Sign in to follow this  
Abwaan

Britain: War criminals to face justice

Abwaan   

and I think age should not matter as long as qofku uu yahay qaangaar, miyirna leeyahay...haddiise mid kasta uu la xanuunsanayo markii adeer, abti, walaal, ina-adeer, ina-eeddo, ina-abti, saaxiib, awoowihiis oo dembi loo haysto uu arko maxaaba la iska daalin.

will again your right but you falsely assume that the defense of such a person is based on relations. Trying to put an old ailing man for he said she said crimes speaks as much to your inhumanity as the alleged criminals inhumane crimes.

bilan   

i think the civil war started 2006!!!!, if you are really serious, then you might want to start being honest with yourself.

Abwaan   

lol...2006!!!...who said that?...qofkii dhaho wixii Soomaaliya ka dhacay baan qarinayaa isagay/iyadey u taallaa.

Plus dhibka Soomaaliya wuxuu la istaagi waayey inaan wixii hore u dhacay ruuxna loo qabsan...Soomaalida waxay ka dhammaan waayeen reer hebel baa reer hebel saan u galay that is why la rabo in dadka dhan buraash la wada mariyo. We all know the individuals who committed crimes...ee yaan la isku ciyaarin and these should be included even xitaa wakhtigii dowladuhu jireen...

Abwaan   

Horta Soomaali badan maxay la xajiimoodaan markii wax jira laga hadlo sheekadana u bedelaan. I don't beleive iyadoo dadkii dhibka geystey ay joogaan in qabiillo iyo dad aan shaqo ku lahayn loo saariyo.

Abwaan   

Originally posted by Naxar Nugaaleed:

will again your right but you falsely assume that the defense of such a person is based on relations. Trying to put an old ailing man for he said she said crimes speaks as much to your inhumanity as the alleged criminals inhumane crimes.

If that is not the case why just mention one individual when you have seen the word MANY MORE in my sentence? Atleast I accused you of something logic and mine is not based on qabyaalad!

Is this your justice towards all the victims...? Is that your definition of humanity ?

bilan   

you are the one oo sheekada bedalaya, horta runtii marka laga hadlo cid somali oo maxkamad la soo taagayo ma jirto, markii nabad la helo, dadkii wax loo gaystay will have to forgive hadii wax loo gaystay aakhiro bay helayaan, laakiin why did you select few individuals, what happened to the other criminals or adigu dagaalka wuxuu kuu biloowday 2006. 2006 ka hor dadkii danmbiyada galay aaway. because as somali we will never agree on this, so it is better to let it go.

Abwaan   

lol...bilan...again there is nowhere I said dagaal started 2006. unless aadan rabin inaad iga dhex-hadashid oo adigu afka ii gelisid.

Midda kale waan soo xusay in Caddaaladda Ilaah xaggiisa uun laga helayo oo aadane, weliba Soomaali aan caddaalad looga fadhin, balse waxaa la yaab leh aan kula kaftamee meel maa ku xanuuntay aniga ayaad durbaba i weerartay. Aniga criminal is criminal mana kala jecli haddii kulligood la isku soo xiro. Waxaan is leeyahay haddii atleast qaar dacwad lagu soo oogo kuwo badan oo hadda ummadda hor ordaya from NORTH, SOUTH, EAST and WEST ayaa naga fariisan lahaa...I hope inaad i fahantey.

Haddiise aad leedahay weli ma qancin, you know what ayaandarrada meeshaan ka muuqata qof already cajalad ku cabbaysan tahay hadal makaa qaadanayaa? lol..

Originally posted by bilan:

i think the civil war started 2006!!!!, if you are really serious, then you might want to start being honest with yourself.

You hit it on the head sis, the dude is making up stories about war crimes, selective indeed. To him Yusuf defeating his clan militias is a crime and nothing else. The fact that the killings, maiming and occupation of Somali property was ongoing in the south since 1991 and continues today after Yusuf is no issue.

These individuals hide behind the clan and thats the main problem. Its clear and today 200,000 people have fled, thousands dead and children used as canon foder These individuals are silent, when they made much fuss a few months ago. The reason is Sharif Hotel, IndaCade, Goobanle, Xasan dahir, Ibrahim Cadowe, are their clan and are causing the mayhem as they did before.

bilan   

lool, mayee waxaan ka yaabay meel walba waxaa la taagan tahay wixii dhacay 2006 iyo dadkii waday, su'aal baan ku waydiiyey, marka adoo kiiska iska waalin maad aayar uga jawaabtid, why did you select only these people, i think it fair question, i asked a question, but hadii su'aal lagu waydiiyo is it attacking you??? mise waxaagu waa farta iyo meesha bugta iyagaa is og :D

Abwaan   

loool...meel walba waxaa la taagan tahay...eesh calaa nab...Soomaaliya waxay la degi weydey malla yaabani waayo gabdheheennii xittaa QAAR baa sidaan u hadlaya oo runta diiddan....bilaneey baayo as far as I am concerned waan kuu jawaabey jawaabtaad mudnayd...qaado ama ha qaadan adiga un bay kuu taal...anigu ku gees iyo gafuur xiri maayo...bahasha cammiraadda ah naga daa dee iyo is carruurayska...

Originally posted by Abwaan:

quote:Originally posted by Naxar Nugaaleed:

If that is not the case why just mention one individual when you have seen the word MANY MORE in my sentence? Atleast I accused you of something logic and mine is not based on qabyaalad!

Is this your justice towards all the victims...? Is that your definition of humanity ?
That logic is a double edged sward abwaan, just as you insist that me picking one man out of many is proof that I am do so for tribal reason, I too can suggest that you insistence in this one man again and again is proof of your tribal reasoning.

and clearly, my concept of justice is different then yours. I believe in innocence until proven otherwise and that a retired ailing man in his 80 should be left to answer to his maker. Those are my ideas of justice and humanity.

Abwaan, the sister waxee kugu heysataa you mentioned on the first post those characters who came or rose on the political scene after 2006. However, she didn't get the reason of your naming them -- that those named men live in Ingiriiska and do carry British passports, which this new law might or might not apply to.

Gabbal   

Originally posted by Malika:

:D:D
,the exchanges here are absolute hilarious,raw comedy..
:D

I agree. Duke waa dhal shaydaan. :D:D

Abwaan adeer tookada danbe ninkaad ku tiraahdid kuu jawaabi maaya jawaab u diid dee. :D

bilan   

Originally posted by Abwaan:

loool...meel walba waxaa la taagan tahay...eesh calaa nab...Soomaaliya waxay la degi weydey malla yaabani waayo gabdheheennii xittaa QAAR baa sidaan u hadlaya oo runta diiddan....bilaneey baayo as far as I am concerned waan kuu jawaabey jawaabtaad mudnayd...qaado ama ha qaadan adiga un bay kuu taal...anigu ku gees iyo gafuur xiri maayo...bahasha cammiraadda ah naga daa dee iyo is carruurayska...

see MMA's comments, simple answer like that would've been enough. intaad gabdho, wadan dagi waayey iyo waxaan laga hadlayn ka hadlayso.