Sign in to follow this  
Waranle_Warrior

Ciidamada Dowlada Somalia oo dagaal kudhexmaray Suuqa Bakaraha

Maaddeey   

^ Ninaa maqaayad soo fariistay, kamalyeeriguu u yeeray, tartiib ayuu saxan cambuulaa u dalbaday, waa caadadiisee kamalyeerigii af labadiis ayuu: 'halkaan saxan Cambuulaa oo heersaraa' yiri isagoo ninkii tilmaamaya!. Sxbkaa hal mar ayuu istaagay isagoo yaxyaxsan: 'war ba'aa maanagaa Cambuulo cunna'!!. Koo saaxiibkiisa oo xagga camal fadhiyay aa inta so ag istaagay yiri: 'mana Cankiileee mana caayee' :D

To the topic, as much as I would like to hear their (dawladda) failings lakin tan Kismayo iyo midaan bakaaro isma leh,

Kismaayo: Dagaal reer Gedood & Kambooni u dhexeeya.

Bakaaro: Moryaan lacag isku dagaashay.

Maaddeey;921374 wrote:
^ Ninaa maqaayad soo fariistay, kamalyeeriguu u yeeray, tartiib ayuu saxan cambuulaa u dalbaday, waa caadadiisee kamalyeerigii af labadiis ayuu: 'halkaan saxan Cambuulaa oo heersaraa' yiri isagoo ninkii tilmaamaya!. Sxbkaa hal mar ayuu istaagay isagoo yaxyaxsan: 'war ba'aa maanagaa Cambuulo cunna'!!. Koo saaxiibkiisa oo xagga camal fadhiyay aa inta so ag istaagay yiri: 'mana Cankiileee mana caayee'
:D

To the topic, as much as I would like to hear their (dawladda) failings lakin tan Kismayo iyo midaan bakaaro isma leh,

Kismaayo: Dagaal reer Gedood & Kambooni u dhexeeya.

Bakaaro: Moryaan lacag isku dagaashay.

The Zack   

Maaddeey, as a member of the holy HAG, one would expect that comment from you. Dagaalka Xamar has 0 clanism in it but Kismayo..oh boy it is full of it.:)

Imam Zack the gedo boys of SOL are saying it was a clan war in kismayu and your lot are saying such thing never happened :eek: a lot of confusion going on, as for the bakaara incident it was just some men arguing over the tax collection. You see xamar is controlled by its right owners the blessed unuka :D

Abwaan   

Maaddeey;921374 wrote:
^

Oo ma guryo dadoow baad haysataa? Why baad dowladda horumarkeeda u diidan tahay? Yaab badanaa.

The Zack   

oba hiloowlow;921408 wrote:
Imam Zack the gedo boys of SOL are saying it was a clan war in kismayu and your lot are saying such thing never happened :eek: a lot of confusion going on, as for the bakaara incident it was just some men arguing over the tax collection. You see xamar is controlled by its right owners the blessed unuka

LOOL That is not what I heard from my cad-cad friend. He claims Xamar has been taken over by HAG. He claims the current Mayor, Mr. Tarzan, was not born in Banaadir.

Dagaalka xagiisa, it could've been one qabiil's soldiers upset or somethings. Nevertheless, there was a war between those who control the control and that deserves headlines, don't you think? :D

Imam Zack Tarzan waa unuka sow maha hallow Jawiil,Hallow Xarardheere,Haallow Jowhar,Hallow Afgooye, hallow Ceeldheer,Halloow warsheikh, Hallow Cadale thats how do it ninyahow shid is legit aan ku iri LOOOL

obama-make-it-rain.gif

The Zack   

Imaam Oba, no sir. The place is a well-known. It is entirely digir.

I am sure OG's have more houses in Xamar than UNUKA have in Af-Gooye.

Maaddeey   

Originally Posted by Abwaan

Oo ma guryo dadoow baad haysataa? Why baad dowladda horumarkeeda u diidan tahay? Yaab badanaa

.Iyaaa??, ma guryihii naga dhexeeyey eed noo soo xaraashtay aa iigu barnbarey rabtaa!. Walloonan kaa yeelin. Wejiga Jananka!. :D

Zack, easy brov.