Sign in to follow this  
Siciid1986

President Silanyo Meets British PM David Cameron (video)

STOIC;939265 wrote:
this will be utter disapointment in Silanyo adminstration if they attend it.No matter what excuse they can come up with nothing will beat attending a confrence chaired by Somali president! So for Somalilanders get ready, there's a train a comin' You don't need no baggage, you just get on board .All you need is faith in Silanyo adminstration and you just thank the Lord.....haha

You set yourself up for disappointment if you view things that way. In your view If Somaliland chooses to attend the conference chaired by the Somali president then they are debasing themselves, but what will happen if they don't attend. Don't you think (especially after this meeting) that you're risking marginalizing yourself further and alienating an important diplomatic power. People love looking at things in terms of symbols instead of substance.

STOIC   

I think we are all just speculating and going by thirty seven seconds video, but we can all get where this is heading! No matter how thoughtful approach the British present this meeting will still be chaired by President Hassan. There is no escaping this reality! If anyhting if Somaliland attends this meeting it will shape the line of argument that Somaliland is indeed part of Somalia. Silanyo either needs to take pronounced stand and refuse to attend the meeting or he should just tell his citizens the truth about their "effort" in attaining secesion.

Sensei   

Siciid1986;939254 wrote:

War Deg Deg Ah: Daawo Video, Kulan Saacado Badan Qaatay Oo Dhexmaray Raysal Wasaaraha Ingiriiska Iyo

Madaxweynaha Somaliland, Nuxurka Kulankaas Iyo Waxyaabihii Laga Wada Hadlay.

(SLT-London) Madaxweynaha Somaliland Axmed Maxamed Maxmauud (Silaanyo) iyo Raysal Wasaaraha

Waddanka Ingiriiska David Cameron, ayaa galabta yeeshay kulan rasmiya, kaas oo ka dhacay aqalka

looga arrimiyo dalka Britain. Kulankan oo ahaa mid qaatay saacado badan, wuxuu ka dhacay Xafiiska

Raysal Wasaraha. Shabakadda Caalamiga ah ee Somalilandtoday.com. Oo Wariyayaal katirsani

xilligaas kulanku socday ay ku sugnaayeen afafka hore ee Xafiiska Raysal Wasaraha, ayaanay noo

suuroto galin inaanu goob joog ka ahaano qaabka kulanku u dhacay. Maadaama Saxaafaddu dibadda ka

joogtay. Balse wararka ku dhaw-dhaw kulanka labada Hoggaamiye, ayaa sheegaaya inay ka wada

hadleen, xidhiidhka labada dal. Doorkii tariikheed ee dawadda Boqortooyadda Ingiriisku ku lahayd dalka

Somaliland, sidoo kale waxay wararku sheegayaan in labada dhinac ka wada hadleen shirarkii wadahadal

ee u socday Somaliland iyo Soomaaliya, oo dawladda Ingiriisku lahayd curintooda. Dhinaca kale Waxaa

shirkaas lagu soo qaaday oo ay labada dhinac ka wada hadleen, Shirka London lagu qabanaayo bisha

May, kaas oo ay martigalin doonto Dawladda Ingiriisku, Waxaana muddo dheer qaatay ka doodida

qodobkaas. Qaabkii Muqaal ahaan uu u dhacay Halkan Hoose Ka Daawo. Wixii warar ka soo kordhana

kala soco Shabakadda Caalamiga ah ee Somalilandtoday.com

Siciid's plot fired back. You should have kept the video under wraps. I guess it remains to be seen how this concludes.

Che -Guevara;939293 wrote:
Oodweyne. Waraabe throws accusations around before every meeting only to praise the process later.

That's what all politicians do my friend.

Hague looks exasperated towards the end of the clip. :D

Probably that guy screaming:

"GREAT TO SEE YOU AGAIN!"

GREAT TO SEE YOU!

GOOD TO SEE YOU!

GREAT TO SEE YOU!

STOIC   

Odweyene, I'm not familair with Britsh politics and foreign policy.One thing is for sure though the hope of uniting Somalia under one flag has the political/economical support of the rest of the involved superpowers.The ambition of Somaliland secesion is not one that should be subject to whims of this super powers that are leading the Somali politics.Today it seems Somaliland ambition depends on the presure to prevail over any kind of outside presure.And this is where the Conductor of this Somaliland train will be put to trial.Will he give in or will he bend to the presure?

The only thing Somaliland could do (and they have been doing for so long ) is to disengage from all Somali reconciliation confrences and make it plain simple what their aspirations are.You just can't attend a Somali meeting headed by Somali president and tomorrow come back to me and tell me "Wa muqadas" Somaliland. Somaliland long range goal should be beyond sitting in a confrences for photo-op. To my understanding there is no splintering of opinions by regular folks in the street of Hargeisa and other Somaliland cities, then why would their be one when it comes to presenting your case to the rest of the world? International aid has importance for sure, but the decisive factor should be what the common citizens in those cities I mentioned wants from their leaders.My Sijui blood wants to slap Silanyo if he attends that meeting....

^Waryaa nagadaa, you no longer have Sijui blood.

Oodweyne. If anything else, the man is entertaining. I liked his theories on Hasan and Damjadiid before the Ankara meeting.

Ra’iisal Wasaaraha Ingiriiska oo Caawa kulan la yeeshay madaxweynaha Somaliland

April 17th, 2013

Dulucda Qodobadii ay ka wada hadleen labada Hoggaamiye

David Camaron Oo Somaliland u soo Jeediyay In Shirka London Ahmiyad u leeyahay

London (Somaliland.Org)- Raysal Wasaaraha Dalka Ingiriiska ayaa caawa xafiiskiisa Number 10 Downing Street ku qaabilay madaxweynaha Somaliland Mudane Axmed Maxamed Maxamuud (Siilaanyo) oo socdaal ku jooga dalka Ingiriiska.

Sidaasna waxa lagu sheegay war-saxaafadeed uu caawa soo saaray Afhayeenka madaxtooyadda mudane Axmed Saleebaan Dhuxul, waxaana labada Hoggaamiye kulankoodaasi ay diirada ku saareen sidii labada dal ay wada shaqayn dhow iyo wax-wada qabsigooda u sii adkayn lahaayeen.

War-saxaafadeedkaasina waxa uu u dhignaa sidan:-“Madaxweynaha JSL, Mudane, Axmed Maxamed Maxamuud (Siilaanyo) iyo weftigii uu hogaaminaayey ee ku sugnaa maalmahanba Dalka Ingiriiska gaar ahaan Magaalada London ayaa caawa fiidkii la kulmay Ra’iisal wasaaraha Dalkaasi Ingiriiska David Cameron.

Kulankan oo ahaa mid ay ku lafa-gureen labada dal, wada shaqaynta iyo xidhiidhka soo jireenka ah ee ka dhexeeya, ayaa madaxweynaha Jamhuuriyada Somaliland oo kulankaasi ku dheeraday sidii loo ilaalin lahaa wada jirka iyo wada shaqaynta ay labadan dal mudada dheer soo wadeen iyo sidii laysaga kaashan lahaa xoojinta iyo adkaynta nabad-gelyada geeska afrika, horu-marka iyo dhaqaalaha.

David Cameron oo isna madaxweynaha uga mahad-naqay sida qiimaha leh ee ay Somaliland marwalba isaga xil-saarto adkaynta iyo wada shaqaynta ka dhaxaysa labadan dal, ha noqoto dhanka ammaanka mandaqada geeska afrika iyo xidhiidhka caalamiga ahba.

Sidoo kale waxa uu ra’iisal wasaare David Camaron Madaxweynaha Jamhuuriyada Somaliland Mudane Axmed Maxamed Maxamuud (Siilaanyo) u soo bandhigay ahmiyada uu leeyahay shirka London lagu qaban-doono ee Somaliland iyo Soomaaliya la doonayo in lagu wada hadashiiyo oo uu ku nuux-nuuxsaday ra’iisal wasaaruhu in ay Somaliland faa’iido weyni ugu jirto ka soo qayb-galkaasi, ingiriiskana ay muhiim u tahay.

Kulankan waxa Madaxweynaha kulankan ku wehelinayay Wasiirka Arrimaha Dibeda JSL. Dr. Maxamed CabdilaahI Cumar, Wasiirka Madaxtooyada JSL, Mudane Xirsi Cali Xaaji Xasan iyo Safiirka Somaliland u fadhiya Ingiriiska, Ambasador Cali Aadan Cawaale. Dhinaca Raisal Wasaarahana waxa ku wehelinaayey Wasiirka Arrimaha Dibeda Ingiriiska Mr. William Hague.”

ndlqgl.jpg

2iwasux.jpg

34hcoqc.jpg

2n6y8w6.jpg

STOIC   

Che, I'm still one, but sometimes I got carried away by my rooting for Somaliland...I have Feisal on speed dial let me know if you wanna meet him for chai.Matter fact I seat acoss from him one time for a lunch and he schooled me on Somaliland issues..He is close extended family! haha

Odka, Indeed this will be a test and time will tell....