Sign in to follow this  
Baluug

Would you marry cadaanka?

Abtigiis   

KoolKat

I found that name a big misnomer. Everytime I see you drop a line, you sound like a fierce dog on chains. kool nimo kaa dheer!

Kool_Kat   

^Hada maxaa dhahaybo? War ilaa anagaa mucjiso aragnay...

Hayeh, hayeh, this is the scoop on KK (qofna ha usheegin ;) )...Wajigeyga iyo wajigaa kala qari, mar hadaan xarig goosto the end result, oh let's just say isn't so KOOL!!! Mar mar xataa dab baa afkeyga kasoo boxo, ragbadan bey bidaar ku gashay...

funny-pictures-of-dogs-dog-mad.jpg

Inakala qari hadaba...

PS, most of the time thou Kool_Kat baan iska ahay oo dhib ma jecli... :D

Kool_Kat   

War ku fahmay, the 2nd part is about you, lakiin meeshaan kuugu aflagaadeeyay baan garan la'ahay...Balse, adiga hada maxaad ii aflagaadeyn, yareey aa? Sawirka kor kuyaal ha'iloobin hade...

Kool_Kat   

^LOOOOOOOOOL...Ilaahoow hadaa caadi tahay maxaa dhahaa...Odayaasha kuyeh, mayee Abtiyaasha... ;)

Haye bal raali noqo odayga, inuu afkeyga kusoo gaaro ma eheen marba hadaa oday tahay...Kun iyo konton jeer raali noqo...I hope you find it in your ever forgiving heart to forgive me odayga...

Laakiin fiiri hee adna, waxaan for a fact u ogahay, kuwa oday baan ahay sidaa odaynimada uga daba ordoysid, uga daba orda iney wax iga yar yihiin... icon_razz.gif

Abtigiis   

Good thinking. But I think this time you are wrong. Forgiveness waa iska dirito!Walaashay; uuh Istaaqfurulah Adeer.

Chimera   

Originally posted by Nuriya:

I agree with Adam Zayla..I think we might be quick to generalize...

The kindest, sweetest, nicest, most generous human being I know of the male species happens to be a somali man and his existence suggests to me that there are others out there like him.

Welcome to the forum sister smile.gif