Sign in to follow this  
Carafaat

At what age did you get married?

Aaliyyah   

Lol carafaat, waad yara dagtay maxa la dhahaa yaab..xalwadana waan idin so wada ee iga war suga :) qoladu yahayna war iyo wacaal lagama hayee lol

Zack ha walin 38 nin ah maxa lugu falaya marka hargaisa uun bu ka donan. Advice him to not pass 30.

nuune   

^Aaliyah, is he Somali Bantu peharps, who knows, or Mongolian, all dat matters is love innit

^^ warya i am not that old loool waba cimri deg deg sidani jar baad iga si tuuraysa nuune

balse its good 23 24 cause u had you're teen age years to party to take girls to the luuqs iyo meelaha mad madow its time to rest when you are around 23 24.

Juxa   

Aaliyah, anigu waxan aaminsanahay too much expectation mafiicna marka small steps

Carafaat millionaire nimo lagaama rabee, bal indhaha isku qabee mid ku qancisa bal keen

BOB   

I've married my first wife when I was 17 in 1983 and got divorced in 1990 then got married again in 91 to my second wife whom we were blessed with 4 children (daughters) then got another in 1997 who also bore me 2 children (son and daughter) then divorced her. I got married again in 2000 and got divorced within months and then got married again in 2003 and we were blessed with 3 children (2 sons and 1 daughter) then divroced her and 2008 I divorced I divorvced Ismahan, the one I married in 91 and I've been single since and soon I'm off to Africa to marry mid yaroo 16 jir ah oo weesada ii keenta illleyn markan waxaan gaaray da'adii aan companion ku raadin lahaa rather than a wife oo belaayada tabar uma hayo markaan.

Carafaat, mida kuugusoo horeesa ee kuu qososha ku dhufo oo guurso meeshee doontaba haka dhacdee, guur marnaba laguma qasaaro waloow aad wax un aabe ku yiraahda aad dhashid, aniga kuwayga magacyadooda ma wada xasuusto laakiin intaa Aaabe un bay hayaan aniguna taas baa iga badan maxaan ku fali magacyadooda? Waqtigaan dumarkii tiradey ka bateen marka 4 waxaan aheyn kuguma ogi oo qabiil kasta ka guurso laakiin waxaan Soomaali aheyn kuguma ogi, anigu waxaan Soomaali aheyn indho iyo waqti uma hayo marka waqtigii ugu fiicnaa baad joogtaa oo wax lagaa rabo ma jirto, kaliya madexeeda iyo gabbaatigii marka ninyahow meesha ka kac oo nimcadaan meel walba daadsan haka qadin...4 ku billoow marka hore oo ha deg degin, ka dibna midii gafuurka taagtaba warqadeeda indhaha uga dhufo oo mid kale oo 5 sano ka yar kusoo badal kuwa kalena u dig oo u sheeg haday cagaha dhulka dhigi waayaan in free transfer lagu diri doono oo mid ka yar, ka qurux badan kana jir adag lagusoo badali doono marka ninyahow sidaas baan kugula talin lahaa ee fadhiga ka kac wati baa kugu socdee and Good Luck.

Peace, Love & Unity.

Aaliyyah   

Carafaat don't listen to Bob either let's hope he was joking and if not then he definitely has to change his lifestyle caruurtaada oo magacoda garaneen waa aduun gadoomay iyo arin laga naxo. At this time and age at least if you live abroad its hard to raise one family let alone more than that. Look for that one amazing sister andtreat her right. I read somewhere the way ppl treat you is reflection of how you treat them. If you strive to be that amazing husband its most likely your wife will be just like you oo masuliyadeda way kaso bixi. Waan ku ducayn