Sign in to follow this  
cynical lady

Troll, Shaah, Cakes and Sheeko

Dumaashi - have you noticed in the somali comedy circles - misunderstandings always occur between reer waqooyi iyo reer koonfur - never with the reer bari - :D

NGONGE   

^^ I don't count under either in this current misunderstanding. Ogaan ayaa la igu ciyaaraya.

Juxa, apology maxa keenay? Waliga 'headache' ayaad ka ashkatooda..dee markaa waxan ku idhi, maalinto 'madax wareerka kaa ba'o, ashkatada bilo..tano waa tii waliga ku haysay nooh. But, never mind, I fully and whole heartedly apologise for any offence caused. Happy? :D

Juxa   

it is the way you said reer koofur adigoo reer qardhood ah waliba.

allow alle

ngonge qof kugu ciyaarayo ma jirto, i take it as a responsibility to increase your erayo knowledge for that i dont expect a thank you rather waa fii sabiililah.

as for my madax xanuun, yaa ku yiri xisaabi, culeyska uu kugu hayo ma ii sheegi kartaa?

^:D

Dumaashi - you say 'allow alle' - I say Alxamdullilaah that I am reer Qardhood.

Would have you preferred that i called you and maaddey reer Xamar instead of reer koonfur?

maxayse si ka ah koonfur, oo aad ku diidaa? mise XX baad imooday and confused it with 'koonfuria'? :D

Ngonge - adiga qofwalba ku harowsada - haddii aad catir caana ku dhuug ahan lahayd -instead of - casiir cabbe; mar hora dadka iska celin lahayd :D

NGONGE   

^^ Anigo caseer cabaya ayaan wax iska celiya. Ka bax adigu. :D

Juxa, so walaashay ma tidhid oo xaq miyaanay aheen in aan ku warwaro markaan ku arko adigu madax wareer ka ashkatoonaya? Naxreestaydi ayaad dagaal o rogtay. Allahu al mustcaan.

Juxa   

Ngonge okeey cafis for my dulmi but i thaught you some lovely words so keep a note.

....i have Sayid to deal with now, first of all it is Catiir caano ku dhuuq and second you used it in wrong context, it is a children's sheeko sheeko

nuune   

^^ Ngonge, sixid warkeed ma jirto, sidan ayey ku fiicantahey howsha hehe

Malika, muraadkaaga Ilaah ha sahlo, faataxa, maantoo kale waan iska duceeyaa, Ilaah amarkii

Juxa;793507 wrote:
Ngonge okeey cafis for my dulmi but i thaught you some lovely words so keep a note.

....i have Sayid to deal with now, first of all it is Catiir caano ku dhuuq and second you used it in wrong context, it is a children's sheeko sheeko

Dumaashi - don't play somali semantics with me - otherwise i'll turn into Dr Osman on you and talk about when the reer qardhoods use to teach somali to reer Xarardheere :D

p.s. i concede that misspelled dhuuq - but the rest and the context was spot on :D

NGONGE;793511 wrote:
^^ War maxa dhacay? I sax dee intaanay arkin.
:D

Hahaha@Sayid getting himself in trouble.

:D I am not in trouble - it is just that my dumaashi decided to take pity on you and was merciful to you.

Juxa   

You are in trouble as i did not like your comment

It has been qiiq day marka cafis iyo masaabax and you are all welcome for erayada aan idin baray....now one for the road

warwar= hurgufid

I think Ngonge wanted to say wal-wal or wadhwadhay

malika cadeey salaan sare, i hope you had great day

Malika   

^Sorry, dear was rushed off earlier..I had so and so day, alhamdulillah. I hope yours was a productive day...oh oh - check you pm.

Nuune, Illahi haa kaa aqbaloo your duca - indeed, inaanuu duceynoo - sidhaan sii mahee!

It has to take others to tell us what is good for ourselves, our children, our land..

Lol@Ngonge - we are not that bad dee, bisinka! waxaad moodeysaa inaan lagu yiri Yahuda ama Habashi laa nooloo..lol