Sign in to follow this  
Cawaale

Meet the First Lady!

Cawaale   

madamshariif.jpg

The paparazzi are everywhere Cajiib!!.

PS.LayZie G Fatin Shabo, anyone seen her lately? juuqdeeda malahan :D ..Shariifka waa arkoosaa nooh Lazy , mid ka gaaban uu helay with beautiful niqab!

Cawaale   

Ma aragtay Marwada Koowaad ee Somalia??.(Sawirqaad e helay sawirka Shariifka oo wata Xaaskiisa).

Sida uu daabacay website-ka Muuqaal.com oo inta badan ka sheekeeya arrimaha bulshada ayaa waxaa uu soo saartay wajiga hore sawir laga helay Sawirqaade ku sugnaa magaalada Brussels ee dalka Belgiumka oo sheegay inuu fursad u helay Madaxweynaha Jamhuuriyada Soomaliya oo wata Xaaskiisa inuu sawir la helay iyadoo uu Madaxwynuh xiligaas arkeynin ama uusan meesha ka fileynin inuu ku sugan yahay goobtaaasi sawirqaada nooca loo yaqaana Paparazzi oo raadsada waxyaabaha aan horey loo arag ee dadka caanka ah ama madaxda.

sharifka-revieled%5B1%5D.JPG

this is one is much better i guess

Sawirqaadahaan oo ahaa Somali deggan dalka Sweden Magaciisana kusoo gaabiyay MO, ayaa soo gaarsiiyay saxaafada waxuuna sheegay inuu noqday ninkii ugu horeeyay ee sawira Madaxweynaha oo ay wehliso Xaaskiisa oo Xijaab wadato.

Hadaba arrinkan ayaa noqday mid si weyn loo raadiyo isla markaasna lala xeriiro sawirqaadhaa si looga iibiyo haduu haayo sawiro kale balse waxuu sheegay inuu iibsanayo sawiradan oo ah

Read More and see the picture!

nuune   

Originally posted by Cawaale:

madamshariif.jpg

Defintely photoshop, number one, she shouldn't be lookin at him, her eyes would bein soo clear, sharp and too colorfull hijab if she was his wife, she should be lookin down and not at him, she shouldnt be holdin his waist, she does dat at the back, she is not wearin the right Hijab, she is not Somali at all

Cawaale   

so you are saying the photo is not real..hmm well maybe because the source is the infamous dayniile :D ..but again i met him with the lady and yes she was wearing niqab. ;)

Nuune.this hijab is the modern hijab now..its fashion as they say!.(Carabtaa ku kacsan Maalmahan)..and its originally from Iran i guess.

PS.the photos are the same..the above one is enlarged and brightened to be seen clearly!(duqeyda si ay wax u arkaan nooh).

oh yee..she looks like shes under cover! something is up??? hmm

she probably under 15...my guess. them wadaads like them young like mj!!

Malika   

That looks like a white woman[erm I have no race issue but,but],he didnt? did he???

*sigh*

*sigh*

:mad:

That looks so fake though.. :D

Fabregas   

that looks fake mate. proper. it'slike they are in different places.

ps. paparazi my .....more like bbcsomalirazi......

Cawaale   

cajiib.png

I came across this picture while surfing flickr..and i think this is the real picture.

I'm sure who ever has did this he/she has a free time & obsession with white women.

BTW old man :D why would you suspect i did such a thing? that is some serious accusation to make ma is tiri :confused:

Baluug   

Originally posted by Malika:

That looks like a white woman[erm I have no race issue but,but],he didnt? did he???

*sigh*

*sigh*

:mad:

:mad: :mad: :mad:

;)

:D