Sign in to follow this  
Maaddeey

The pirate kings of Puntland

Che, we are sharing our observation about you---nothing more, nothing less.

What are the objectives of alshabaab that you found appealing?

NGONGE   

Originally posted by xiinfaniin:

quote:Originally posted by Shihaabuddin:

Maaddeey = A&T.

A&T iyo NGONGE baa wada leh
:D

Markuu afsoomali saani ah ku hadlayyo waa AT&T. Markuu carabiga ku hadlayana waa NGONGE.
It would have been a great idea. Alas, would you trust A&T not to let you down and reveal the entire enterprise as he has a heated discussion with someone here? :D

But I take it as a compliment to be regarded as the puputeer of Sheikh Maaddeey (I'm still getting the hang of it I suppose). :D

Abtigiis   

While I admit me and Ngonge have had long consultations about joint ventures, it wasn't about creating a shared SOL script. It was a genuine business-realted deal. Of course, we all know Ngonge is resourceful and could extend that idea a bit further.

Maaddeey   

Beer-Gaal, jareer aa tahay maa ii qarinee?? :D

Anigoon Xagjir (waxaad u taqaanoba) ahayn miyaad i arki jirtay?

NGONGE, inaan Puppet-kaaga noqdo haddey Adiga compliment kuu tahay, Aniga maxay ii noqoneysaa? :D

A & T, Venture-ka amuu yahay, howsha Madoobe Nuunow & Ibbi ku ceeboobeen?, Seminaar business men-ka Soomaalida Southern Africa ku nool, adigana halkaas aad ka abaabusho, NGONGE-na Iskoolkii & B & B-ga u sii diyaariyo?? :D

^^^^Maadey,

xitaa Jareeernimada cay baad utaqaan :D , sidaas ayaad rabtaa inaad dalka iyo dadka ku xukunto, Wilaaya Islamia Al-shabaabia Alsomalia Al-cunsuria!!! waale waa yaab

Balo Maaddeey adigu Puntland iyo Pirate baad ku waalatay war bal yara sug oo hadii aad loan u baahantahy ila soo socodsii anaa kuula hadlayaa Pirateka,ka soco war qof waliba ayaa jooga Puntland so you can sum up every living soul in puntland as a king pirate.