Sign in to follow this  
Kool_Kat

Storm Warning for the GTA on Friday

Kool_Kat   

Originally posted by Abtigiis &Tolka:

Tell the sister inaan dooro laga cunin dhulkeena. I am almost offended. KK, we are the people of geel and plenty of adhi. Malaay dabato ma nihin. Anyway, thanks for the effort.

Malaay? War malaayga maskaxduu kordhiyaa, ee malaha waa waxa kaa maqan... icon_razz.gif Dooro is the offer on the table now, take it or leave sxb...

A shiisha session with A&T, NG, Duceysane and Che? Rag culus baa meesha isugu keenteen...MPLS isn't big enough to handle you fellas...Bal ana igu dara qolka kale baan sheekada kasoo dhageysanee with my mushakal casiir enjoying the Soomaaligalbeed jokes... :D

Paragon   

Salaam Akhyaarta iyo Islaamaha smile.gif

Anyway, talking of gawrac, anigu shimbiraha ma bireeyo oo waliba AT oo aan ogahay reerahoodu sideey qoolleey qalatada u yasaan, digaag u loogi maayo. Marti waa la sooraa, magan waa dhowraa.. is the traditional motto, and that custom I shall uphold. Waxaan, ofcourse, ka baqayaa in AT sidii Qawdhan Ducaale ii gabyo:

Marti daasha leh oo goor maqrib ah dadabta loo heelay

Inuu meyd digaaga u qalo dudana mooyaane

Inuu gool dureemada ku koray dacal ugu logo laga waa

Waa garateen, soo maha :D

Xiin waan ku salaamay sxb.

Anna AT iyo hablaha kale ayaan salaan kalsooni ku ladhan tahay u dirayaa smile.gif

Kool_Kat   

^Paragon? What DA! Is that you? War waad ii been guurtay oo qofkalaan kuu heystay...Kaaga daranee markuu Xiin 'Paragon waanku salaamay' leeyahay waxaan is iri war inanku miyuu waashay mise waaloo soo socdaa - intuu Paragon uga jeedaa... :D

Waalagaa qaaday salaanta...Bal hadaa adigii tahay iga raali noqo, dooro gawrac kuma dhihi karee...Bal hal geel ah ubiree...

Haneefah   

^Show waxaad istidhi Xiin da'dii baa ka daba timi, lol.

Duceysane, ma waxaad u fakfakaneysaa reeraha inaad fun ka sameyso, bal soo daa waxaad heyso aan aragnee.

Originally posted by Abtigiis &Tolka:

Haneefah

Tell the sister inaan dooro laga cunin dhulkeena. I am almost offended. KK, we are the people of geel and plenty of adhi. Malaay dabato ma nihin. Anyway, thanks for the effort.

Heh. Waxaan xasuustay bari waxii hooyo ka raacey reeraha. Islaan eedo iigu quman (you might know the family - reer Xaaji Af-Waranle) ayaa Sucuudiga ka timid, deedna hooyaa cazumad weyn sameysay. Waxey istidhi islaantu waa reer magaal ee iska dhis, kolkaasey wixii ay tiqiiney oo idil malaha soo bandhigtey (maxaa dibs ah, maxaa doro wad, maxaa kaluun nooc kasta loo sameyey etc); Islaanti wiswis daraadeed bey baasto cad iyo suugu kaliya isku darsatey - unfortunately, suugadii baa dooro wad ku noqotey...dee ma waxeyna waalanin baa...waxaa ka dhacdey, "Allah hoognayeey, ma anaa maanta shimbir cuney!" Aayar oo dhalatay umbeey saxankii madbakha la tagtey kolkaasey chickenkii ka daadisay deedna baastadii biyaha la hoostagtay :D Ma waxeynan baastadii oo dhaqan cunin baa.....hooyo iyo dumarkii kale amakaag baa ka soo hadhey :D To this day waan qoslaa when I remember that story.

Paragon, lol. Salaanta waa lagaa qaadey smile.gif

Paragon   

^Lol. Islaantu waa khatari saana. Nin aan aqaano oo walaaladeey saaxibo ahaayeen ayaan ku soo xusuustay. Ninkaa wuu sannifi jirey markii digaag la sheego lol.

Hello, KK smile.gif

Bal aan idiin soo noqdo, Insha-Allah.

Abtigiis   

Anchi Haneefah, salaam nesh? This is in praise of you from the heart.

This is a person who utters nothing but khayr and nasteex. It is unmistakable that she has been raised with the hands of a noble family. I take this moment to salute her and thank her for reminding me the path of redemption and virtue. I have never seen her making a gaffe, and that is remarkable for a person interacting with thousands on a regular basis.

Haneefah   

^Salam. Are you talking about me or someone else? I appreciate your kind words walalo, lakeen if only you knew how vast my shortcomings are, waad ii soo ducayn lahayd. smile.gif

Allah ha na soo wada hadeeyo, Insha Allah.

Kool_Kat   

A-A-A-A-A-A-A MY TOES, MY FINGERS, MY NOSE, MY EARS!!!!!!!!!!!!!

!@*(&)*&$ !)(*)(*#@ &%$#@!!! Damn COLD WEATHER!!! The 18 years I've been here I don't think I've experienced this, SHIDH! Mind you, there has been winter days/nights where I have to take two or even at times three buses to get to school/work...I just had to cross the street to get to my car...Walahi, crossing the street, I couldn't breath in...And while sitting in my car, waiting for it to heat-up I could feel my toes oo barafoobooyo!!!!!!! Damn COLD WEATHER! &$%$@% #&^#%$

I hate Canada on days like today!

And soon as I walk in, what does my daughter wanna do? She wants to hug and kiss mommie...Ma wexeysan iga roorinaa soon as I touched gacanteed... :D

Chimera   

''I am very very sad mommie. Is not fair to me, I am a princess." My daughter wanting to go to McDonald's after I told her No''

KK at moments such as the one above does a child's photographic memory kick in, trust me she will never forget that day you said ''No'' the way i still remember when i was refused a third ''Bikermice from Mars'' toy(the third brother). I never forgave my mother and if i had serial killer tendencies today she would be the FIRST to DIE!!

lol kidding! but iska jiir just in case, you don't mess with a Princess!

Kool_Kat   

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL@if i had serial killer tendencies today she would be the FIRST to DIE!!

Evil child!!! icon_razz.gif

It is always hard saying no to those adorable, big, round puppy eyes, but we (parents) have to put our foot down and say NO - like to 'a third Bikermice from Mars toy'... :D

It is even harder to stick to our NOs'...O'the guilt!!!