Sign in to follow this  
General Duke

Somalia: British Delegation visited Garowe, meet SSC elders..pics

Liibaan   

General Duke;707875 wrote:
Liibaan I got you son, you don't want to be part of Puntland. It's on you convince your kinsmen to take your position. I am not here trying to keep you in the State. As I haver stated before and will state again, no one is being forced into anything from the unionist Puntland side. Those using clan militia and guns to attack Cayn and occupy Sool are well known to us. I am not one of those but Liibaan of course wants to attack me and my points and hide from the secesionist. Liibaan I remember how brave you were when that clown Kayse guy defected and jointed Siilanyo, you stuck your head in the sand like your hero missing in action Xaglatosiye.

Now you turn up and open your mouth to me?

Duke, I have no desire to attack you; it is you who keep attacking SSC people and movement in every thread. Stop hypocrisy you saying you not trying to keep SSC as part Puntland, while you keep insulting SSC Movement.

As well, you should convince Warlord Faroole to stop claiming SSC regions, and stop calling SSC people “terrorists” . Warlord Faroole was the fool who went to radios and said will defend Kalshaale, and at same day left 30 day visit to Addis Ababa to see his master Melez. Faroole was the only person who was missing in action. As you said earlier you will stop commenting on SSC Issues, What happen, you change your mind??????

General wrote:
NN, dont get me wrong, I agree with you & A_Khadar 100%, the communities should go their seperate ways. Puntland should trully rethink its whole institutions and break with the past.

All these ministers, mp's and Garad's in Garowe should go home. SOOL and Cayn should be left to its people and Puntland should no longer be a burden to their cause for liberty and happiness

Duke finally understood that people of SSC don't want Somalidiid Clan militia or PL Subclan militia. let us Warlord Faroole and S. Garaase understand as well the simple fact. No to

Somaliland and Puntland do more harm than good to people of SSC. For long time SSC people were telling PL and SL to stop meddling the affairs of SSC.

Suldaan Garaase should apologize to people of Buhoodle & SSC. Suldaan Garaase offended people of SSC when he came to Buhoodle as agent of Warlord Farool, trying to divide Buhoodle people and freedom fighter who defended SSC Region.

People of Buhoodle clearly and loudly said NO to Farooole, and NO to Faroole agents.

Liibaan   

General Duke;707880 wrote:
Lol@ Liibaan do you think I care if he is boocaame? He can be outside Garowe for all I care

Why you keep insulting and talking about him in every thread, if you don’t care then stop your BS.

General Duke;707880 wrote:
Stop trying to impress me. Ali Khalif & Xagla don't impress me boy.

Miskiin, no one is trying to impress fan of Warlord Faroole.

SSDF warlord and pirates like Abdulahi Amxaar, Cadde Muuse, and Fool Faroole don’t impress me as well.

^^liibaan you are the only one here trying to impress the secessionists. It's a shame they have better put downs than you and still struggling. Again no one cares if this dude is outside Garowe or buhudle, it's all your hot talk. Again you are trying to fight the wrong group, no one is trying to beat you down apart form the secessionist, who you are shook to death of. Lol

Liibaan   

General Duke;707890 wrote:
^^liibaan you are the only one here trying to impress the secessionists. It's a shame they have better put downs than you and still struggling. Again no one cares if this dude is outside Garowe or buhudle, it's all your hot talk. Again you are trying to fight the wrong group, no one is trying to beat you down apart form the secessionist, who you are shook to death of. Lol

Miskiin

Again, no one cares about Warlord Siilaanyo or Warlord Faroole fans. You know that it is you who started and fighting the wrong war. When you attack and insult others every time, expect the same.

There is no big difference between Warlord Siilaanyo and Warlord Faroole, they both calling SSC people and SSC Army “terrorists”. Siilaanyo waa cadow, lakiin Faroole waa munaafaq.

General Duke;707890 wrote:
Again no one cares if this dude is outside Garowe or buhudle,

If you don't care, as I said stop insulting and talking about him and his movement. PERIOD

Liibaan Adeer, no one One is stopping you from doing something inside Sool, thus why all the noise and trying to cover yourself in dust?

You can't even engage a couplenof secessionists on this forum and yet you want me to take you seriously. Come of it kid, you can do beter than that.

horta mida hore, valentiina hunno raga ka dhex bax. tan labaad, reer buhuudle iyo las canood waa dad somaliland ah, oo abti unahay as the ppl have shown. the pirates of pirateland don't know how to share. in somaliland, reer SSC can be president if they want because we have democracy not pirateocracy. let us remember abtiyaal(ssc), we have some same dhaqan and we share more things in common than you do with the pirates. lets work together.

vive somaliland

Liibaan   

General Duke;707896 wrote:
Liibaan Adeer, no one One is stopping you from doing something inside Sool, thus why all the noise and trying to cover yourself in dust?

You can't even engage a couplenof secessionists on this forum and yet you want me to take you seriously. Come of it kid, you can do beter than that.

Miskiin Duke, you still fighting the wrong war with Liibaan, SSC people are already doing great job, they defended Buhoodle heroically, they liberated Kalshaale, Hogoogane, Meygaagle, Widhwidh, Kalabaydh, and Balihadhac. Now SSC Army are only less 30 KM away from Laas Caanood, today most of Southern Sool, and whole Cayn are under the rule and the control of SSC Movement. I know the pirates and the somalidiid are xaasidiin, and they don’t want to see SSC people and SSC Movement to succeed, thats why they insulting and calling SSC “terrorists”. Fortunately, no country in the world believed the lies of the two clan factions, thanks to SSC diaspora.

No one cares about the fans of Warlord Siilaanyo and Warlord Faroole in this forum, they are misguided.

'Liibaan';707900 wrote:
Miskiin Duke, you still fighting the wrong war with Liibaan, SSC people are already doing great job, they defended Buhoodle heroically, they liberated Kalshaale, Hogoogane, Meygaagle, Widhwidh, Kalabaydh, and Balihadhac. Now SSC Army are only less 30 KM away from Laas Caanood, today most of Southern Sool, and whole Cayn are under the rule and the control of SSC Movement. I know the pirates and the somalidiid are xaasidiin, and they don’t want to see SSC people and SSC Movement to succeed, thats why they insulting and calling SSC “terrorists”. Fortunately, no country in the world believed the lies of the two clan factions, thanks to SSC diaspora.

No one cares about the fans of Warlord Siilaanyo and Warlord Faroole in this forum, they are misguided.

abti forget these bintilanders and join yoyr abtiyaal

Liibaan   

Axmed-InaJaad;707899 wrote:
horta mida hore, valentiina hunno raga ka dhex bax. tan labaad, reer buhuudle iyo las canood waa dad somaliland ah, oo abti unahay as the ppl have shown. the pirates of pirateland don't know how to share. in somaliland, reer SSC can be president if they want because we have democracy not pirateocracy. let us remember abtiyaal(ssc), we have some same dhaqan and we share more things in common than you do with the pirates. lets work together.

vive somaliland

Ina Jaad Somalidiid

Reer Buhoodle iyo Laas Caanood waa dad Somalia bah, oo raba midnimada dalkooda Somalia.

SNM somalidiids and nabadiids don’t know how to share and live with others, like dhoocil yar ayee u xanaaqeen, oo geed cidla ah isku soo xidhaan 20 sano . Hadii abtinimo, islamnimo, iyo somalinimo run kaa tahay jooji xaqdarada, jooji dagaalka, jooji dilka. Kaalay Soomalida wax la qeybso oo cuqdadan iyo somalidiidnimadan iska daawee.

Somalidiid land have hatered and qabyaalad, they want to have their own qabiil land and qaatland.

People of SSC have more things in common with people of Bari, Nugaal, Mudug, Western Somalia, and Somalia. People don’t share dhaqan xumada with SNM land. ( like somalidiidnimo & nabadiidnimo)

Somaalida oo dhan waa ul iyo dirked, makala maaranto, all Somali people should work together to restore United Somalia.

Vive United Somalia, Vive Somaliweyn, Vive SSC Somalia

Liibaan   

Axmed-InaJaad;707901 wrote:
abti forget these bintilanders and join yoyr abtiyaal

Warkan Marqaansan yaa la hadla, belo war abtini kuuma nihin, ee haa na sheegan,waxba iskuma nihin ee orodoo shoqo yeelo, shacabka SSC iyo Somalidiidku waxba ma wadaagaan.

Puntlanders are Pro-United Somalia, so they are better, than Ilmo Jaad/Marqaan [ waa Somalidiid/Nabadiid landers]

^^^Liibaan adeer you might as well join the secessionist now for as the case Kayse highlighted this whole SSC project is heading the same route as Xabsade. Why waste time with the pretences? Just join them now and spare yourself the energy and the lies.

NGONGE   

It's ten pages long but there are only about five guys talking to each other using four names each. :D

Saalax   

Maqaal: Yaa Hortaagan Xoreynta iyo Midnimaada SSC?!

Bartamahihii sanadkii 2009kii, ayaa waxaa jaaliyadda SSC ee geeska Afrika oo is xilqaantay ay guntiga dhiisha uga xidheen ay Holiyaan bal in la helo koox ka dhiidhida dibindaabyada iyo haysasha deegaanada SSC ee maamulka SNM.

Kaasoo bishii October ee sanadkii 2007 si gardaro ah ula wareegay magaalada Laascaanood oo ay ugaa Baqo carareen ciidankii Puntland oo uu markaas hogaaminayey Col: Abdulsamad Ali Shire oo hada ah ku xigaanka Faroole.

Dulucda maqaalkeygu mahaa Araarasho badan, ee waa mid aan ugu talo galay inaan ku ifiyo wax dadka badankiisu ujeedaan, hase ahaatee aan doonayo inaan daaha ka rogo.

Markii shirka la qaban qaabinayey, waxay gudidii Jaaliyadda Nairobi ay geed dheer iyo mid gaabanba u fuuleen, inay shirka keenaan kuna casuumaan Madaxdhaqameedkii deeganada Sool, Sanaag iyo Cayn. Kuwaasoo markaas badankoodu ku sugnaa magaalada Garoowe oo ah xarunta looga arimiyo.

Waxaana iska daba wareeg, balamo been ah, Telefoonada oo la qaban waayo, Carrab Laadlaadin aan hoos jirin iyo Jalaafooyin badani awgood shirku uu dib ugu dhacay mudo ku dhaw 6 bilood, oo kolba dib loogu dhigayey bal si loo hubiyo waxa ka soo Naasacadaada balamahaas aan xaqiiqda meela ku lahayn ee lagala kulmay Madaxdhaqameedkaas. Waxaana xusid mudan inuusan jirin madax dhaqameed aan ugu yaraan mudo Konton jeer ah la wicin, xiliyo kala duduwan, kuwaasoo dhamaantood midna uusan sheegin wax run ah.

Waxayse ugu danbeyntii noqotay in sadex Hogaamiye dhaqameed ay arintaas ogolaadeen soona Ajiibeen, waxayna qoladii reer Garoowe ay ku Afgoobaadsadeen” Sadexdaas Madax dhaqameed ayaa na matala”, taasoo ay sii daba dhigeen” Waxaa jira Xeer Hoosaad odhanaya meesha Madax dhaqameed *********** ahi joogo wuu ku matelaa kuwa kale” Warkaas ayuu ahaa kan inta badan ka soo yeedhayey Madaxdhaqameedka Garoowe”.

Waxaase war kaa ka duwan maalmo yar gudahood warbaahinta ka sheegay Abdi Qawdhan Warsame{Halas{, oo sheegay kelmed inta badan dadka SSC maskaxdooda ku weyn, isla markaana ah mid xaqiiqda dhabta ah ooda ka qaaday” Gaaradada SSC waxay noogu jiraan Maxjar la dhaho Hotel Hoorshe oo ay ku biil qaataan meel aanan raali ka ahayn uma socdaan”.!

Weedhaas ayaa noqotay mid si weyn loo xasuusto markastoo la arko, qaabka Bahdilaada, Mas’uuliyad darada, Habacsanaanta iyo weliba dhego Nuglaanta ee loo adeegsanayo Madaxdhaqameedka hoosta taga Maxjar Hoorshe.

Caqabadihii uggu waa weynaa.

Ka dib markii warkoodii ahaa Sadexdaas Maadax dhaqameed ee kala ahaa Garaad Jaamac Garaad Cali, Garaad Abshir Salaax iyo Garaad Ali Buraale , ayaa na matala, loo daayey, loona yeelay, ayey isla markiiba jeebka kala soo baxeen wejigoodii u qarsoonaa, waxaana ay ban jariyeen safar ay Madax dhaqameedku ku doonayeen inay ugu anbabaxaan Yurub iyo North America, si ay shacabka SSC ee qurbaha uga dhaadhiciyan hawshan, una sii anba qaadaan labadii qodob ee kala ahaa Xoreyn iyo Mideyn uu Hogaamiyo , hogaanka Badbaada iyo Mideynta SSC Soomaaliya.

Waxayna war ay ka soo saareen Garoowe uga digeen hadii aan Madaxdhaqameedkaasi deg deg dalka u soo gelin in aysan waxba ka socon doonin, hawshii ay dheheen waa nagu matelaan markii shirka dadka lagu casuumayey.

Waxaana taasi ay dhalisay in dhamaan la joojiyo socdaalkii Sadexda Hogaamiye dhaqameed, oo markaas joogey Dalka Jamhuuriyada Jabuuti khasabna ay ku noqotay in ay qorshahoodii oo dhan baajiyaan, dibna ugu noqdaan gudihii.

Waxaana hadana la isla gartay in si bal loo dhameeyo, la iskuna fahansiiyo Madmadow iyow axii tabasho ah ee Hogaamiyayaasha dhaqanka dhexdooda ah , la isugu tago Holhol, oo Garaad Jaamac Garaad Ismaaciil gogosheeda dhigay.

Taas ugu danbeyntiina loo soo digo rogtey Buura wadal, halkaas oo shir Bilooyin qaatay lagu lafo gurayey waxii la yeeli lahaa, Fajacisadii ugu weynayd ayaa noqotay markii baaqii soo baxay Buura wadal, laguna ansixiyey Khusuusi, awoodna u leh talada SSC inay go’aan ka gaadhaan, xataa lagu xidhay shuruud odhanaysa Hogaankii Nairobi ee Horseed diida ama yeela, ayaa isla habeenkii , habeekii xigay lagu arkay telefeeshinada iyo Shaashadahaba arin madax wareer kale ah, taasoo hadana ay ku saxeexeen Puntladn ayaa nooga Mas’uul ah hogaaminta taladayada.

Waxaana ay taasi markiiba dharsisay dadkii, shacabki iyo shucuubtii ku heshiisay hiigsanayseyna wadajirka iyo Midnimada. Kooxdan Madaxdhaqameedku waxay markastaba Lugaha hayeen cid kasta, qofkasta , si kasta oo la isugu dayo in lagu hergeliyo Midnimadii iyo xoreyntii.

Waxay la dageen Hogaankii SSC.

Waxay is hortaageen hergelidii Qodobadii Horseed ee Nairobi.

Waxay Lugta jiideen go’aamadoodii Buurawadal.

Waxay shacabka ku kala rideen shaki baahsan.

Waxaa cadaatay in ay ku xidhan yihiin cadowga dadka ee SNM.

Waxaa hada hubaal ah in ay ku mashquulsan yihiin dibindaabyada dadka.

Mayd maxaa u danbeeyey Kaa la siisido. Waxaynu daawanayney, arkeyney waraaqo horleh oo laga saxeexday.

Qaarkood waxay heshiis muuqda oo isku dhiibis ku dheehan tahay la galeen Siilaanyo iyo jabhadiisa.

Qaarkale waxaa aan afka Siilaaanyo iyo Cawaantiisa aan ka haynaaa inay kaa mushahar qaataan.

Waxaa kale oo rumoowdey in ay yihiin dadku ku maqan dadkooda ee aan u Maqnayn.

Waxaa hubaal ah in ay dhibaatada ina haysata ina geliyeen.

Waxay isku dayayaan in ay is hortaagaan shirka London ee Aqoonyahanada.

Waxay hada isku cimaamadeen, Ah Madaxdhaqameedka, Ah Siyaasiyiinta,. Ah Aqoonyahanada, Ah Saraakiisha, Waxkasta iyo cun waxii aan ku cuninba.

Talo Deg deg ah oo Shacabka SSC.

Shacabka SSC waxaa maaanta la gudboon in ay go’aan ka qaataan weliba ay qaadaan talaabooyin deg deg ah oo nimankan lagu xakameynayo. Taasoo aan ahayn in keliya la wiiqo Awoodeeda ee loo baahan yahay in laga Takhaluso.

Waa In la helaa 20,000 oo reer SSC ah oo saxeexa in aysan sinaba u matelin Maadaxdhaqameedkaas Maxjarka fadhiyaa.

Waa in deg deg loo helaa, gole lagu mideeyo Cuqaasha intaa xalaasha ah , ee wadaniyiinta ah iyo waxii ka soo hadha kooxda La fidneenayo.

Waa in sidoo kale la helaa, golle aqoonyahan oo doorkooda qaata weliba gacanta ku haya oo haga Siyaasada ay ku shaqaynayaan cidkastaba, xataa qolada hogaanku.

Waa in la helaa Gole dhalinyaro oo ka barbar shaqeeya golayaashaas, kale oo xoojiya Muruqa iyo maalka, kana tir tira dadka maskaxdoodu ku weyntahay shakhsi jaclaysiga, weliba kuwa aad ugu dhego nugul kelmada ah” Waa Gaaraadkeyga , Asaga i matela” iyo hadalada kale ee Caaadifadaysan, ayadoo qofkaas laga yaabo inuusan kaba fekereyn mustaqbalkiisa iyo kuwa dhabarkiisa ku jira toono.

Ugu danbeyntii waa in aad markastoo aad maanka geliso, Midnimo iyo xoreyn aadan meesha ka saarin caqabada koowaad inay yihiin Madaxdhaqameedkaas, dadkoodii, dalkooda iyo Sharaftoodiiba ka doortay Maxjarka Abdi Hallas inoo iftiimiyey. Waxaad kaloo aadan moogaan, in wadada keliya ee looga bixi karo dhibka nimankan ay tahay in laga wareejiyo Talada, lana tuso in Garoowe aysan cidna ku matelin, heshiisyo SNM lala galana aysan u cuntamayn shacabkan.

Kharaashaad labada maamula, aysan cidna ugu daneyn ayaga, lana joogo wakhtigii laga takhalusi lahaa.

Ficilka waxaan u dhaafashaayaa shacaba, Fekerkana waxaan u deynayaa Mutacalimiinta.

http://horufadhi.com/2011/04/01/maqaal-yaa-hortaagan-xoreynta-iyo-midnimaada-ssc/

Liibaan   

General Duke;708004 wrote:
^^^Liibaan adeer you might as well join the secessionist now for as the case Kayse highlighted this whole SSC project is heading the same route as Xabsade. Why waste time with the pretences? Just join them now and spare yourself the energy and the lies.

Miskiin Duke, I don’t care if you are a supporter of Faroole’s Pirate Mafia, not my problem. And it is not your business whether Liibaan supports X-land or Y-land. Just focus on your piracy business.

I don’t understand why you keep fighting the wrong war, why you are anti- SSC people and SSC movement?? And why waste your time and energy telling lies and insulting SSC people, leaders, and movement every time.

I agree that SSDF faction is the lesser of the two evils somalidiid/nabadiid VS. Pirates, but People of SSC don’t have to choose between two extremes Warlord Siilaanyo/SNM faction, and warlord Faroole/SSDF faction. There must be another way forward (the third option), people of SSC want self-rule and self-determination, they can have their own SSC Autonomous Regional State of United Somalia.