Ibtisam

Troll, Shah and Sheeko

wcs Juxa,

maanta waad hadashay wallaahi...waxaas ngonge ma fahmi karo :D

ii kaadi aan jawaab kusiiyee

Cawaale, mawjadii bedelay ee wareeg ninyahow :D

Cawaale   

Tamaam wallahi.

Dhulkii fircoon waaye meeshaan Juxa, maxaa u maleyneysaa? Dalxiis goobo loogu tala galay aa jiraan, oo dallada lagaa daba wadaayo, bad iyo biyo qabowna wey leedahay. waa ku kaas

Juxa   

cawaale long before adigu doontu ku keenin you can still see cagahayga in dhiiqadii cataba:)

xiin, i must be one of few willing to admit ineysan facood nooleen, horta ma ogtahay the concept of labada shaqal was few and far between ollalihi afsomaliga whereas many words in written form hada have DD/FF iyo qashin kale aan la aqoon meesha ka yimadeen

Cawaale   

^Markaad cataba wareegeysay aniga Qaxooti aan ahaa, ceel aan biya ka shubaayay!

NG, maalmahan Af-soomaali waa dhameeyay, waaba ku doodaaye, asmaa sahlan aa u qabtiin, dab yar shidi maayo nabee smile.gif

Hello people. Europeans do travel a lot! I'm jelous.

Juxa,

That's how I felt last Tuesday when I started Summer break!

Update: I went sailing yesterday just when the sun was about to set. BEAUTIFUL!

Originally posted by Juxa:

wiiiiiiiiiiiiiiiiif/dig

what did i miss?

Garowe ma adigoo aan dhihin aay-dhuu buu ku ignore gareeyay, orodoo isduug adoo nool (there is a reason women naarta ugu badan yihiin)

seriously hon, let him enjoy his world cup, he can spoil you once it is over, take this TIME-OUT as blessing and have a cuppa with your GFs

LOL @ aay-dhuu. Juxa, wahaas sheeko ka hor'eya. What do you mean by 'isduug adoo nool' though, suck yourself whilst alive? I don't get it. :confused:

Azizah sister, you should have played along with Ibtisam's accusations. Dadka paranoid ah waala sii waala dee icon_razz.gif

Aaliyyah   

^It doesnt matter now girl. Its all said n done with.

isduug = isaas...

adoo nool isduug/isaas = bury yourself alive...

hope that helps :D

salaam

Good afternoon SOL junta ............

Woke up and the car is already there to take me to work ........... had only 2 min to prepare and i didn't it fast. My shirt was open, by belt was hanging, i was holding my shoes in my hands and all was done inside the car ,,,, :D