Sign in to follow this  
wyre

Found A Lost Visa Card

wyre   

Once waxaa la yiri nin qayilaaya baa soo wacay idaacadda radio muqdisho, markaas buu yiri "waxaan waddo ka helay boorso yar oo ey ku jirto lacag fara badan"

wariyihi: oo inaad u celiso ayaad rabtaa?

ninku: mayee waxaan rabaa inaad hees murugo leh u shido sxbkeen :D

hadda aniga waxaan ka helay waddada kaar visa elektron ah waxaan rabaa inaan hack gareeyo oo aan internet-ka barnaamijyo oga soo deshisto, who knows how to hack it :D

wyre   

waryaa tii hanti adduun aheyd wadaadnimo malahan, sow ma ogi in sheikh ummal garissa kaga dhacay dhul islaan weyn oo weliba askarti laaluushay oo xarig loogu daray, annaga halkeen joognaa :D

Aaliyyah   

Beer-Gaal;886018 wrote:
I hope inaad kaftamaysid otherwise Khasaaro lugo leh baad tahay .

LOL I second that. Kan haday ka dhab tahay waa lugu khasaaray. Lets hope he is kidding.

Abwaan   

wyre;886009 wrote:
waryaa tii hanti adduun aheyd wadaadnimo malahan, sow ma ogi in sheikh ummal garissa kaga dhacay dhul islaan weyn oo weliba askarti laaluushay oo xarig loogu daray, annaga halkeen joognaa
:D

So wadaad hebel baa dhul boobay baan maqlay anna wax baan boobayaa miyaa xaalkaagu?

Abwaan   

Alpha Blondy;886041 wrote:
lol@Visa electron......Wyre...send me a PM with the 16 digit number and last two security numbers on the back. cheers.

lol@Alpha planning his Italian Job action. Waxaan u malaynayaa sida Islaan Soomaali ah oo UK deggan oo aan maqlay kuwo isku sheegaya Ticket agent ay credit card la soo xaday tikid ugu gooyeen oo inta Dubai ku tagtay soo noqodkii Dubai Airport laga celiyey oo la dhahay tikid-kaagu waa invalid la dhahay inay kugu dhacdo oo intaad Hargeysa ku aadid markaas aad soo laaban weyso.:D

Wyre would you like someone to do that to you if you owned a visa card? If the answer is no then don't do it to another. It's a shame that you are doing this so soon after your hajj trip. Why you playing with your maybe clean record book if you have been forgiven of your past sins?

Ps the visa card has probably already been reported stolen and blocked by the owner so it's no use to you anymore.

Narniah   

Going by the responses on this thread if you are contemplating hacking into someones credit card, you need a Job mate.

I have found a wallet the other day, stashed with some 50's. I had no interest to even look any further I handed it in.

wyre   

khalid abuukar maxamed;886152 wrote:
oo ma Al Jazeera tv ayaa laga baafinahayaa?

burtinle boy do you really have eyes?

I said aljazeera bank

2479130.jpg

it was a property of aljazeera bank saudi arabia