Sign in to follow this  
Abtigiis

To Ngonge and Xinnfaniin

Kool_Kat   

Fiiri nac nacdaan beenta ah nagadaa, iisoo bari, bariga soonka si xun uu ii haayaa, let me reserve my energy for something less of a nac nac...

Jammaacah,

First off, I am not related to the doctor good A & T wrote about. Secondly, I am not sorry that his doctor post was deleted. In fact, where some people saw a literary value in what my good friend posted, I saw qashin iyo qurun la waray---kudos to the moderator that took out that filthy post.

Tusbaxleh,

That I habitually call you out on your wicked ways when your decorum uu nuqsaamo, does not mean that I am out there to get you. It just means that I, with all of my protests, have still some confidence in your ability to modify your behavior and change. If it was’t that conviction, waan iska kaa dayn lahaa…

If you are in doubt, let me make another prompt call: this thread is another useless post of yours, and simply meaningless one.

saaxiib, weli raggu isma nicin ee ogow! Waan kula kala jeexi lahaaye waa ramadan! Early Ciid Mubaarak to you...

edit:Tusbaxle, Ibti got it right soo ka har gabadha waryee. Ha ugu yeerin caruurnimo!

^^Only a fool would mistaken a lion's roars as bursts of a playful laughter!

A&T is about 480 moons old---He's neither young nor fool. And I know inuu san waallayn ...waxa ragga kastuumadooda iyo hablaha huggooda dhex gashey oo uu intaa nooga sheekkeeyo bal noo sheeg adeer?

Ciddii tilmaanta inaysan waxaasi habboonayn, ma aw tusbaxlay u geftay? Bal in balaayo u gacan haadinayso muu wax san wax ka qoro?

I am talking to you Bantura man.

ilax   

First I thought that you was talking to some other guys, in any case don't select specific writing he did, but look the over all writings he does. I think you are not eyed, but I see that you are obsossed to put balme on his shoulder. Nevetheless, I see him 'monkeying around'but that should not irritate you. Just, look some other good writings he produces.Xiin relax and get calm, a final ward for you learn his curiosity.

^^I am cool adeer. waxani waa hawshaydii so no worries!

I know in Tusbaxle xiniinya ka buuxaan! At times his mighty labor produces well-composed and meaningful posts with imperishable literary value. This one post of his attests to that!

And so is this one :D .

Having bombarded with his subsequent Juvenal satires, posts such the ones I cited, I am beginning to think, might've been anomaly.

Midda kale, waxaygu waa canaan u ogyahay ujeedkeeda. Soo aayar with ninba laysugu tagaydan!

A & T (haddaad meelaha ku nabantahay aqriso--waa intaas ood fahamtaaye! :D )

Waxa la yiri nin sheekha ah baa masaajid tafsiirka ka marin jirey. Habeenkii danbe baa marku sheekhii casharkii bilaabay baa wiil uu dhalay kacay oo isagoo loo jeedo xaggaa iyo albaabkii masaajidka u dhaqaaqay. Nin wiilka iyo sheekha isku garanayey baa inta kor u hadlay yiri, waryaa soo fariiso! Haddaad adigu aabahaa oo aad dad u xigtid tafsiirka ka dhegeysan weydid, ood caawa ka dhaqaaqdid, wallaahaan cid kale ka dhegeysanayn.

nuune   

I don't think a new wave of arguments would start, and there wasn't any arguments at all, now leave it there :D

Adigu maxaa ku dul saarey AT&T, Xiin & AT&T ayagaa is ka kaa yaqaano, rag suu isku lagdi lahaa looma tilmaamo smile.gif

waa loo tilmaamaa ,, waxaaban ugu jecelahay laba nin oo is dilaya oo dariiqa lagu kala hayo inaan intaan dhex imaado idhaahdo "waar ragga isku sii daaya bi'i waaya e" ,, oo intay is galaan markay iskood isaga dhergaan dariiqa kala mara. :D

ilax   

" A & T , you got right bro..." Xiinfanin

This is what I found your link. I see that you are kiding freinds, and that is alright.

Xiin, saaxiib saad u qaadatay maha, laakin anigu waxaan eegay qoraalada T & A, marka I see unfair to discredit him.

Horey baa loo yidhi rag is galay kala galad la.

Bantuuradow, A & T is fasting today! Wardi buu haystaa adeer, wardi!

Jb, laba nin oo is dilayya meesha ma joogaan! waxaan jirin baad intaa raadisaa (like the aqoonsi) ninyahow!