Sign in to follow this  
MAXIMUS POWERS

SOL Axis of Evil

Originally posted by Kool_Kat:

Alla sanadka maanta ah, raga hablaha la tirsado wax ka qurux badan oo ka segsi san maba jiraan baala yiri!!!
:D

Aloow Faaraxa aad marwada utahay usahal :(

Haye,Hee,aan kala xishoono abaya macaan smile.gif

Kool_Kat   

^Hee Faarax cade, ma adaan kaa hadlay aboow? Mise you fit the qurux badanka segsiga ah aan sheegay? Ma fahmin? Xagee ka kacday? 'Faaraxa' aan marwada uhaya thanks you aboow for your concern...And he wishes inaa adna Xaliimo fiican oo marwo kuu noqoto hesho someday soon inshallah, si aad naago shaneysnimada uga baramoosto... :D

Layzie, heedhe roobkii hada ice buu isku badalooyaayee shib iga dheh... :D:D

Cara.   
Ladies, quit throwing crap around and then trying to shame men for pointing out your immaturity. Some of us hablo ma rabno inaad idinkuba nagu tirsataan!

Ashkiro   

marcus, please stop with the crude vituperates. I'm sure that they are all in jest and no one takes them seriously but such repetitive and boorish improprieties pollute the eyes of our dear readers.

Aad iyo aad baad igu mahadsanthay. i am so glad you said this bless you, i am silent reader and don't post, i had to go to my email to find my password and reply to this garbage. Singigiisa ba nacebhay wu iga xooryimid I sweaaaaar to God you "marc" are lucky this is this internet, beerka iyo sanaka baan in laga garaco baad istahisha. Akhas Alaik ya dhooforkaan naga amuusiya.

^it was typo on cara's part.

lol@"some of us hablo", she meant some sphinx's.

PS:lol@the m-run, The Marc won't be pleased when he reads that.

Originally posted by Kool_Kat:

^Hee Faarax cade, ma adaan kaa hadlay aboow? Mise you fit the qurux badanka segsiga ah aan sheegay? Ma fahmin? Xagee ka kacday? 'Faaraxa' aan marwada uhaya thanks you aboow for your concern...And he wishes inaa adna Xaliimo fiican
oo marwo kuu noqoto hesho someday soon inshallah, si aad naago shaneysnimada uga baramoosto...
code:

:D

Layzie,
heedhe roobkii hada ice buu isku badalooyaayee shib iga dheh...
:D:D
Waxaan maqli jiray,rer magal kaftan buu sheekadiisa ku dhameestaa... :D Cadeey Maleebey, Koolkat yarisey hooyadeed,Thanks for your Duco!, Walle,caadi matihid, You shoudl act wallahi,i have the movie magaciisa, Call it SHIIXLESS IN TORONTO :D ..

Koleyba waaa sideey LADY Cara sheegteeye,ama ka cilmi qaado ama Kaftanka sii wad..Its a Choice aad adugu lehda... icon_razz.gif

Anyway,seriously,hadee,intee sheekadii si xumanin,dhiiqada haa igu jiidinee,mystery(Shiixless in this case :D ) loves company baa la yidhi,ee cafis alla,cadeey.

Habeen wanagsan,Yarisayna mac isii...

Kool_Kat   

^Though eey seexatay hada, yariisay mac waalaguu siinaa, taas haka walwalin...Adna habeenwanaagsan walaalkeygii qaaliga ahaayoow, kuwaan naaga shaneeye karoonoow, intaas aanba kuugu jeclaa...Sweet dreams and don't let the bed bugs bite... ;)

I might consider that movie...And may I suggest one for you "Shaneeye in MN"...Sweet don't you think? :D

Zafir   

O'no you didn't. *Backs Off Slowly* Never ever will I fight a man without his glasses. :D

North, Out of curiosity, what movie would you rather see Shiixless in Toronto or Shaneeye in MN? LOL :D

Ps: Looks like alot of shit went down Yesterday.

[Edit]You don't have to answer that North.

this place smells to hi-heaven! did marcus took a dump again... it remainds me of that chinese saying. U take pooh u dont wash aah! that why u smell.

yo, kaftan is good but hold it up lil bit high, u dont wanna low ball 2 much. u might hurt some one. sweet dreams.

Ps: wazzup with the ladies! has the global warming went down under the diric?? smile.gif

Waa yaab.

Gabdho haddee isku afxumaadaan la kala qaban jiray la ogaa, wax rag sheeganaayo u kala hiilinaayo gabdhaha, kuna dhex jiro. Ceebtaas yee nasoo marin. Ceebeey tacaal.

The least any real rag can do is kala celiyo gabdhaha, hadduu awoodina banaanka ka joogo.

And why Adminka loo heystaa? Muxuu galabsaday? Only because in uu dadkii dhex galo damcay, oo qilaafka joojiyo from behind the scenes? Isku dirka ma dhamaado miyaa, oo ciyaalnimadaan ma laga koro miyaa?

It is getting quite ridiculous isku dirkaan ka socoto SOL lately. Qofkii shaley la dirdiraaye, lagu diraaye dad kale ayaa maanta qof kale lagu soo diraa isla qofkaas shaley loo camiraaye. Dad baaba caadi ka dhigtay waxaas. What an infantile behaviour. Heestii Shimaali kusoo xasuustay, ahayd, "Kaa sheegee, kaa sheekeeyee, kuu sii sheekeeyee, kaa sii sheekeeyee..."

Sheydaanka iska naara, gabdho. Hana la kala roonaado. Haddii la kala roonaan roob ma da'o.