Sign in to follow this  
Modesty

Pretty Boy qarxiis me!!!

Taleexi   

Oo maxaa shaaha uga bixin weyday .... cakuye dumarkan that are sandwiching both cultures ... I'm so proud of you you at least gained some first hand experience........

nuune   

^^ in ay iyaduba shiid aheyd ayaa macquul ah oysan shilinba isla heynin shaah ay bixiso iska dhaafe, he did some shopping with me iyo shaah baan ka bixin waayey isma lahan, sheekadan nah malahan.

Buuxo   

LooooL Miskiin, maybe He was used to his good looks buying him coffee & stuff. And the sister didn't get the point!

Nuune, sheekada marax waxeey la tahay waa 7 yrs ago. 2012 arima kale baa jiraa.

nuune;820194 wrote:
^^ in ay iyaduba shiid aheyd ayaa macquul ah oysan shilinba isla heynin shaah ay bixiso iska dhaafe, he did some shopping with me iyo shaah baan ka bixin waayey isma lahan, sheekadan nah malahan.

LMA0#Shiid. and "Nah" maleh :LOL

Modesty,was a character. .wonder where she is @

Si fiican uma fahmin......horta Ma asagaa rabtay inuu "shaaha" kaabixiyo, mise asagaa rabay inaad ka bixisid? Hadii eey tan koobaad tahay, xaq buu eleeyahay inuusan kaa bixin, hadii eey tan danbe tahay, adigana sidoo kale ayaad xaq u leedahay inaadan ka bixin. LoL. Dhaqankeenaa saas ah, hada waxaas masocoto. LoL Isma dhaanto iyo dhasheedii....iga dheh. :)

Taleexi   

Faarax-Brawn;820216 wrote:
LMA0#Shiid. and "Nah" maleh :LOL

Modesty,was a character. .wonder where she is @

@Faarax-Brawn dookh xumaa ... ma Modesty baad date garayn lahayd...

@Nuune, Ishaad ka riday.

Blessed   

LOL. Waxay ka xanaaqday coffee-ga iibso laakin markuu naag kale ku dul shukaasaday way u dul qaadatay. Waali cas. haha

That's what you get if your completely blinded by his beautiful looks. Anyways once you have recogised that the man is a self absorbed shallow man well it's shame on you if you continued to date that man and in the end dumped you. It's not like it came unexpected out of the blue now is it.

Oh my God, how on earth can you still be with a man that has disrespected you by walking up to another woman on the street and taking her number in your presence and while he was having a date with you. If you don't have any self respect don't expect a man to respect you or treat you in a respectful manner and afterwards complain about the way he treated you.

Showqi   

I think the Pretty Boy was trying to exercise odhaahdii Soomaaliyeed: Qof weyn tag lama yidhaahdee wuxuu ku tago ayaa la tusaa.........:o

Showqi;820335 wrote:
I think the Pretty Boy was trying to exercise odhaahdii Soomaaliyeed: Qof weyn tag lama yidhaahdee wuxuu ku tago ayaa la tusaa.........
:o

LOL. You could be right, some people are like that :P

Taleexi   

*Blessed;820304 wrote:
LOL. Waxay ka xanaaqday coffee-ga iibso laakin markuu naag kale ku dul shukaasaday way u dul qaadatay. Waali cas. haha

Oo weliba si hufan u xawaashaysan.

Taleexi   

Showqi;820335 wrote:
I think the Pretty Boy was trying to exercise odhaahdii Soomaaliyeed: Qof weyn tag lama yidhaahdee wuxuu ku tago ayaa la tusaa.........
:o

Fadlan dadka far waaweyn wax ha ugu qorin.

Taleexi   

Bluelicious;820338 wrote:
LOL. You could be right, some people are like that
:P

Dadka ha ka waalin adiga waa lagugu daadiyaaye ... life goes on :)