Sign in to follow this  
Qudhac

c/y and his Speeches loool

Qudhac   

the latest side spliting public speech from c/y.

this is what he said to crowds in Bossaso

" Haadii aad Raysal Wasaaraha tageeri weydaan, aniga ayaa meesha soo gelaya, waadna ogtihiin marna odaynimo ayaan idinku haystay, marna waa aan idin layn jiray, haddana waan idin laynayaa "

i wonder what he going to say next

nuune   

" Haadii aad Raysal Wasaaraha tageeri weydaan, aniga ayaa meesha soo gelaya, waadna ogtihiin marna odaynimo ayaan idinku haystay, marna waa aan idin layn jiray, haddana waan idin laynayaa "

I love dayniile.com, fair and balanced.

Wiilo   

ok so hadda waxaad leedihiin hadalkaan waxaa yiri PRESIDENT C/Y,,,waw,,hay leave him alone let him try to be politically correct during his speaches,,,,,,,,,,,,,,,,,

Go figure:...................

Abaadir   

One thing is for fact; A/Y needs speech writer. Every time he opens his mouth he creates controversy. Does he know that he sucks public speaking? My God! Why is he reminding us that he killed many innocent people, we know that.

We don’t need to know how geesi he is or how many weapons he got. We need him to find a formula that can work to solve Somali’s problem.

The guy has to know his strength, public speaking is not.

Gediid   

Originally posted by kenaadiid:

***********EDITED**********

Well if she's a rich old white woman with wealth waa aqli gal but xabashi huuraale markaad tidhaa waa my saviour and protector I think that is even more disgraceful....... :D

[ March 05, 2005, 01:45 AM: Message edited by: Admin ]

bilan   

war maxaa ka qaldan odagu,ma inuu dadka soo jiito buu u yimid mise inuu fogeeyo, i am sure dadka PL are happy that is he is away.

"
waadna ogtihiin marna odaynimo ayaan idinku haystay, marna waa aan idin layn jiray, haddana waan idin laynayaa
"

Who else would say that so bluntly and still get cheers? man, I love this guy. :D

"C/laahi Yuusuf Axmed waxa uu yiri “kani waa Cali Maxamed Geedi, raiisal wasaarihii dowladda Federaalka Kumeel gaarka ee Somalia, isaga dowladdiisa ayaad ka amar qaadanaysaan, haddii aad ka hortimaaddaan reer Boosaasooy aniga ayaa meesha soo galaya anigana waan isnaqaannaa waan islaynaynaa†hadalkaasi ayuu madaxweyne C/laahi yuusuf jeediyay isagoo dhoola cadaynaya iyadoo dadweynaha dhagaysanayay khudbadda madaxweynaha ay iyaguna sacabka u tumeen iyagoo sidoo kale dhoola cadaynaya."

SBC radio, Boosaaso.

lol@dayniile.com. They didn't have to go that far. Fair and balanced.

CHE   

Thank you Libaax.

Dayniile.com took it out of context ,and Qudhac did the spinning for them !

A/Y is not saint,better yet a known criminal, but that doesnt justify misqouting the man.

NGONGE   

Originally posted by Libaax-Sankataabte:

"C/laahi Yuusuf Axmed waxa uu yiri “kani waa Cali Maxamed Geedi, raiisal wasaarihii dowladda Federaalka Kumeel gaarka ee Somalia, isaga dowladdiisa ayaad ka amar qaadanaysaan, haddii aad ka hortimaaddaan reer Boosaasooy aniga ayaa meesha soo galaya anigana waan isnaqaannaa waan islaynaynaa†hadalkaasi ayuu madaxweyne C/laahi yuusuf jeediyay isagoo dhoola cadaynaya iyadoo dadweynaha dhagaysanayay khudbadda madaxweynaha ay iyaguna sacabka u tumeen iyagoo sidoo kale dhoola cadaynaya."

SBC radio, Boosaaso.

. They didn't have to go that far. Fair and balanced.

The way he spoke (in both “interpretationsâ€) comes across as being tongue-in-cheek. He wasn’t being serious, was he?

^^ It was just a "kaftan odayeed" in which Cabdulahi Yusuf is a master of it. That is how Reer Boosaaso understood it. They know him very well.

Everything else is just petty politics. :D

abdulahiandgeeddi.JPG

Somali waxeey tiraah daa nin si oray nin si uqaaday homeboy Qudhac love the way the president talked. he and dayniile calculted the math and came up with cheap talk.

It was just a "kaftan odayeed" in which Cabdulahi Yusuf is a master of it. That is how Reer Boosaaso understood it. They know him very well.

Everything else is just petty politics.

Mr Yuusuf is Maquusete oo aan lagaban hadalada ;)

" Anagu hadaan mar baryo ku jirno waxbo kala qaadi meeyno Safka hore amaba safka dambe"

how many time he said these words. icon_razz.gif