Sign in to follow this  
oba hiloowlow

6-year-old Somali girl missing in southern Sweden

6-year-old girl missing in southern Sweden

Published: 29 Aug 12 07:09 CET | Double click on a word to get a translation

A young girl who was visiting southern Sweden with her family disappeared early Tuesday afternoon, with police still at a loss despite searching throughout the night.

Swedish man stabbed to death in Taiwan (22 Aug 12)

Missing man found after weeks in the wild (15 Jul 12)

Man 'missing' for two weeks found in hospital (12 Jul 12)

The girl, Kalif Bushra, is originally from Somalia but currently living in Germany, and was on a visit to the town of Gislaved in southern Sweden.

She was last seen playing in a park in a school at 1pm on Tuesday, and police were alerted at 5pm.

A team of 30 police patrols, police dogs, emergency services and members of the public have searched for the girl ever since she was reported missing, but have so far not succeeded in finding her.

”It’s worrying. We have continued the search through the whole night,” said Maria Lavesson of the Jönköping police to the TT news agency.

Details remain sketchy as to the circumstances behind her disappearance, and it remains unknown if the girl had any company while at the park.

"It's still unclear what happened, but we will continue the search, just as we have done since 5pm," said Jan Lagerqvist to the Aftonbladet newspaper.

The girl was last seen wearing wearing a pink and white dress, a pink summer jacket and had her hair in two braids.

The girl is visiting Sweden with her mother and sibling, and does not speak Swedish.

TT/The Local/og

twitter.com/thelocalsweden

(news@thelocal.se)

Booliska iyo qeybaha badbaadada ayaa weli ku howlan raadinta gabar Soomaali ah oo da’deedu tahay lix sano laguna magacaabo Bushra Kalif oo laga waayay goob caruurta ku ciyaarto oo ku taalla degmada Gislaved ee gobolka Jonköping ee koofurta Iswiidhan maalintii shalay.

Booliska ayaa ku raadiyay gabdha la la’yahay helikobtaro iyo eeyo waxuuna afhayeen u hadlay booliska uu sheegay in gabadhan ay ka timid dalka Jarmalka booqashana ay ku joogtay Iswiidhan aysana aqoon afka Iswidhsihka ama aysan ku hadli karin.

Gabadhan oo asalkeeda yahay Soomaali ayaa waxay xirneed jaakad huruud ah, saako cadaan iyo huruud isugu jirta waxaana laga waayay oo ay joogtay goob caruurta ku ciyaarto oo ku taalla iskuul la yiraahdo Gullviveskolan oo ku yaalla degmada Gislaved.

Boolsika ayaa saakay sii wada baadi goobka gabadhan yar iyaga oo ka baaray meel walba waxaana sidoo kale raadineysa diyaarad helikobtar ah oo ay leeyihiin booliska, sida uu sheegay afhayeen u hadlay booliska oo lagu magacaabo Jan Lagerqvist oo la hadlay wakaaladda wararka ee TT.

Gabadha la la’yahay ayaa waxay ku wada ciyaarayeen meel jardiin ah caruur ay qaraabo yihiin balse caruurta kale ayaa ku laabtay guriga iyada oo aysan la socon gabadha.

Boolsika ayaa sheegay in imminka aysan jirin shaki ah in dambi uu dhacay iyada oo booliska xitaa ay la xiriireen aabaheeda oo ku nool dalka Jarmalka.

– Ma heyno wax yaabo muujinaya in dambi uu dhacay, weli waxaan wadeynaa baadi goobka gabadha, afhayeenka u hadlay booliska ee Jan Lagerqvist.

Cidii dooneysa heysaa war ku saabsan gabadhan Soomaalida ee la la’yahay waxay kala xiriiri karaan booliska Jonköping tilifoonka Jönköping på 114 14 ama waxuu qofka tegi karaa saldhiga booliska ugu dhow.

Juxa   

I hope she is found safe. Please pray for her safe return

ps: why was the police called at 5pm? was she not with someone?

Inshallah, i've been praying since yesterday runtii i know the family this girl and her family visited,gabarta iyo familked Jarmalka bey ka imaaden.

Meel barxadd ay ku cayaarayse 5pm lee la ogaaday iney maqantahay habarta waxee uu heysatay iney gabadheedi banaanka ku cayaareyse.Im Actually going to visit the family galabta, i'll give u update later on inshallah

Juxa   

it is difficult to keep an eye on kids, one minute they are here, next somewhere else.

insha allah kheyr, i hope they find her, i cant imagine what her mother is going through now

war waa mucjiso 7 km outside the city baa laga helay police-ka investigation ayeey wadaan xog badan ma bixinayaan laakin waxey leeyahiin iney dhuntay ay uu badantahay, but i dont believe in that

Juxa   

At least iyadoo nool baa la helay, qofkii nool waala daweyn karaa insha allah....

warbal caruurta kaligood yaan banaanka loo dirin