Sign in to follow this  
Abtigiis

Celebrating one year of SOL: An evaluation

MZanzi   

Loooooooooooooool@nin yaaban ..maa raga 911 loogu yeeray baad ka mid noqotay ala nasiib xumidaa war dumarka hada qurba jooga ah they have rights marka wax walba ku dhahdo aaheey waa sida ayaa layiraahda

nuune   

Nin Yaaban, lool, aad baan uga xumahay saaxiiboow, waa wax laga naxo, inkaar qabtada yaan oraninee maxey kugu maagtey geel beeshada

Lol@dogmatic..Waryaa AT&T gabal daye camal igu noqotay see camal? Haddii aan heshiinay xataa?

By the way, rumor has it that dad badan oo aad tababartay have pulled hamstring while trying to imitate some of the tactics in your(educational) love stories they have accustomed to..Ma jiraa warkaas?

Dadkii magacyadii say u badallanaayeen aan wareerney. Who is Orange now? AfroGirl is that you? :confused: Jiiro maskiin meeshii Nuune wax ku gaadi jirey maahoo? oo Ceelgaabta agteeda ahayn.. :D:D

Kool_Kat   

Originally posted by Abtigiis &Tolka:

I have joined this forum in February 2008.

Xataa anaa? Shouldn't it read: 'I have rejoined this forum in Feb 2008'? Mise waala'is indha tiraa meesha? :D

Hayehee, soo dhowoow marlabaad {mise marsadaxaad waaye}...Ha'is martiyeen, ayaamahaan si si baad isku calool xumeysaayee...

Dhubad.   

looool@KK, qarxiska jooji. Mawaxaad leedahay ninkaan meeshaan ayuu horay u joogi jiray markaas aa dhurwaa cunay aasaa hadana cafis loo fidiyay :D

Kool_Kat   

^Daya hee ciridkiisa! Maya nooh, dadkuu wax ka faa'iiday iguma uusan darin, marka xoogaa 'ooyinta orgiga ka weyn' aa iheysatay... icon_razz.gif Isku dirka dhaafaan ku iri igaaryohoow...

Malika   

How time has flown,its been a year since you graced us here on SOL?..Well A&T,it has been a pleasure engaging with you on these boards,although there was a time,whatever you wrote was controversial,perhaps still is. But I think we have all learned to appreciate you.I most definitely know if I knew you in real life,you would have been one of my good frienda,nevertheless your a SOL friend..

ps.Let me share your lime light,I too joined SOL 3yrs ago,this month,and to be honest I have met some wonderful people,have learned a thing or two about Somalia. I can actually claim am to be an expert on Somali Politics now among my crew..lol

Mostly,I have enjoyed our daily trolling with some of the wackiest people on SOL..To Us!! cheers..Lol