in aa ka timaaday banaanka? duur aa rabtaa in aa guri ka dhisatid maama kileelee meeshaana waa ka cabsanee loool

ilaahoo qoftaan meel mugdi ah ha iga soo hor bixin...

Wareer Badanaa!!!