Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

*Come up with your own title for this thread*

Kool_Kat   

Originally posted by chocolate & honey:

KK,

Hence Birth control. If one cannot afford raising kids in this society, then one should take precautions. Nothing is uglier than nin iyo naag is qabo waiting for ceeyr money to arrive so they can buy milk for their babies.

Ugly for who? They're buying homes in the suburbs, driving better cars, and are in shaloongooyin in the thousands! Hadaan anigu caqliyeystay, ilaa aan lix iska daba keeno waan wadi, that's the only way to live a comfortable life (or so it seems)... :D

KK, Ninka u ogol in xaaskiisa ee ceyr qaadato waa nin meed ah.....

Tuujiye, ogol maa tiri? Ogolaasho iyo udiidid maxaa keenay meesha? Cunug uu dhalay maa meesha joogo? I used to be one of those people who criticize such couple, until I did a little comparison...

Ila fiiri hee sheekadaan:

1. Naag sadex caruur heesata dowlada about $1500/month bey shabta ka heli, plus about $1100/month for child tax benefit (kudar $100/child hadey caruurta six years ka yar yihiin)...Bishii marka udhowaan $3000 baa soo galeyso, iyadoo gurigeeda ka bixin...And let's not forget, most likely, guri dowlad aa laguu dagan yahay which isn't more than $300-500/month in rent...

2. Naag sadex caruur heesata oo shaqeyso, say about $12/hr at 40hrs/week (mid aan professional shaqo heysan and that's if she's lucky) = about $2080/month...Ku dar $1100 for child tax...Bishii $3200-3500 baa soo galeyso give or take...NOW 23% of her income ugoo taxes, 30% ugoo her rent, gas ka shaqada ama bus fairka daily ah goo, child care cost goo, maxaa haray? NEXT TO NOTHING!!! Keeping in mind, caruurtii 10hrs a day, five days a week iney ka maqantahay!!!

Nagadaa hee, hala milk gareeyo nacalada...Ani waa sheegay, waa dhaarsanahay...Intaan sano dhan wixii canshuur la'iga goynaayay inaa soo ceshto waaye, marlee aan lix cunug gaaro anaa ku tusaayo mansion inaan Oakville ka gato! :cool: :D

Tuujiye   

lol@Oakville... horta karti aa lix ku dhashid ma qabtaa horta ilaah haku siiyee..gabdhaha hada jiro 3 ama 4 ee qaati ka joogaan lool..

abaayo beeso wax ee tareyso malaha oo lacagtaan ee naagahaan qaataan wee ku ba'een runtii... Caruurtii baa ka halowday, xaaraan iyo been bee maalinkaste sheegaan, role models ma u noqonkaraan caruurtooda oo qaarkooda englishka wiligood maba eesan baran..... dhibaatooyinka kasoo gaara ayaa ka badan runtii...

Laakiin kuwa qaarkood wee ugu jirtaa oo caqligooda ee iskaga busbuseesanoyaan. Toronto maalin hore aanjoogay waxaan arkay islaankaste oo wadato 4*4..shimee laga baxay Vankii caanka ahaa? Audi aa lawataa iyo Acura dhulka ka kacsan lool....

Wareer Badanaa!!!

KK, you can't be serious.

Ciyaal fay, listen and listen carefully....one day waa calaacalee, the next you are apologizing and now you call Somalida a religion and to top it off, you are offended because nin carab oo oo aqli xoolo qabo like you aa offended ka noqoday, talk about being emotional.

I dont know what comic books you have been reading lately but thats not kitaab(u are confusing your comic books for the holly book), ee why dont you open a section for just the two of us so I can learn diinta Somalida oo "rasmiga eh" from the guru of the new religion aka "somalida rasmiga"?

No more calaacal, lets get right on it. You have my permission to open a section and bring any discussion on the diinta so I can take notes and comment while you preach to me waxa aa suuqa xoolaha kasoo baratay.

Again, dont be emotional, take the emotions out, I really want to know just what it is you know about diinta...so I challenge you, right now, right here.(share your testimonial with me)

Tuujiye   

^^^ Layzie me and you are not on the same level abaayo... Aniga I love Islam and I think is the one and only true religion in the world..but you in the other hand said to all of us that Catholism is your number religion..what more do we have to talk about?........

I don't respect you anymore, I don't think in aad leedahay caqli aad aniga igula hadashid xitaa..

If you go back to the days I respected you, I told you how I felt about debating on faith..

Good luck walaalee... ilaahey buufiska hakaasaaro... Meeshaan waxaa tahay waa lagu bartay and I believe I was the last person oo kistoo xushmad kuu haaye..... Jaaw!!!

Wareer Badanaa!!!

Kool_Kat   

Layzie, when I invite you to the mansion for a BBQ aa arkee inaan sirious ahay iyo inkale...

Tuujiye, adi ma aragtay iyadoo teendho la wato diintana laguu preach gareynaayo, guri dowlad iyo shab dhinac laga dhuuqaayo, ninka magaaladaba joogin (of course shaqo uu ku maqanyahay), amaa lagu dhahay $80K+ aa saving aruurinay guri aan rabnaa inaan qaadano? XASHAC!!!

lol@KK, I believe you. I also believe my friend who lives on the borderline @ burloak in a half a million home area and tells me about one of her neighbours who are on the system ....so you can see why I was asking if you were serious and its because I believe the math you shared above, but is there no other alternative?

Adeer, you are making this personal, like a boy who lost his teddy, talk about "respect this and respect" that. No one mentioned about respect, I asked you to come out of your little hole long enough to start a discuss of your choosing and you are backing out why? Because wax ma isku haysid....so why the calaacal?

Waa adigoo leh diinta diinta diinta, habeen iyo maalin, so lets hear you discuss diinta, share your baptism stories with me.

Its very simple, if you half as serious as you seem, you will take me up on my offer to open a discussion topic......if not, then you are what you are....lol

PS: if you can't handle the spotlight, dont step on the light eedo, taa waa un talo

Originally posted by NNC:

maalina cunto ii kari, maalina kuma aqaano waa sheeko aan fahmin...islaanta waxaas ku jirta aan la sii yaabey. Ma ninba aduunka laga waayey. Low self esteem iga dheh. qashin fooqal qashin. Yaa saliid macsaro kulul madaha uga shubo...sheemoyiinkaas...uf

:D:D Yaa kaa xanaajiye.

In uu inkiro xaasaskiisa dambi weyn waaye. Wax kale ha sheegee in uu inkiro ma ahayn. Haddana on the top of that to claim them to be his 'mistresses' kasii daranba. That would make caruurta ku dhashay guurarka uu inkiraayo inay yihiin, well, garacyo. Diinteena ma dhigeyso in uu inkiro, waana dambi weyn, siiba qof u eg in uu ku dhaqmaayo diinteena suuban.

Worse waa kuwa leh he needs to be stripped off his French nationality. What the faabaruutonimo in that. The midget French president in office meeqo naagood isku wadi jiray while married. Asaga ha laga bilaabo in dhalashanimada laga qaado.

Tuujka, waxaan camal waliba wey ka buuxaan miyaa mise wey ku dhal dhaleen Soomaalida. Iimaan malaha, ciyaalkooda ayee aabahooda u deny gareeyaan, claiming 'boy friend' ka dhalay iimaan la'aannimo. Ciyaalkii dhan laga wada dhigaa weçelo.

Saaxiibkaa filinkiisa waa qarxay. :D

Somalina   

La taliyehii aa loo taliyey aa ka qaraxdey meeshan. Another T v L showdown to come on soon me thinks.

KK, I know you're not seriously considering it....lol@XASHAC

MMA :D:D madax aa igu xanuuni sheekooyinkaas dadka qaarkood caado u noqotey markaan arko.

Kool_Kat   

^You're also invited to the BBQ...I'll also send you a round-trip ticket to come down to Oakville, qolkaaga diyaar... :D

On a serious note, I know we have to set good examples for our children, I know if we're able we should be earning our xalaal dollar, but damn it when you see some breezing through life without setting a foot outside of their homes, waxoogaa waa gubanee!

Somalina   

^ lol@qolkaaga diyaar.

farta qaniin markee asbaxyaashaas xuf kugu maraan. Ama biyo qaboow wejiga ugu shub. Iska adkeeso ee ka jeeso qashinkaas...Be strong... be very very strong.. :D

Tuujiye   

^^^ NNC loool adiga dagaal lee rabtaa yaah? in aa ciyaal faycali kaaba laadar ka aheed "saliid macsaro" shuboo markaa keentay aan ku gartay lool..

MMA, duqa hada laakiin Toronto real boyfriend aa ka socoto waa ogtahay nooh?..odayaashii dhan markii kistoo lacag ah laga aruursaday oo baabuur qatar ah lala soo baxay bee Jaaw ku dhaheen loool.. hada waxaa arkee abaa kutubee oo tights kuu xiran oo ku dhaheyso "aboowe"..Toronto caadi ma aha walaahi waxa hada ka socdo......

KK, fadhiga ka'kac ee fikrad noo keen aan islaamahaas beesada ugaga marjino!... Maxee jacelyihiin oo aan kusoo dabnaa???

Wareer Badanaa!!!

Somalina   

:D T, dagaal marabo. Ciyaal fay mid ka mid ah aa cunto noo karin jirey, waxuu iga gadey pocket knife one time i remember. He was a bad influence :D .

Adiga iyo Layzie waxaad noqoteen Liin iyo caano.

Tuujiye   

NNC lool@ liin iyo Caano.. iyaah! meel libaax soo galaaay Lo' ma joogeysee "waa lakala leexiyaa liin iyo caano" leeloo leeloo yaa leelaa!! xasuus aaba ila tagtee....

NNC ciyaal faycali pocket knife ma aqoonin..Sakiin toobaas aa kawaday aan umaleynaa lool...

Qoftaan dagaalkaan aan awal isku baranay hadana waaba ku kala go'nay loool... laakiin aduun lee waaye see la yeelaa...

Wareer Badanaa!!!

Somalina   

Maya, I'm pretty sure it was a pocket knife.

Ciyaal fay maba i yeelaayaan inaan ka mid noqdo iska daa inaan leader noqdo. Discipline ma laha, wey dayacsanyihiin marka dictator lee ii arkaayaan.

Why I'm talking about ciyaal fay caawa...yaabka yaabkiis.

p.s. mar walba maad iska heestid intaad buufis iyo bajaq ka hadleesid...

Tuujiye   

^^^ I don't like to in aan ka hadlo diin diin iyo waxaas and everyone in SOL knows that laakiin kistoo yar aan marmar kusanifaa dadkaan gaalo iska doon doonka ah nooh... see yeelnaa ma iska aamusnaa? beezaanimona maku wadi kari so in runta loo sheego ma ahoo lool...

laakiin Bajaq iyo Buufis waa is leeyihiin ogoow yaah..mid ka maarmo midka kale ma jiro lool...

Wareer Badanaa!!!