Sign in to follow this  
cynical lady

Troll, Shaah, Cakes and Sheeko

N.O.R.F   

NGONGE;739925 wrote:
I have a feeling that missing SOLERS are going to come back today. I wonder who it will be!

The reason being its nearly the weekend and they can relax a little?

Got this off a friend's fb status

Ogaysiis Ogaysiis, Markii ay ciyaalka reer London bilaabeen BOOB-ka Iyo Bililiqada ayaa waxa iyaduna aad ubadattay oo cirkaas isku shareertay IIBSIGA-ama-GADASHADA ay dadku iibsanayaan AALADAHA la isku difaaco, Sida BUDHADH-ka ookale oo ay dadku aad uga iibsanayaan ONLINE sida EBAY ookale, si'ay nafahooda ugu difaacaan haddii lasoo waararo maadaama oo ay arkeen POLICE-kii difaaci lahaa oo isagii laftiisii ciyaalkii baacsanayaan.

Khasaaare kastaaba faaiido-leh" ayaan maqli jirey e waxan markaa go'aansaday inaan furto DUKAAN iibiya "BUDHADH-ka", Hadaba, iyadoo ay dalabaadkuna aad ubadan-yihiin qofkii ubaahani wuu igasoo dalban karaa, si dhakhso ah intaan laga dhamaysan, adigoo kusoo dalbanaya magaca nooca aad rabtid, sida, SUUXIYE, GAGABIYE, LAGAMAKACE, CIYAAL-BUGAAXE, FISH&CHIPS-LAAYE, iyo qaar-kaloo badan.

:D

Juxa   

Waa ikan. I don't like fariinta lasoo faro it usually involved some sort of shaqo.

Salaams all, bal warama somaliyeey

NGONGE   

^^ Maya. I got a call from A&T (after months of silence). He was worried about YOU and believes that your shop (yeah, I know) might have got burned by the rioters. He asked for your number so that he can phone you and extend his sympathies/understanding...err.

That's the message, I think. :D

Juxa   

Well alhamdulilah waan nabad qabnaa. Bililiqo isma arkin and it helps I don't have a shop lol but I can understand why I would be mistaken for dukaanley

Ps: I don't why but the riots and the looting scared me. It reminded me of Somalia when the civil war started.

I hope all reer UK are ok. I was reading deaths in Birmingham and it is populated with Somalis wada dukaanley ah

NGONGE   

^^ Dee iga maad jawaabin. Imaka ninkano warwarka dilay maxaan ku idhaahda? Juxa waa bila telefoon miya? :D

(I did tell him that it would seem inappropriate for me to ask but he gave me a long emotional lecture about walaaltinimo, ramadan and messangers that should never be shot).

Salaam all.

nuune   

Thinking inaan caawa ku guro, oon qumaati u barjeeyo, waayadan bahalku ismeynaan arag, casuumaad weyn ayaan helay and can't say no to chewing when I know the khat was harvested only this morning.

24596_105937572764279_100000441098480_14

Juxa   

Ngonge your fariin aad bey u qaab daran tahay, inappropriate as well. I answered the question, alhamdulilah balaayo ma arkin

Now get lost

Salaam aleykum everyone else. I hope Ramadan inuusan meel idin seexin.

Juxa;740181 wrote:
Well alhamdulilah waan nabad qabnaa. Bililiqo isma arkin and it helps I don't have a shop lol but I can understand why I would be mistaken for dukaanley

Ps: I don't why but the riots and the looting scared me. It reminded me of Somalia when the civil war started.

I hope all reer UK are ok. I was reading deaths in Birmingham and it is populated with Somalis wada dukaanley ah

oo qaxii ma xasuusataa? aniga iyo Juxa isku fill baan nahay. meeqa dhal baad tahay.

Malika   

^Lol - alive and kicking, alhamdulillah! I am back to sunny UK -erm grey, dull and wet baan kaa wadaa..ha ha

ps.How are you?