Sign in to follow this  
Caano_Geel

Meher-keeda?

Taleexi;807706 wrote:
War ninayhow see wax kuugu sheegaa ... sheekada yaynaan isku halayn, dumaashi iyo waxaad sheegaysaa waa maxay ... dheh, baayo, walaal iyo wax la mid ah.

Ma ninkii hadda laha - i don't care mesha madaxa lagu salaaxo (even if it is in prison) baan aniga i saxaaya? :D

nuune   

Sayidka maalmahaan jinka ka maqnahey waa inaan jadiin cunaa soo ma ahan.

Val, saas naga dheh

Juxa;807693 wrote:
lol@val. i dont want to be mean but ragaaan oo badankooda xagal shaaha raadinaya maxay dumarka wax uga sheegaan?

i think i should warn all the men...MAYA = MAYA. unless you want in madaxa lagugu salaaxo xabsiga dhexdiisa!

Juxa, bal adba. Waxaad moodaa iney wada jeeb qoyanyihiin, Allow yaa ogaada.

Taleexi, waan arkaa inaad dagaal weyn ku jirto. :D

BOB   

Sayid*Somal;807707 wrote:
Qardho is not Qandala
:D

Hey hey hey, leave Qandala out of this now or dhiig baa ka dhici meesha. :mad:

Nuune, Adiga naag jinni ah xataa hoo ku dhimo waa i dhihi weysay marka xarash aan kuu hayaa. :mad:

Aaliyah, stop making me blush and my cheeks flush now as I'm too old for that. :o

Peace, Love & Unity.

nuune;807714 wrote:
Sayidka maalmahaan jinka ka maqnahey waa inaan jadiin cunaa soo ma ahan.

Val, saas naga dheh

Maya,ma aha - ee jinkaaga la joog.

Val - rumour has it - meherkaaga waxaa lagu baxshay - NZ sheep - ma runbaa? :D

Sheekadaa xagaad ka maqashay, Sayid? :D (Not that I'm looking down on NZ sheep, it's simply the best! - Aniga i weydii anaa soo cunay ee.)

BOB, tii si fiican kuu soo dhaweynweyda indhaha faraha ka geli.

Taleexi   

Sayid: Sheekadaasi kama duwana kii reer Burco ee markuu gabadha u iljebiyey ku tidhi war maxaad samaynaysaa markaas buu baqdin darteed ku yidhi ...Naa naga raali ahow indhahaa iska kaaya raacaye ... waxba kama wadine ... markaa prison-ka iyo madax salaaxu waa iska kay raaceen.

Juxa   

Aaliyah dantaa igu qasabtay hee lately you have been distracted. Balse odayadan geesgeeska usocda yeysan ku oomin

Val I knew it was a typo lol! I think lacag waxa ka qiimo badan gratitude iyo being honoured and adored on a daily basis.

Labaatan halaad waa imisaa doolar baad mooden dadyahow? Walle i see many non geeljires!

In Kenya, 1 qaalin costs about 50000ksh. Lets say its 90ksh to the dollar...thats 555.5 USD and multiply that by 20=(equals) to 11K+.... now, add a zero at the end of that to make it 110K if it were 200 camels. or 2 the blood of two full blooded faraxs and 4 full blooded halimos.

:)

800boqol oo waan dhacanahay markaas?-

anyway, Inkastoo val uqalmanto intaa iyo in kabadan, 200 boqol oo halaad waa waali and i know sensible val masameeneyso waxaas.. Markaa inakaa ka imidi qardho, koley qiimaha geela makasaya? :)

Juxa   

Val is not interested in geel. Knowing her the deal was sealed with a portfolio consisting of shares in unlisted company, bonds, gilts etc. As deal sweetener waxa lagu daray some ISA shares with an option to ?????.

As a good will waxa lagu conclude gareeyay life time supply of jacayl, daacadnimo and respect

PS: I would make great meher broker. No plastic ubax in sight

Malika   

^You should open an agency dear - your a tough negotiator... walle this new generation of Somali men is worrying, xagee kuu barteen to be so stingy?..ha ha

From plastic flowers, to paying my bills, to am I renting her, to is she gold...tsk tsk tsk. Meher is non-negotiatable, its got to be paid - all one needs is to be frank of what he can afford without making false promises. Women to be realistic , no point asking for the moon when you know your farah can barely afford a cloud.

Wadani   

^ not all of us are like that. Id give the world to my wife, and to anyone else I love. Wats money really? I can name countless things that are more important.