Sign in to follow this  
UZTAAD

Miss Somalia

Tuujiye   

Kaalay magac yadaan aad badaleysid maa naga dhaaftid qofyahee mise nin meeshaan ku jiro aa raadkaada iska **** socdo sidii eygii? miss laascaanood ma tihidoo adiga horta? lol

Haala kulahaa lool

maya abaayo, qoftaan aan la yaabanahay asbaxnimada ee gabarta u fiirineyso nooh..showga dhan eeba iskaga baxday lool...

Wareer Badanaa!!!

Kool_Kat   

Haala, exposing ma'aha, I just feel like I know Aaliyah and not Haala! :(

Tuujiye, jac ma'aha ee tough love waaye nooh...Kuuritaanka taas beenba ma'ehee amee cuntaa gabadha bisinkee?

Aaliyyah   

Koolkat lol it's all good sista. I was merely messing with you.

lol tuujiye miss laascaanod? aa? thats so narrow... well miss africa anigu qaadi karaa hadaan usoo jeesto laakin taas madaneeyo. I have different goals than that but thanks...I was flattered icon_razz.gif

Aaliyyah   

lol rudy you are too westernized eh? every beauty pageant has to have bikini shots??

Sorry to break it to you but I doubt they have it and if they did miss somalia would probably not take part of it lol.

Fufu lol hadan is faanin yaa ii maqan hee redface.gif

salaam

Tuujiye   

Rudy take that glasses off.. the bikini is under the dirac dude!!

Haala sida aan kuu soo saaray maka cabsatay? Miss Qardho lee iska ilaali maalmahaan balcaaneeyda qardho ee u shidan tahay ask KK lool.. Miss Africa any somali girl ayaa reyn karto!

Wareer Badanaa!!!

Aaliyyah   

^lol when i said miss africa I was not referring to the current miss africa. am not even sure how she looks lol...bt yeah the point was laascaanod uun uguma qurux badni if you get my drift lol..bas hadaba faaan intaas ayaan ugu ekeesinayaa..

Tuujiye   

Warlee waraada aaway ragii xijaabka dafi jiray oo sabuuradaha tirtiri jiray!! war qoftaan hala qabto nooh!!

Wareer Badanaa!!!

sagal.JPG

I am with NGOONGE on this one; the sister is nice, but nothing spectacular. Somali girls are pretty indeed, we are blessed to have them, but she does make the other contestants look weird in a bad way.