Sign in to follow this  
Macallinka

Fatwo Ay Culimo Soomaaliyeed Kaga Digayaan Manhajka Xassaan Xusseen Ee Takfiiriga Ah

Maaddeey   

^ What did you do that made NG think you are actually AfricaOwn?. :)

NG sxb, adiga ha na waalin!, why don't you use the same method as our only Uswah!, instead you want them to be sand to be peed!.

NGONGE   

^^ I was throwing a rock in the bushes to see what I could scare out, Ayoub. :D (no need for apology dee).

Maadeey, waa tan xamaasada so noqotay. Our main USWAH, using your own words from above, cudurdaar buu keenay. Wax fahan.

Maaddeey   

NG, xamaasad ma jirto!. Nabiga didn't say any thing to the one making Takfeer other than saying he may have cudurdaar! that doesn't mean he has cudurdaar or he's not kaafir!. wax fahan!.

NGONGE   

^^ War hadal cad i hor dhig dee. Tii uun miyaan ku so noqnoqonayna? cudurdaar ba hadaad meesha keentay, khilaaf baad cadeesay (ogo yaraan); marka xasuuso wixi aan kulaha markaan hadalkan bilownay; anigu kalsoonida Al Shabab ayaan diiday. Waxaan ku diiday, raggano samir kama mooqdo, qiyaasta ka maqan oo xamaasada ku badan. "he may have cudurdaar" waliga kama maqlaysid. Wax fahan.

Maaddeey   

Adigaba, al shabaab have np cudurdaar for you, ypu want them vanished (killed), you want them to be pissed (by glue sniffers or Ethiopians -the only two groups O have seen taking a pee whilst standing :D -. Why don't you consider them Muslimiin dadaalaya, qaldamayana!, you know if you try you make mistakes!.

NGONGE   

^^ I do. I want them defeated but when have you ever heard me saying they're not muslim or that their intentions (on the whole) are evil? Waan kuu sheegay dee (inta badan) diin kumaan diidin, farsamadaan ku diiday. Anigu waxaan taaganahay 'qaatilo al lati tabghi' and I consider Al Shabab to be that group.

Maaddeey   

^I know that, and it is why I still argue with you, unlike the 1 above you, though I think he is more religous than you. I believe the opposite, the 'dawlah' is not only the baaghiya but in line with the biggest Taaghoot, Ameeka wa xizbahum!.

NGONGE   

^^ As things stand, I would agree with you on the dowlah. However, since Al Shabab refused to sit down (with no conditions) and attempt to broker peace, I give the 'cudurdaar' to the dowlah that claims it will be gobbled up and spat out if it does not seek help from outside.

p.s.

The pissing on part applies to all of us, not just Al Shabab. When we're dead, dee bisad walba ayaa nago kaaji doonta (mise bisadaad garan wayday? mukulaal nooh, mukulaal).

AYOUB   

Maaddeey;859003 wrote:
^I know that, and it is why I still argue with you, unlike the 1 above you, though I think he is more religous than you. I believe the opposite, the 'dawlah' is not only the baaghiya but in line with the biggest Taaghoot, Ameeka wa xizbahum!.

Are talking bout me? I think you're. :) Go on, call me paranoid.

Maaddeey;858267 wrote:
^ so, his opinions may be real, haye?.

Macallinka, 'qofkii sidaa yeela waa gaal' baa diinta ka buuxda, haddii qof tilmaan lagu gaaloobo yeesho ee gaal lagu sheego, lama gaaleysiine isagaa is gaaleeyey!

Ps. Sheekh Xassaan takfiirka runta ah wuu raddiyaa.

Diinta way kabuuxdaa laakiin waxaa la isku haystaa fahamka iyo fasirka aayadaha. Tusaale: Waxaa jiray nin dhalinyarada xamaasadaysan kamid ah ayaa wuxuu u tagay sheekh wayn oo Muqdisho jooga markay dagaaladii maxakamadaha iyo warlords-ka ay socdeen markaas buu kuyiri sheekh maad jihaadka kaqaybgashid? Markaasuu sheekhii ugu jawaabay waxa meesha kasocda waadagaal fitna ah sidaa daraaaded wax jihaad ah majiro. Wiilkii xamaadsanaysnaa ayaa wuxu soo daliilsaday aayad quran ah( Afa najcalul muslimiina kal mujrimiina, maalakum keefa taxkumuu - Taas oo uu kawado, ma muslimiinta wanaagsan i.e. Maxakamada ayaa barbardhigaysaa Mujrimiin i.e. Warlods ), sheekhii baayiri ayaadan si khaldan baad u daliilsataye ee Mujrimiin meeshaan waxaa laga wadaa Gaalnimo ninkii ilaa iyo hada wuu qaadan waayay fasirka sidaas ah.

Waxaan anigii si gooni ah u raadiyay fasirka ayaadaas waxaa ii soo baxday inuu sheekhu sida uu u sheegay ay sax tahay marka aayadaha sidii larabo ma loo fasiran karo.

Marka ninkii dhaha qofkii dowlada TFG la shaqeeyaa, ama booyad u wadaa, ama safaarad u fadhiyaa waa Gaal asaga ayaa lagarabaa inuu cadeeyo meesha uu u tiirinayo fasirkaas!

AYOUB   

^ Sh. Ummal has been accused of misquoting and misrepresenting the Prophet (Saw). In fact, I've seen a graduate in the field of Axaadiith back Sh. Hassaan on this. It's not black and White with these young Mullahs.