Sign in to follow this  
xiinfaniin

The Kismayo tragedy continues!

Emperor   

^Yar-yarka iska daa lalama hadlo maanta oo kale since their beloved JVA have killed many innocents over the week to prove their Muscle, Marka Ciidaada yaysan kaa qasin

Hunguri   

Cagta udhiga. Shaydaanka iska naara. Dadku waa isku wada mid weeye. Dhibkanna waalaga baxayaa. Caadifada iska ilaaliya. Kullu 3am wa antum bikhyr taqqabal Allahu minna waminkum min sali7 a3mal.

^Yar-yarka iska daa lalama hadlo maanta oo kale since their beloved JVA have killed many innocents over the week to prove their Muscle, Marka Ciidaada yaysan kaa qasin

Sxb empro waa runtaa cunug midhaa siyaasada baa ku cusub halkee lagu arkay ayadoo lagu faano dad maata la laayay in lagu faano waa cajiib walaahi meeshaan buu soo dhin cada yahay waan dilnay maxaad qaa deeysaan cajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib

^^ Dadka xamar bilaashka lagu laynayo MAATO ma ahan? Wadaada Adis loo dhoofiyey ma ka naxaysid? Kuwii Cabdullahi Amxaar mareykanka ka gatay oo Gaalkacyo lagu aruuriyey ee 5 bilood xero aad xaraysateen wadaado ma ahan. Oohinta iska dhaafa adeeryaala, xajista markii la idin karbaasho qorta, balse haku mareysanin wadaado iyo maato iwm.

Ciid wanaagsan. Intaas ciid mubaarak u qaado.

^^^Qalad maa qalad ku saxay. Naf nafkale ka qiimo badan ma jidho. Xamarna waxa ka socda waa danbi iyo xaaraan but has nothing with dadka lagu gumaadayo Kismayo. Both are despicable, but xamar dad lagu laaye is not good defense to justify people being killed in Kismayo.

^ sxb, armaad ku fiican tahay inaad iska wasaqayn the "neutrality" that you like to play here!!

Tell me when I did justify or condone killings of innocent ppl in Kismayo? Dont try to play smart here brother, run iyo ilko waa la cadeeyaa ee what is clicking inside you? ;)

^^^LoooooooooooL@neutrality....runta lasheegay has little to do neatrality.But as Somali I guess you wouldn't know that. Continue killing people, we shall see where that takes you.

Xiinfaniin

Xooga sujuu baan ka ahay xaalada kiismaaye. Waxaan ka fahmay dad maskiin baa lagu dilay? Ma ila socodsiin karta backgroundka (afsoomali kuma aqaan) iyo atoorayaasha (the players) iyo waxa la isku haysto.

Originally posted by -:

^^^LoooooooooooL@neutrality....runta lasheegay has little to do neatrality.But as Somali I guess you wouldn't know that. Continue killing people, we shall see where that takes you.

What runta la sheegay? I challenged you to find where I condoned killings of any people regardless of their clan and you came up with that.

You said, continue killing people. Well I take that as compliment and you do what you good at it. you know what I mean..... icon_razz.gif

You said, continue killing people. Well I take that as compliment

As you should since you seem to be getting good at it. You could spin this however you like but the fact remains the elders of the current entity that control Kismayo along with Taano and Dheere have only paid a lip service to the continous murders of UNARMED civilians. You come to these threads giving us the same lip service while digressing from my issue at hand. That's simply being duplicitous.

People are getting killed right under their noses and they well know who's doing it.

^^ ..and who is killing people in Mogadishu? You seem to be ignoring that as well. As I already told you, you better do what you are damn good at it. Waan kuu ceeb qarinaa sxb ee ha igu qasbin inaan banaanka keeno warkaada. Waanu is ognahay.

Som@li   

Originally posted by HornAfrique:

^Ka xorey adeer, cid ka xoraysaa la waayaye.
:D

Horn, Kismaayo will be liberated very soon, ilka cadeeynta waa la iskaga danbeeyn, waad la socotaa the other xaraan kunaaxs associates in Mogadisho/Marka/Baraawe etc meeshay ku danbeeyeen. Kismaayo will be next.

Waxaan ka biqi maalinta tuugada laga safeeyo Kismaayo in aad boggan soo booqan doonin.

Gabbal   

^Adeer Ceerigaaba Kismaayo kaaga dhaw, ayaduna maalin walbaa lagugu gumaadaa adigu laftigaadu, Kismaayo kumanaan kilometer kaa jirto maxaa kaa quseeyo hadaan ku su'aale?

Allamagan, adeer waxaan oran kartay waad tiri, waadna sheegtey inaad ka xuntahay waxa Kismaayo ka socdo, intaa ka dibne baroorta orgiga ka weyn inaad u jawaabtidba kuguma haboona.

Som@li   

Horta Ceerigabo iyo Kismayo are two diff cities, Gumaadka ka dhacay Ceerigaabo ee ogtahay ii sheeg? goorma? the residents in Erigavo live peacefully together.

Midakale are you justifiying the continues killing innocent ppl in Kismayo? And waxa iga khuseeya Kismaayo waad ogtahay, hadaadan indhaha iska tuurayn.

Free Kismaayo.

Jacpher   

Che: Why bring up Kismaayo when you got hundreds of Muslims burning to death in Iraq & Afghanistan? What's fifteen with you and my clan holding the city? :mad:

Seriously, get in the qabiil mindset sxb before you engage someone with qabiil mindset. Logic won't work for you. The qabiil glass sees not the innocent lives lost. Int this case, it only sees the evil work of the opposite side, Af-gaduud, Morgan & Ina Yusuf. My leader (read: killer/rapist/mujrim/qaatil or flat out Kaafir) is better than yours. Kind of like jaahiliya thinking. Wili waa la ceyntaa hadaanan lagu oran whoever gets killed is the named men's remnants or just collateral damage. Subxaanalaah. Culumadii Ilaah baa abuurtay asagaan difaacaya.

BTW, rumor has it Junior JVA qisas style be carried out to the family of the killers possibly the father or uncle of the killer. :D

Allamagan: Wadaay waxaan u heystan inaad intaan dhaantid. Rag caan ah oo culumo ahaa la dilay and you can't spend a second to condemn the killers. I prayed today Salaad Eid with a family member of the marxuum and you could read the tragedy on his face from a distance. We said a little prayer together. It would have been better inaad hadalka ku gaabin laheyd Alle ha u naxariisto intaad gali laheyd rag iska dhici iyo oohinta iska daaya magaalada anagaa u talina. Do you get any direct beneficiary of these group holding the city? You can answer simple yes or no.