Sign in to follow this  
Xaaji Xunjuf

Maakhir Community reject Khaatumo

Taleexi   

Xaaji Xunjuf;803425 wrote:
Members ku abtirsada faroole LMAO:D:D

Waa erey bixin wanaagsan........ ninkii odayga ahaa taalo baa loo dhisayaa.

Somalina: haddii lay soo weeraro ma passive baan noqdaa oo sheekadu ma peaceful means baa .. Gandh iyo MLK come to mind.

Somalina   

Taleexi mid aan kuu sheego, jufaysiga iska daa, ama reerka dhinac ka raac ama Taleex aad ama afkaada hayso. :D

Jufadaas labo meelood ayaa laga maamulaa, Hargeysa iyo Garowe. Adigu is xisaabi baan ku iri, odeyga Garowe fadhiya iyo odeyaasha Madexweyne Shariif fariinta u direy waxba kuma kala duwana, ee kala saar saarka jooji. Intaas keliya fahan.

Tooshkana waa kaa demiyey, awalba adigaa isku shidey. lol

NASSIR   

Xaaji, You opened this topic yet you can't seem to avoid taking shots at Maakhir folks. Ala maxaad inan gumeed tahey. War bahasha barta as xiinfaniin advises you all the time.

There was no dispute over the clear ownership of the biggest region in terms of majority principle and never was in the history.

These guys who wrote this communique are Pro Puntland.

The first group to endorse were the Sanaag folks.

Nassir just kaftan reer Maakhiir great people in my book i respect the people of Maakhir laakin bahasha yara xamila wa idin sidee maydan maakhiryin ahayn wala yara khuuriya mararkaaso oo kale ama si dadban ba lo so celiya kubada. ninki Paragon waxbu ka odhan laha.

As for reer maakhir and their opinion i disagree with you i think they don't agree with khaatuumo claiming sanaag whether they are SL supporters maakhir supporters or pl supporters.

A_Khadar   

Nasir, you said it exactly what I had in mind. Makhirites are those who supported KH at first and Khatumo never claims the ownership of entire Sanaag region like secessionists.. So nothing is new about this "Baaq".. What more hypocrite than secessionist posting this when in fact he will claim Sanaag as his every time, XX..

KH & Makhir have no differences on this topic..

A Khadar reer Maakhir said no the garowe clan enclave said no the TFG they said no yes no yes they confused themselves and reer Khaatuumo. Siilaanyo iyo reer khaatuuma ba is huran waleh.

A_Khadar   

^^ Awoowe, the good thing about KH is that it aint running from its people, somalis unlike secessionists.. If you mentioned rejection, if I were you, I won't bring that up. The whole world rejected your project.. This reminds me words from a wise man named "Abwaan Suusle" who was responding to one of secessionists, "Halkaad gaadheen cidi idinka ma hoos marin"..

Siilanyo isma huranin, but community of Togdheer, however this project led them to extreme madness...

NASSIR   

Xaaji, You have changed and twisted the title of this communique, which does not do justice to the weight of Maakhir -a historic name that refers to territories beyond Sanaag region.

Here is the title and I knew they were a pro Puntland group before even coming across the communique, published by Allpuntland.com

"Muqdisho: Mid ka Mida Beelaha Degga Gobolada Puntland oo Bayaan kasoo Saartay Magalada Muqdisho.

Taleexi   

Somalina;803435 wrote:
Taleexi mid aan kuu sheego, jufaysiga iska daa, ama reerka dhinac ka raac ama Taleex aad ama afkaada hayso.
:D

Jufadaas labo meelood ayaa laga maamulaa, Hargeysa iyo Garowe. Adigu is xisaabi baan ku iri, odeyga Garowe fadhiya iyo odeyaasha Madexweyne Shariif fariinta u direy waxba kuma kala duwana, ee kala saar saarka jooji. Intaas keliya fahan.

Tooshkana waa kaa demiyey, awalba adigaa isku shidey. lol

Taasi waa sheeko xariirtii AUN marxuun Galooleey: "AMA Afgooye aad, AMA Afweyne raac, AMA Afkaaga hayso" Qaatay taladaa balse baaqa I see Pr. Faroole's FingerPrints.

Taleexi   

Oodweyne;803438 wrote:
Somalina
: gartey, dearest,..

Taleexi
: Maya, abti, laakiin, sida aad isu-diidsineyso arintan ayaa wax ii sawirtey. Tan kale ee Somaliland ahna, iyadana haddii
"munaafaqnimo"
aan milix lasoo marin kaaka soo dhadhantey, dee, abti, hays martiyeen ee halkaa kasoo miis; oo dhamaanteen noo-noqo odey-weyn oo waliba hoga-tusaaleyn fiican nagu haga. Ileyn,
"Maandeeqda"
Somaliland waa wada leenahey e...

Saaxiib, Maandeeqdii weyneyd waxaad ku diiday baan ka xanaaqay.

I see, Xx, a fishing game, meesha kadhax kaluumaysanayaa, Awal PL iyo Khaatumo hadana waa Maakhir vs KH.

Listen up ya secessionist, Puntland, Khatumo and Maakhir are all one and the same, there is no difference between these regions whatsoever in any shape or form. Personalities such as Faroole, Galayr or Salad Jibril will go and the people ayaa isu haraaya.

Although I must tell my Makhir and SSC comrades that Faroole, no matter how much we dislike him, has more influence and power than the other two because he receives the largest support from all these communities and hence legitimize his leadership. All these communities fully participated, backed and elected him. Ma hadaa goortu Galayr meesha yimid lo oranayaa sheekadas waxba kama jirin, in fact majority of his votes come from SSC.

Kolay wuu iska tagi isaga iyo kuwa kaleba dadkaana iyagaa isu hari ee XX kaqarabashadiisa yaanu idinla fogaanin.