Sign in to follow this  
xiinfaniin

A literary dual with A T!

In the spirit of Kasoo qayb gal maansada haddaad ka qatanaan weydey, xiinfanin produces a literary dual with A & T thread .

A & T, it’s me Xiinfaniinka! I want you to stop vomiting out at other people’s desks. I invite you to vomit out at mine. But to lessen the impact, lets do it in a suugaan way!

You want go off first, or I shall start it? Do you want halxiraale style like Saydka or you prefer the debate oproach ala Hadrawi?

Your pick!

ps..Oodweyne & Baashi, A & T anaa idinka celinayyee concetrate your argument please and ignore him!

Abtigiis   

Xiinn

I assumed the defacto moderator role in the absence of one! A debate without it is meanigless. Anyway, I made my points.

As to your proposal, I reject to compete with a man who proclaims himself the winner much akin to Dejach Gobeze of Lasta who not amused by the transformation of few of his friends to 'sainthood' and 'kings', wake up one night and declared himself "King of the kings Teklehaimanot II of Abysinnia"!

What is the use of a duet when one of the sides will declare victory before th ballots are counted?

A & T, seldom do those who unfortunately find themselves across my literary bow escape from the subsequent crush! That you want to flee the scene is a natural thing. But it's the hunter that marks his prey. The prey as it were is fated to be killed

In the warm up session, Xiin flexes his literary muscles whilst A & T, the miskiin, helplessly looks on.

Da'da gabayga waa tan ka tegey tobon diraacoode

Dikri iyo ducada iyo waanigii doorka biday diine

Dag-dagliyo damiiniyo kuwaaa doca-ka yeerayyaa

Ragga dumar sidiisa intaa doorka xamanaayya'a

Diihaalka nimeerka qabee dabadhugataynaayya

Doc faruurka waa anigii ku nacay doodxumaalehe

Hayeeshee dikrigiyo ducadii nalaku danynwaaye

Dadku waxay ku daalan waxaan duxi ka raaceyne

Dammiinada intay SOL barteen doonay xumaheena

Inaan yara damqaan donayyaa duulka lucufeeda

Dur-durada aan dhigi doono iyo waxaa durqayn doono

Daqaradda aan gaarsiin doono iyo daankaan jabi doono

Abtigiis dirkiisiyo iyo kuwaa duguguflaynaayya

Markaan yaraan damuujiyyo oon yara duqayn maago

Dooxa iyo quruka uu dururqsiin doono

Ducufluhu markuu qaylo iyo reenka damin waayo

Iska daawo jeestada sidaan ula dul joogaayo!

Horn, waa baan haddaan ka haro...

Emperor   

^ :D , haka harin.

A&T, bal adna waxaad meesha kuhaysid soo daa, hadii kale makuu hiiliyaa oo afareey matuuraa :D

^^Emberror

Ninkaas murmayaad arkaysaan mira dilay mowtidoodii :D

Edit: if your only concern is how the ballots, as you put it, are going to be counted, let us make the gallery the arbiter of this literary dual! Or name, if you will, anyone who you think would be impartial!

Nimanyahow ninka waa laga fadhin waaye, bal yaa naga qabta! Addeer Xiin bal tusmo sii, ninkaani gabay iyo cilaqaad toona aqoonin. Koleyba isaga gacmihii isku toogane oo jacbur meesha la imaaniye bal aan ku hor maro oo aan tilmaam ka bixiyo ninkaani wareersani.

Gabay niman shib ka ahayn,misna shaacir ku ahayn

Aan shaqalka ugu dhigin,madka iyo khifiyo shalaq

Oo xarafka sheegiyo,xuduuddana shirrabihayn

Oo shooliyoo oran,shafkaygaa wax jiifaan.

Sheegaye midkaasuna (A&T),asna waa shiddiyo hoog!!

Abtigiis   

The prey will make one last jump from teh arrow shot at it! Naturally.

Shiddoyin dhowr ah hadaan shiinka ka higaadsho

Shar maluuqan oo yidhi shariif yaan shiinna laga sheegin

Oo yidhi aana sheekh ah oo shafeecada qaada

Yey dardaranna waan daba fadhiyi waa shulkaan ahaye!

Shimbiraha ayaan laacayaa oo shaafi bay noqone

Shuqul yaan lagu darsanin shambaalkaa shuufay umaddeena

Shaambadaha Jabuuti shib ka dheh oo shush haku dhawaaqin

Shuufay oo diiday shareerkiisa iyo shalaalax layntiisa

Shiish ku idhi shiraacyada indhaha nalaga saaraayo

Sheekhaa lagu galgal baanse nacay ee sharafkii laga qaaday

Shaydaan la taliyaha shiraban ee XIIN’ka lagu sheego

Shalaytooni mayo koley waa shaygaan garane

Shan boqol oo Kun oo Soomalinah oo shaandho laga yeelay

Shaamso iyo Shukri ku wii diluu rabaa inaan sheeko la wadaago!!

Edit:

Sakhar waxaasi ma baroor baa mise waa buraan bur mise waa qasiidadii haweenkeen jeclaa????????

The whole purpose of this thread was to force me to digress from the other fight where I volunteered to moderate. having dispensed my bit here, it is time to gate-crash and spoil the sizzling party elsewhere! :D

Emperor   

A&T, war dee Gabaygu 'D' inuu kusocda ayuu ahaa ee waa kusidee, soo sidaa ma ahayn sharciya gabayada hadii la isugu jawaabaayo. Horaybaan kuu iri maku caawiyaa, anigu hadda kabaxay adiga lee waaye :D

Kashafa   

Xiin,

Athiga, widaayow, AT&T aaba iskaga camiratay, intoo qadirinaayo cirradaada aaba iska arkootay.

Awoowe, ii yara kaadi qadar yar un. At the current pace of progress in my af-Soomali, I will be ready to challenge you and smote you to the ground with a linguistic Sabaaxad sometime in 2010. If you continue to strut and preen like the proverbial peacock, you will force me to redouble my efforts and effect complete mastery of Somali gabay & suugaan by the year's end. Hadaba cagaha dhul-ka dhig intuusan hurricane Kashafa kugu soo kor dhagin, oow kugu haabsanin sida shabeel'ka ugu haabsado sagaaraha. Wayxak !!

AT&T, xarfaankaan maa uu dhamaysid, abtiyow. Hal mar asaga dhan uu qubaay, nooh. Cirada iyo cimaamada iyo tusbaxa ha uu bixin. Hal mar jag-jag kasii. Khalaas.

^^ :D:D Kashafa, we are in the same team ninyahow. haygusoo laadin banooniga saaxiib!

A & T,I take that as your last gasps. Very brave thou. But some agreement is needed as to what letter we should be composing our verses.

War xaraf ku go' ninyahow! Shiinka aan ku wadno! OO weliba aan gabay u deyno, hadhow hees ha noo keenin

^^ Do you agree with those parameters to guide this thread waryaa..

Gabayadiinu waa deel qaaf miiran (laakiin aniga waad iga fiican tihiin). so far no one score a point.

Score:

Xiin 0

A&T 0

Emperor   

Xiin, waar ninka made a big gaffe, gabayga waa in laga xiraa for sometime in SOL, that's no way a simple error.

A&T, Adeer Xiin won this one before it even began :D , waxaas meesha hala imaan.

Originally posted by Ducaysane:

Gabayadiinu waa deel qaaf miiran (laakiin aniga waad iga fiican tihiin). so far no one score a point.

Score:

Xiin 0

A&T 0

I like you adeer. But show me one deelqaaf in my verses, if you understand what deel qaaf means that is!