Sign in to follow this  
Hales

Are there any reasons why Girls dislike the the word naaya

FatB   

how about dhoocil to discribe a pre-adult girl? ama gaabee? why is that seen as offensive?

peasant   

FB I think the english equivalent of that word would be a brat and i dont think kids like it if they know what it means.

Showqi   

Dumarku weey ka xanaaqaan ereyga Naaya. Ninkii isticmaala ereyga Naaya, waa in uu diyaar u noqdaa dhirbaaxo iyo kab dacas ah oo lala dhoco :D:D

Laakiin anigu waxaan ogaaday. Hadii aad gabdho badan la hadleeyso oo aad istic maasho ereyga Naayaadheheen (Plural of Naaya). In aan cid kugu xanaaqaysa aanay jirin.

Naaya= Big no no :mad: :mad:

Naayaadheheen= Maybe :D:D

iyada oo gabdhuhu dhibsadaan to call them "naayaa" ayaa culimada gender balance kuna

ka badbadiyeen oo arrinkii meel xun gaarsiiyeen ilaa haddeer wax loogu yeeroba lagaran la yahay :D:D

Juxa   

i will tell you why i dislike it, bal marka hore iigu wac and see if you live to hear the response

calling a woman NAYAA is biggest disrespect to your hooyo

you are effectively declaring inaan aadaab iyo akhlaaq midna lagu soo barin

as such you should be treated like a kalab, ileyn kalabka dacas baa lagu tuuraaye

Oz   

^^ Lol malika you enjoying this.. Juxa am begging you don't go off topic, it's a simple question. Kalab iyo dacas iyo wax lamid ah...