Sign in to follow this  
Xaq

Sheikh Shariif in Turkey

No trip to Ankara with prime minister abdullah gull can solve that lol.

hahaha, first of all, Dr. Gul is the president of Turkey, a sovereign state, ee magaca ha uga dheelin ninka. On the other hand, Ordagen is the prime-minister of turkey, ee labada kala baro.(I guess secessioner land maku barin head of states aan umaleynaa)

Marka kalena, waxa aad rabtid ugu wac sharifka but at the end of the day, he gets the recognition you are after effortlessly. Cunada iska qabo nin yahow. Hakugu taagnaato, ee ila dheh, "secessioners ha ii noolaadaan".

Btw, sharifka is hard at work. His visit to Turkey is not dheedheel but I can't blame him if he took his castumo da bagno with him to the trip. Atleast he is not visiting tolka in a hotel banquet, somewhere in central london.

Btw, once the fake jihadists are eliminated, maxaa marmarsiyo ka dhiganee?

Imika maxaad ii sheegtay sh hotel ba dhoofay oo turkiga aaday dee sookii adis ababa baa day sookii qadar ba tagay sookii Rwanda tagay. Now you didn’t tell us something new, sh hotel ba madaxweyne ah waxba soo kordhin mayso wuxu la miid yahay halki cali mahdi marayee 1991 lol, bal maxa is badalay. Ali mahdi was fighting aided. Sh hotel is now fighting xassan daahir aweys, bal maxa is badalay. Kuwii uun ba muslimay wax alaale wax is badalay ma jirto.

Halka ka wada meel fiican bay idin marraysa :D lol, anagu hadaanu Somaliland nahay idinka haduu nabii idin soo dagay idinka ma mid noqonayno ta fahma. Wixina haysta dhulkina haysta dadkina haysta calankina haysta. Cuntaxumamdiina haysta .Nikkadina haysta , sh hotelkina haysta

Somalidu waxay ku mahmahan waxay xafaad xafaad kale ugu gudubta w xassarad.

:D

Shariifka waa hore igu dambeysee, oo asagoo halgan ku jiro ogaayee ee ileen waa dhalaalay oo iftiimoyaa. :D Ileen madaxnimo waa lagu nimceystaa. Subagii Kuusha ku sheegi jirtay wajigiisa ka muuqan jirtay waaka ba'ay mise qaboowga Turkiga ka bixiye. :D

awesome. we are quite lucky to see a proactive president. times like this my wadanni side starts to come out.

I hope our new president succeeds in rebuilding the country. we should all wish for that regardless of your views on pres sharif.

by the way,

hey xaaji don't even bring that looter riyaale in the same breath as pres sharif. Riyaale is nothing more than a dictator and a common thief

Long life Pres Sharif,,, wallahi wax kasta waxan annuu ku illawi calankiii soomaliya oo ciskiisii iyo karaamadiisii soo noqotay,,,, bal eega quruxdiisa..

qodhay iyo xeraday wiil iga dheh shariifka,,,,beautif ul reception from the turks 2,,,

Thierry.   

Mashallah great pictures, we just need security and everything else will come into place.

JB still hating I see, the President of the Republic is not bothered by silly pictures adeer

JB no need to be opposition for the sake of just opposing things. I can understand your fear when the nation comes back to life, but no need to worry about your Somali brothers coming back, I beleive Somaliland will benefit from a great Somalia, it will strengthen Puntland as well.

Guys lets be possitive for the sake of future generations, no need to fear progress, I disaagree with Sh.Shariif with many issues, but there is no other alternative. We need to support him 100%.

nuune   

JB dhibka daa waryee,

Sheikha Istanbul haduu iman lahaa maalintaas(17/04/09) waxaan ku akhrin lahaa camma yata saa aluuna iyo bara bisin la'

A Somali female MP, magac daran bey sheegtay ayaan ku arkey Istanbul, shir baan u socdaa bey laheyd to Ankara, waxey xirneyd dharka traditional of nigerian women, ma moodeeyn Soomaali, yaab